Tangisan dapat didengar..Suara seorang yeoja menangis sambil memeluk rantai milik anaknya..
"Aku xsangka yg semua ni terjadi..satu persatu melukai perasaan aku..kenapa semuanya dalam satu masa??apakah salahku??adakah aku memang patut berhenti dari dunia idol ni??stop berhububg dgn kai yg sememangnya bercinta dgn krysta?adakah aku patut??tapi hyun..hajatnya masih belum ku tunaikan..aku asyik bermain perasaan dgn kai sehinggakan aku lupa ttg permintaan hyunjin..adakah aku sudah lupa bahawa aku masuk ke dunia idol hanya semata mata utk menunaikan hajat hyunjin??bukannya utk memupuk rasa cinta dalam diri aku yg sudah lama tidak mengenal erti cinta sejak kejadian yg perit 5 tahun lepas?adakah aku masin ingin percaya pada cinta yang akan memburukkan diri aku??Dia idol aku hanya managernya dan tidak lama lagi akan menarik diri dari pekerjaan ini..aku xsesuai utknya..aku xlayak...hanya layak utknya adalah setaraf dengannya..dan bukan aku..aku xlayak mencintai dan dicintai..cinta ku selalu dipermainkan...xada yg tulus...cinta sejati xwujud di dunia ini..." Bisik jihyo dalam hati..
Sm Town
Kelihatan NCT 127 sedang berlatih..
Taeyong yg kelihatan menyandar di dinding dan meneguk air..
Mark menegurnya..
"Eh taeyong..aku dengar cerita kau yg berlakon dgn kai hyung rating meletus naik..daebak ah kau!!congrats!" Kata mark
"Xdalah..aku biasa2 jer..kai hyung jer yg hebat sbb dialah drama tu naik..kalau tak..xtahu lah aku.." Taeyong merendah diri
"Haha kau ni..eh..nak tak kita buat party malam ni??"
"Nak buat apa??"
"Alah utk sambut usaha kau dalam lakonan berjaya."
"So??wae tanya aku??"
"Alahhh...kau kan kaya..apa kata buat kat villa kau tu..bolehlah kita ajak exo hyung and idol lain..nak??"
"Ish kau ni..nk sambut aku tapi guna villa aku..ada2 jelah..ok2..nk buat bila?"
"Ermm..malam esok??nak??"
"Erm..boleh jugak..dan aku nak jemput manager exo sekali.."
"Aikkk..wae pulak??"
"Adalah...kau xyah sibuk..aku akan bagitahu pembantu villa aku utk siapkan semua tu..kau hanya rancang apa2 yg patut jer..tapi ingat..aku nak majlis ni hanyalah secret sahaja..xnak fans kita tahu..alah kecil2 jer.."
"Ok taeyong.."
Exo dorm
"Hyung!ni surat!" Jerit sehun kpd suho
Suho membuka surat itu
"Eh korang!kita dijemput ke rumah Taeyong malam esok..dia buat majlis meraikan lakonan dia.." Kata suho kpd membernya
"Ah jjinja??wah xsabar..dah lh villa dia besar..hurmm..." Kata sehun..
"So kita semua pergi ok??"
8 org member itu berkata..
"Ok!!!"
Lay kebetulan balik so dia join..
Jihyo di rumah mendaoat surat
"Aikk..wae aku dijemput??bukan ker ni hanya utk idol??pelik..." Kata jihyo dlm hati
Skip
Malam Esok
9 org jejaka korea itu memakai tuksedo hitam dan kasut hitam..
Mereka berjalan masuk ke villa itu..
Taeyong menyambut kedatangan mereka..
Selepas Exo,Shinee,Snsd,DBSK dan idop di bawah agensi SmTown sampai semuanya..
YOU ARE READING
🔆Once We Loved🔆 •KIMKAI• ✔
RomansaSinopsis SONG JIHYO 24 tahun Seorang perempuan yg dianggap sbg ibu tunggal yg mempunyai anak lelaki bernama HyunJin..Tapi org lain tidak tahu kebenaran di sebaliknya.. KAI (Exo)25 tahun Seorang idol lelaki dari group yg sangat popular di seluruh dun...