6

37 6 4
                                    

Aku sedang enak berbaring diatas katilku yang ya tuhan... empuknya macam kekabu dalam ni!

Jap. Aku merepek lagi ke tadi? Kalau ya baguslah tu. Kalau aku tak merepek maksudnya tak normal tu.

Tiba-tiba ada bunyi satu notification yang pentingnya bukan daripada Wattpad sebab aku tak install menatang oren tu.

Dengar cite diorang yang intall menatang tu kuat meroyan. Yelah noti kekadang tak masuk,buku kena buang haih.

Tabahlah anak-anak. Dia memang suka cari gaduh. Alah Hate-Love situation.

Oh ya. Notification tu daripada instagram. Aku main kut instagram nak nama?

Aku hanya turn on notification for one and only one Airish Batrisya.

Ya. Aku dah mengalah dengan diri aku yang sibuk nak deny perasaan aku dekat dia. Aku hanya mampu ikut the flow.

Nama insta dia, aiyisya.

Comel. Macam tuan dia jugak. Haih. Pasaipalah hang cute sangat kak oii...

 Pasaipalah hang cute sangat kak oii

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Erk. Kucing? Seriously?

Dahlah dia punya gambar insta bukan gambar dia. Taulah dak dak photograpy.

Haih. Aku tau dia lahir bulan 5. 23 haribulan 5. Umur dia sekarang 20 tahun.

Aku 18. Tak salahkan?

Dia ada 3 orang adik beradik. Dia anak kedua. Semua adik beradik dia perempuan. Ehem. Sama macam aku just aku semua adik beradik lelaki.

Anak pertama. Intan Juliana. Seorang guru.Sudah berkahwin dengan seorang lelaki cina. Mualaf. Bernama Zahin Luthfi.

Anak kedua sudah semestinya dia. Airish Batrisya. Masih aku tidak tau status hubungannya. Aku harap single. Masih belajar dalam bidang photography.

Anak ketiga dan terakhir. Adlin Sofea. Berumur 16 tahun. Tahun depan SPM. Aku tak kenal dia sangat tapi dia boleh tahan cantik juga.

Mama dan Papa Airish Batrisya masih hidup lagi dan menetap di Melaka.

Namun, dia punya kampung kat Langkawi sana. Jauh bakhang! Tapi demi cinta aku sanggup. Eh eh.

Yelah sebab kebanyakkan kenduri, family dia akan buat dekat kampung Langkawi. Mana tau aku dapat kahwin dengan dia. Kenalah sediakan mental dan fizikal ye dok?

Lagipun aku dapat tau yang kakak dia dengan adik dia je yang suka sangat balik kampung. Dia kurang.

Nampaknya dia bukan family woman. Ape-ape jelah. Aku pun bukannya family man sangat.

Aku tau yang dia ada banyak kucing. Alah. Dalam 5 ekor macam tu tapi adik dia tak bagi bawak masuk rumah. Anti sangat ya si adik tu dengan kucing.

Tak apa bakal adik ipar. Akan aku paksa kau sayangi kucing. Muahaha.

Eh eh? Abang Johan ada komen?

j.afham Amboi! Comelnya Ciciko tu.

Ciciko? Erk. Nama kucing tu ke? Co-mel.. aha. Dah Yan kau kalau gelak tak ikhlas tak payah gelak.

Aku menutup aplikasi Instagram dan mula menekan aplikasi Youtube.

Layan lagu Haqiem Rusli lagi bagus.

[C] Stalker - yy1 ✔Where stories live. Discover now