ZDYCHAI GARGAMELÓ

252 19 3
                                    

*GENERATOR FRAJDY POV*

Barco zazkoczyło mnie minka ahujka po moim wyznaniu. Wiciauem na njej zaskoczenje i radość.
Majonc w gembie kebsa odrzekł:
-tesz cje kocham ale bes seksow dzisjaj,bo mam okres.
-okej kohanie- powiedziałem zarasem smutnym i podekscytowanym głosem. Moke tak bo mam seksi paluszki.- dokoncz kebsa to pujciemy do mnje opejszec film.
-OG- odpowiedział z ustami pełnymi żarcia.

Gdy wruciliśmy do domu zobaczyliźmy sze drzwi od naszego domu som otfarte. Oblau nas zimny pot kurwa. Wjechalem do domu na pełnej kurwie
-JEŚLI KTOŚ TÓ JEZT TO NJECH TERAS WYJDZIE NA SOLUFE.- wykrzyczalem
Odpowiedzial mi chory śmiech
- O kurwa to gargamel- kszyknou ahus
Po czym zobaczyliśmy gorgonzole powoli zmierzajoncego w moim kierunku
-Odebres mi mojego ahujka, pyry musze sobie sam gotować jebana szmato. BEKNIESZ ZA TO- wysyczal mi w twarz po czym z całej siły kopnou w pytonga.
Gdy ja zwijalem się z buló gargamel zamieszal zgwaucic ahujka lecz w pefnym momencie usłyszeliśmy głos głównego FBIowca
-Generatorku sorki ze pszeszkadzam ale weź oddaj chelikopter...
Po czym wszedł do pokoji zadymy i spytał
-co tu się odkurwia??!?!?!?!?!
Gdy gargamel szetł w jego stronke pierdolnou mu kulkę w lep.
-Dzienki, łab klóczyki- krzyknolem powstrzymujonc bul
-elo generator do usłòg.
Po czym wyrzócilismy martwe ciauo gargamela za okno.
-jebany hlejus- powiedział ahuj podczas ścierania krwi z podłogi.

Po posprzataniu uznaliśmy, sze obejrzymy sobie jakieś gej porno. Zrobiłem popkorn, odpalilem pornhaba i zaczou sje seansik

*AHUS POV*

Wszystko zlonczyłem w całość. Poznanie ostrego bartusia aka bahora, namiezenie mnie pszez generatora. Bartek z 6obcy to tak naprawdę muj generator.
-JAK TAK MORZESZ- przerwałem seans mojimi słowami.
-cos sie stało?- zapytał zdziwiony.
-TO TY BYLES BARTKIEM Z 6OBCY. WIEDZIAŁEŚ JAK TRAKTUJE MNIE GARGAMEL. NIC NIE ZROBIŁEŚ WCZESNIEJ?- wykrzyczałem temu hujowi w tfasz.
-No jasne ze to ja. Ktory debil na swiecie nie potrafi zidentyfikować głosu przez słuchawkę?- zapytał drwiąco.
-WIEZZ CO, WYCHODZE NAPISZ JAK BENDZIESZ MNIEJ NAPALONY I OGARNIENTY- powiedziałem i wyszedłem.
Wyhodzonc z klatki zauwarzyłem 5 radjowozuw i policyjne kulwy. Mierzyli do mnie pistoletem i kazali dac rence do gury. Zrobiłem jak kazali. Mimo tego, rze nie stanowiłem zagrorzenia dla otoczenia, dostałem gazem piepżowym po oczah, a puzniej zaprowadzono mnie do radjowozu.

-jest pan zatrzymany pod zażutem zabujstwa Jakuba Huptysia- powiedziała PALA.

-ja mu tylko gotowałem pyrki- MUWIE spokojnie

-nieprawda jestes winny.- odpowiada policjant

-nie
-tak
-nie
-tak
-nie
-tak
-dobre pomarańczowe.- powiedział znajomy mi głos.
Tajemnicza osoba wjebala sie tam pszes okno, ujebala policjanta w głowę po czym wzioł mnie za renke i uciekliśmy.

-bartus jak dobrze, kocham cie
-co ty pierdolisz, jestem adrian pietszak.- MUWI hopok.

Adrjan odwjuzł mnie do domu, a ja postanowiłem Oglondac soszjal midia.

UWAGA
SPIERDOLIL PODEJŻANY O ZABUJSTWO JAKUBA HUPTYSIA, GENERATOR FRAJDY ORAZ JEGO KOBIETA AHUS. NAGRODA ZA ODNALEZIENIE 150000 ZIELONYCH I NAKRENDKA AP KAP!!!!!

I zaczołem sie pakować.
Wykrencilem nimer do generatora.
Za pierwszym sygnałem odebrał. Nie dałem mu prawa głosu.

-Bartek, pakuj się, lecimy do USA.- powiedziałem i zaczołem szukać biletuw

GENERAHUS *rijal stori* (Generator Frajdy x Ahus)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz