PSZYSZLOSC

167 11 6
                                    

*ahus pov*

Czuję że roswalam sobie pszyszlosc.
Rozmawiałem z kubom całą noc podczas snu Generatora. Gargamel pszyjcie jak Bartek bendzie u FBI.  Mam nadzieje sze nie zdradzę Bartusia chociasz nie obiecuje bo Kubuś działa na mnje jak Ewa Brown na Hitlera.

Jak Bartuś wyszedł ubrałem się w moie najpienkniejsze ubranka i napiszalem gargamelkowi sze może wchodzić do chaty (Idk zkond znau muj adres no ale ok)

Gdy usłyszałem dzwonek do dszwi po moich plecach przebiegł dreszcz.
Pospiesznie mu otworzyłem na co on przywitał mnie usciskiem i wszedł  środka.
Siedzieliśmy na kanapie i pilismy wino coraz bardziej przyblizajac się do siebie .
Aż w końcu /nie będę pisać seksów wpiszcie sobie geysex.com czy coś/

Po tym akcie uznaliśmy, że razem wrócimy do Polski tak bardzo gargamel mną rządził.
Spakowalem wszystkie moje rzeczy zostawilem  Bartusiowi list i poszlismy.

*generator frajdy pov*

Gdy wróciłem zastalem puste mieszkanie i list od ahuska, że nie chce żyć wbrew sobie i ucieka z gargamelem. Szczeże to się tego spodziewałem. Zara wchodzę na 6obcy i szukam nowego ostrego dzika.

____________+___+____________
Nie odpowiadamy za uszczerbki na zdrowiu czytelników (te wywołane autyzmem także)

To koniec generahusa. Może w najbliższym czasie pojawi się jakiś garhusik (najprawdopodobniej kontynuacja)

GENERAHUS *rijal stori* (Generator Frajdy x Ahus)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz