Noapte de neuitat! ❤

482 7 0
                                    

Dimineata m-am trezit mai repede sa ma gandesc ce raspuns  sa îi dau  lui Deniz. M-am gandit ca nu am cum sa raman insarcinata daca ne protejam. Mama nu o sa afle ca nu îi voi spune nimic si nici Deniz si nici el nu o sa la spuna parintilor lui. Cred ca o sa îi dau un raspuns pozitiv.
Dupa putin timp se trezeste si Deniz.
A: -Buna dimineata iubire!
D: -Buna dimineata frumoasa mea.
A: -Ti-e foame?
D: -Nu.
Am mers sa ne spalam pe dinti. La baie, Deniz ma intreaba daca m-am gandit la propunerea lui.
D: -Te-ai gandit la ce ti-am spus?
A: -Da!!
D: -Si care e raspunsul?
A: -Accept!  Dar sa ne protejam, nu vreau sa raman acum insarcinata.
D: -Ma bucur iubirea mea. Ne vom proteja, stai linistita.
Deniz ma ia in brate si ma saruta pasional. Se pune pe mine si incepe sa ma sarute pasional si romantic. Cum stie el cel mai bine
A: -Deniz nu acum. La noapte
D: -Nu mai am rabdare. Esti cea mai frumoasa. Merg sa cumar ce trebuie tu pregateste-te.
A: -Ok. Te astept. Te iubesc ❤❤!
D: -Si eu.
Deniz a plecat. Eu m-am dus sa ma pregatesc. Mi-am luat cea ma sexy lenjerie pe care o aveam. Era neagra din dantela. Dupa un sfert de ora vine si Deniz. Cum intra in casa, vine direct la mine. Imi zice ca sunt foarte sexy si a sarit pe mine.
A: -Deniz ai luat ce ne trebuie?
D: -Da!
Atunci am inceput sa il dezbrac si sa il sarut. Arata asa de bine. A incercat sa imi deschida sutienul dar nu a reusit. Eu l-am ajutat sa imi desfaca sutienul. I-am spus lui Deniz:
A: -Deniz, pentru mine e prima data cand fac dragoste.
D: -Si pentru mine e prima data. Deasta vreau sa fie de neuitat. Sunt norocos ca prima noapte de dragoste o petrec cu tine.
A: -Si eu sunt cea mai norocoasa sa am prima noapte de dragoste cu tine. Sunt norocoasa ca sunt iubita ta. Te iubesc! ❤
D: -Si eu te iubesc! ❤
Da...... Am facut dragoste pentru prima oara cu baiatul pe care il iubesc. A fost perfect. Nu m-am mai simtit asa in viata mea. Cred ca si lui Deniz i-a placut
A: -Buna dimineata, iubire!
D: -Buna dimineata!
A: -Deniz, ti-a placut?
D: -Da, foarte mult. Esti foarte sexy. Tie ti-a placut?
A: -Da. A fost cea mai frumoasa noapte pe care am avut-o in viata mea. Ma bucur ca a fost cu tine. Esti perfect!
D: -Tu esti minunata!
A: -Deniz, avem o problema!
D: -Ce problema?
A: -Uita-te pe cearsaf. E rosu si era alb
D: -Pai  erai inca virgina! Acum nu mai esti.
A: -O sa il bag la spalat.
D: -Ok.
Eu cu Deniz eram dezbracati. Am stat sub patura si dupa am mers sa fac un dus. A venit si Deniz cu mine.
D: -Acum nu mai iti e rusine ca te vad dezbracata?
A: -Nu.
D: -Ti-am zis ca nu are de ce sa iti fie rusine. Nici mie nu imi e rusine ca m-ai vazut dezbracat. Acum putem face orice si putem face si baie relaxanta impreuna. Baie relaxanta cu spuma.
A: -Da!
Deniz era in baie cand faceam eu dus si dupa ce m-am spalat pe corp, a venit Deniz la mine si a inceput sa ma sarute. A intrat si el in dus cu mine. Am inceput sa ne sarutam sub dus ca si cum am fi sub vasc. Dupa ce am iesit amandoi din dus am mers in camera si am comandat o pizza. Dupa ce am mancat ne-am pus in pat. Eu m-am pus pe Deniz si am inceput sa il sarut. In ultima vreme ne sarutam intruna. Nu rezistam fara buzele lui alea perfecte.
Cand m-am pus pe Deniz m-am lasat in jos sa il sarut pe gat si cand m-am lasat mi-a pus mana pe fund . M-am dat jos de pe el si m-am dus in baie. Iara vine Deniz dupa mine.
D: -Pe mine nu ma chemi?
A: -Nu merg sa fac dus doar imi trebuia la baie.
D: -Si ce are?
A: -Nimic
Dupa ce am iesit din baie m-am dus in pat. Deniz mi-a dat bluza si pantalonii jos.
A: -Iara vrei sa facem dragoste?
D: -Nu. Doar ti-am dat hainele jos ca esti mai sexy asa.
A: -Vai vai!
Dupa cateva minute îi dau jos tricoul si pantalonii lui Deniz. A ramas doar in boxeri. S-a pus pe mine si a inceput sa ma sarute. Imi dadea jos bretelele de la sutien. A vrut sa mi-l dea jos dar i-am zis ca nu si in seara asta.



Buna!  Sper ca v-a placut acest capitol.
Wow! 827 de cuvinte. Cel mai lung capitol.

Impreuna cu Deniz Vural ❤❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum