Ξύπνησα με τρομερό πονοκέφαλο.
Μόλις άνοιξα τα μάτια μου η ακτίνες του ήλιου τρυπησαν μάτια μου κανοντας με να τα ξανά κλείσω.Έπεσα ξανά πίσω στο μαλακό κρεβάτι μου. Ξεφυσηξα από αγανάκτηση.
Πάλι τα ίδια.
Δεν έπρεπε να πάω χθες στου Leo.
Κάθε βράδυ πάρτι. Κάθε βράδυ τα ίδια.
Ο ήχος του κινητού μου με ανάγκασε να ανοίξω ξανά τα μάτια μου συνηθιζοντας έτσι το φως του δωματίου.
《Ναι》απάντησα απότομα.
《Ακόμα κοιμάσαι;》ρωτησε ο Antrew.
《Κοιμωμουν μέχρι που πήρες 》 απάντησα με βαριά φωνή και ετριψα το σβέρκο μου.
《Κοντεύει 6 Shawn . Πάλι βγηκες χθες 》ρωτησε αυστηρά.
《Δεν φταίω γω με ανάγκασαν》 είπα καθώς τώρα είχα βγει από το δωμάτιο.
《Ήπιες; 》ξανά ρώτησε.
《Όχι πολυ》 του απάντησα καθώς είχα φτάσει στην κουζίνα.
《Μα καλά ξανά τα ίδια θα λέμε . Η φωνή δεν πρεπ-》
《Καλά καλα τα ξέρω θες κάτι άλλο;》 το διέκοψα καθώς έβαλα μία μπουκιά από το μήλο μου.
《Ναι το πολύ σε μια ώρα να είσαι στο στούντιο να μιλήσουμε σου έχω νέα》
《Καλα》
《Μην τολμήσεις να αργήσεις ξανα》ακούστηκε βιαστικός
Όμως δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει καθώς του το είχα κλείσει.Πφφ..
Τελειώνω το πρωινό.
Μπαίνω στο μπάνιο και ανοίγω την βρύση να τρέξει άφθονο νερό.
Αφού έχω τελειώσει το καυτό μπάνιο κατευθύνομαι στο δωμάτιο μου.
Πφφφ πάλι χάλια είναι.
Δεν πρόκειται να το φτιάξω .
Θα πάρω την κ. Pam .Κατευθύνομαι προς την ντουλάπα και βγάζω την πετσέτα από πάνω μου.
Φοράω εσώρουχα και κατευθύνομαι προς την τζαμαρία.
Πάλι σκατοκαιρο έχει.
Φοράω γρήγορα ζεστά ρούχα και πιάνω το κινητό μου.
6:57 pm
Γαμώτο πάλι θα φωνάζει.
Βγήκα έξω με γρήγορες κινήσεις και μπήκα στο αυτοκίνητο.
Τέλεια έχει και κίνηση.
. Girl's pov
Βγήκα γρήγορα από το ταξί και με βιαστικές κινήσεις μπήκα μέσα στο κτήριο.
Αμέσως η ζέστη χτύπησε στο παγωμένο πρόσωπο μου.
Ανακουφισμενη ανέβηκα μέχρι τον όροφο του Antrew.
Εδώ είμαστε...
Χτυπάω την πόρτα και αντί να ακούσω ένα "περάστε" άνοιξε από μόνη της.
《Γειά σας 》 είπα χαρίζοντας του ένα μεγάλο χαμόγελο.
《Γειά σου και σε σένα 》χαμογέλασε. 《Λοιπόν είσαι ετοιμη;》
《Υποθέτω 》απάντησα και φυσιξα όλο το αέρα που κρατούσα μέσα μου.
《Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι δεν είναι τίποτα αν πραγματικά αρέσει αυτό που κάνεις και από τι κατάλαβα όχι απλά σ αρεσει 》απάντησε καθώς έψαχνε στα συρτάρια του .
《Ναι έχετε δίκιο απλά θα αλλάξουν πολλά και δεν ξέρω αν φτάσω μέχρι εκει》
《Πίστεψε με έχω αναλάβει πολλά άτομα και όλα έχουν καταφέρει να φτάσουν εκεί που θέλουν και άλλοι να ξεπεράσουν και αυτό που θέλουν》Έκανε μια παύση καθώς έβγαλε έναν φάκελο και τώρα πια έψαχνε κάτι άλλο
《Παρεμπιπτόντως που είναι ο Shawn έπρεπε να ήταν εδώ》《Shawn;》ρώτησα καθώς δεν κατάλαβα σε ποιον αναφέρεται.
《Shawn Mendes 》 είπε και έπιασε το κινητό του.
Δεν πρόλαβα να απαντήσω.
Ακούστηκε μια βαριά φωνή από το τηλέφωνο.
《Το πολύ σε μια ώρα να είσαι εδω μην τολμήσεις να αργήσεις ξανα γιατί θ-》
《Το έκλεισε 》είπε
Μου έφυγε ένα γελάκι και με κοίταξε χαμογελώντας.
《Ότι θέλουν με κανουν》 είπε γελώντας και αυτος και ξανά επέστρεψε το βλέμμα του προς τον φάκελο.
Τον άνοιξε και έβγαλε μερικά χαρά τοποθετώντας τα με την σειρά.
《Λοιπόν μια υπογραφή στο καθένα. Είναι αρκετουστικα. Σε αφήνω να τα διαβάσεις κιόλας σε περίπτωση που τελειώσεις ή θες να ρωτήσεις κάτι πες το στην Sophie καμβά ειδοποιήσει》είπε και βγήκε από το γραφείο βιαστικά.
Τέλεια πρέπει να τα διαβάσω όλα .
YOU ARE READING
Treat You Better
Romance《Και τι θα γίνει με μενα;》ρώτησα παρόλο που ήξερα την απάντηση του. 《Προς το παρόν θα της φέρεσαι καλύτερα》