Sambungan.
Jihyo terbaring di atas katil taeyong..
"Toninght...you're mine girl.." Kata taeyong sambil smirk
Taeyong membuka butang bajunya satu persatu..
Hanya 3 butang lagi ingin dibuka..
Ting tong~
"Urgh!what the fuck!siapa yg datang malam2 ni!?kacau jelah!" Kata taeyong dalam hati
Taeyong turun tangga dan menuju ke pintu..
Apabila dia membuka pintu itu..
Terbeliak mata taeyong apabila melihat gerangan didepannya..
"K-kai h-hyung.."
"Hai taeyong.." Kata kai apabila melihat taeyong..
"Hyung buat apa kat sini malam2?" Tanya taeyong gelisah
"Erm..." Kai menjenguk ke dalam rumah taeyong seperti mencari sesuatu
"W-wae??"
"Tak saja..ah hyung datang sbb nk lawat taeyong..lama kita xberbual sama2..dekat shotting xsempat sbb hyung sibuk.."
"Oooo..." Jawab taeyonh ringkas
"Kau macam xsuka jer hyung datang.."
"Tak mana ada..cuma ..bukan masa yg sesuai.."
"Wae?kau ada nk buat benda ker?"
"A-aniy..cuma nk masuk tidur.." Taeyong senyum
"Aaaa...tidur..tapi wae baju kau macam ni??macam pelik jer.."
"Xdalah hyung..fashion..haha.." Taeyong ketawa dgn kekok
"Kau xbuat benda tu kan?"
"Hyung..apa yg hyung cakap ni??"
"Xda..cuma hyung nk bagitahu yg hyung dah kenal kau sejak kau debut lagi...so i know who are you."
Taeyong hanya senyap..
"Oh ya..boleh hyung masuk?"
"No!..erm.."
"Wae?ker kau.."
"Ok hyung boleh masuk.."
Taeyong memberi laluan utk kai masuk..
Sepanjang kai masuk ke rumah taeyong matanya asyik melihat sekeliling..
"Taeyong..aku datang dgn cara baik dan akan pergi dgn cara yg baik..jadi bagitahu aku mana jihyo?"
"A-apa yg merepek ni..mana taeyong tahu.."
"Aku ikut kau dari tadi lagi..aku tgk jihyo dan kau naik kereta bersama sama..so mana dia??"
"Erm..dah hantar dia balik.."
"Aaaa...balik..habistu kenapa suho cakap yg dia xbalik lagi??and aku kata ikut kau..xda pun kau berhenti mana2..cuma aku nampak kau berhenti di depan rumah kau..and jihyo masuk rumah kau..tu kau kata hantar dia??hah??" Mata kai sekrang ni kelihatan marah kpd taeyong walaupun percakapnnya kelihatan biasa2..
"Aku..."
"Tell me..where is she??now!.."
"D-dalam bilik.."
Kai menggeleng kepala
"Taeyong-ah..kau tu dah macam adik aku dah..kenapa kau masih buat kerja macam ni?"
"Hyung xakan faham..."
"Ok memang hyung xakan faham ..tapi hyung xnak perangai kau ni tetap macam ni ..hyung tahu kalau taeyong buat apa2 sekalipun tiada org marah and segala gossip just petik jari jer terus hilang..tapi sampai bila??!dah2lah ok??kalau boleh hyung nk jer tumbuk muka kau and patahkan tangan kau..tapi sbb hyung sayang kau..hyung just berlembut...tapi kalau kau buat sekali lagi hyung dah tak teragak agak..arra?!"
YOU ARE READING
🔆Once We Loved🔆 •KIMKAI• ✔
RomanceSinopsis SONG JIHYO 24 tahun Seorang perempuan yg dianggap sbg ibu tunggal yg mempunyai anak lelaki bernama HyunJin..Tapi org lain tidak tahu kebenaran di sebaliknya.. KAI (Exo)25 tahun Seorang idol lelaki dari group yg sangat popular di seluruh dun...