7:15 a.m.
Kringggg!
Like , alwys. Aq bangun n buat rutin harian aq. Prgi dpur breakfast dn. Perkara yg aq paling taku. Appa aku. I mean , appa tiri aku ')
Appa p.o.v
Yeah , dye lah appa tiri aq. Oky repeat. APPA TIRI. Dri dulu hobi dye huh. Pukul aq ') . Sbb dye , aq BENCI n PHOBIA dkt Namja ahaha. Klau aq tk dgr ckp dye , dgn bangga dye tampar aq. Klau aq ade buat hal dkt sch. Tk sah tk kena belasah ') aq cuma nk appa aku. Utk aku tk PHOBIA dgn namja lgi :)
Appa : breakfast mna?
Ha? *menggigil*
Appa : pekak dh? Breakfast mna?
Tk sempat bu-
Belum sempat aq abis ckp , dpt free penampar.
Appa : kau! Sehari tk kena pukul dgn aku! Memang tk bole kan?! Ade jee nak buat aq marah!
*tahan nangis* mianhae! *larii gi sch*
Appa : yahh!! Siap kau balik nnt !
My p.o.v
Bodo! Bodo! Jung eunwoo pabo! Kau memang tempah maut malam nie ! Asl pergi larii! Oii kaki! Asl kau lari ha ?!!!
*smpai sekolah*
Fuhhh. sekolahku , syurgaku. Aq harapkn kasih syng kwan je skrg nie ha ha ha. Oky aq mengaku. Aq kurng kasih syng.
*masuk kelas*
7:55 a.m.
Normal lah , aq dtng awal muahahaha.
8:05 a.m.
Ish , bosan pulakk. Mna kwn aq niee ?! *tngk bwh meja* wahh ade surat!
Datang ke pejabat pengetua tepat pukul 9 pgii.
Ceh! Aq ingt. Ade lh org minat aq ke ape ke. Yelah kn. Setiap kali namja nk tegur aku. Asyik dpt penampar je hahaha , dh aku phobia. Nk buat mcm mna? Hmm.
*to be continued* ;)
YOU ARE READING
[C] I'm Phobia ; seventeen The8
Fanfiction"Aku suka kau. Tpi hati aku benci." - - -"Cinta itu pengorbanan ') "