*AHUS POV*
02:36.
Tom godzine wskazuje muj zegarek.
Nie mam co robic.
Moi znajomi świetnie sie razem bawiom, w tym muj goroncy chopok Kubuś, o kturego jestem cholernie zazdrosny. Nie oszukujmy się. Od długiego czasu nam sie stanowczo nie układa. Zazdrość w naszym zwionzku to codziennosc. Zwykła zazdrość? Bżmi banalnie, to cos wiencej. Jebana jak rzona piaseckiego zazdrość, bardzo horobliwa zazdrość.
Jakób pewnie świetnie sie bawi ze znajomymi i zapewne znuw sie najebal jak dzika swinia. Tym razem mu nie pozwolę, o nie nie. Pokarze mu ze tez sóper sie bawie. Whodze (hehe if ju noł lot aj min) na sóper stronkę 6obcy. Wybieram lokalizacje: all Polska. Podaje sie za m 16 z6 ahós. To prawda w sumie hehe. W tym momencie natrafiam na "napalonybartus2004". Mimo tego, ze to bahor jakis wysłał mi swoje nudes i stwierdzam, ze goroncy jest ten dzieciak i sam bym go phał. Rewanrzuje sie Bartkowi swojom fotkom.napalonybartus2004:Co ty debilu, na farbe cie nie stac, rze tylko poluwke wlosuw farbujesz???
ahujostrydzik123: masz problem cfeluhó.
napalonybartus2004: ze mnom nie byłbyś biedny hehe. Jestem bogaczem a takie sóczki jak ty szukają wlasnie takich jak ja.
ahujostrydzik123: haha jasne. Daj nómer to pogadamy.
Godziny szybko mijały, ahój i bartuś świetnie sie dogadywali. Ahus miał wrarzenie ze znajom sie od lat. Chlopak myślał ze nic nie moze zmienic tej cudownej chwili poznania nowego przyjaciela a morze wkrudce hloptasia. Arz nagle poczuł wibracje swojego telefonu.
05:58
GARGAMEL
POŁĄCZENIE PRZYCHODZĄCE-ty stary huju- krzyknołem- gdzie sie szlajasz lampucero
-wiesz z kim rozmawiasz kórwiu?-zapytał z irytacją gargamel. Było słychać rze jest trohe najebany.
-zamknij pysk szmato JAPIERDOLE. Ktos cie prosił o zdanie? No chyba twoja stara- powiedziałem, wiedzonc ze poskladalem typa.
- o ty kurwo przygotuj sie na dzisiaj, bo BENDE cie ladowal jak kunę na agrescie-powiedział moj chlopak trijumfujonc
Rzuciłem suhawkom.
Muj nowy AJFON 7plus rose gold 238 gb ze specjalnom kartom graficznom zeby muc grac w majnkrafta sie zepsuł. Nie wiedziałem co robic, zostałem zraniony pszes najblirzszom osobe. Zadzfonilem wienc z domowego do napalonego Bartka 2004...*GENERATOR FRAJDY POV*
2:40.
Gdy skończyłem pielengnować moje pienkne paluszki postanowiłem wejśdź na 6obcy z zamiarem poznanania nowego kociaka.Zalogowałem się z nikiem napalonybartus2004.
Od razu połonczyło mnie z jakims seksiakiem o niku ahujostrydzik123 rozmowa kleila sje caukiem dobrze, nawet wymieniliśmy się nudeskami, bardzo spodobau mi sie ten chlopaczek i zaczoulem mysleci o bliższej znajomosci.
Podałem mu swuj numer telefonu licząc sze szypko zacwoni.Następny dzień
12:15Usłyszalem sze muj telefon dzwoni więc oderwalem się od oglondania fimuw mojego ulubionego jutuberka ahuska i odebrałem telefon od ahujaostregodzika123 (tak zapisałem moją suczke w kontaktach ostatniej nocy):
-witaj Bartuś stesknilem sje bardzo sa topom ostatnjej nocy stfiercilem sze fajen byloby zostaci kumplami-powiedział zaklopotany
-elo ahuj tesz mysle że moglibyśmy zostać kumplami-ostatnie dfa słofa powiedziałem asz za barco smutno -wracajonc do twojej zjebanej fryzury musisz z njom coś zrobić urwipołciu jebany bo wyglądasz jak kurt kombajn pszed smierciom- odpowiedziałem ze śmiechem
-ZAMKNIJ RYJ SMIECIU BO WSTAFIE TFOJE NUDESY I NUMER NA PORTAL DLA GEJUF- odparł wkurwiony i zakończył rozmowe.Prawie placzonc polozylem się na kanapie myslonc o pieknym fallusie mojego ahujka.
Miałem ohote poczuc go f sobie. Po chwili poczuem zmęczenie zasnouem cały zaplakany
CZYTASZ
GENERAHUS *rijal stori* (Generator Frajdy x Ahus)
FanfictionHistoria o miłości młodego gimnazjalisty i wokalisty Nirvany. Jak to się skończy? Czy Kurt będzie w stanie w pełni pokochać gimnazjalistę po poprzednim związku? Czy wróci do sławnego pogromcy smerfów? [ZOBACZ TERAZ] Możecie sobie wsadzić ten tysiąc...