Yeahh
Dh sebulan lebih aku dkt sch Daegu tu. I feel better day by day after ahnwoo oppa come back omaigod!
Aku syg dia.
Sbb?
Aku cuma ade dia je bro ')
Aku dh tk se'phobia' dulu lgii . Tpii aku rimas japjap terlalu rimas dgn kwn the8 , Wonu? Ouh Jeon Wonwoo ergh! Kaki stalk , Byuntae! Euw , slalu ambil kesempatan dlm kesempitan ..
Playboy! Aku benci dia eii ! Hobi die erm ...
Ouh haa
Mainkn perasaan yeoja ')
Yeahh , bored! Nasib baik ahnwoo ade dkt sebelah akuu yippi! The8 dgn jennie hm , something happen.. dyeorg dh tk sweet mcm dulu hm .. the8 dh tk tegur aku lps ahnwoo ade .. Jealous?
Eii perasannya kau eun!
"Oiii !!"
Uish! "The8 , haa asl?" Bruu ngumpat dlm hati haih... "dating jom?"
Jung ahnwoo p.o.v
Eh eh eh eh ! Mamat cina mna nk dating adk aku niee? Rmbut pon warna merah! Pkai lipbalm plk tuu !
"Haa jom jom ahaha" eh eun! Kau menggatal jgkk?! Eh , asl aku marah nie? Haa sbb eun adk akuu !
"Tak bole"
The8 p.o.v
"Tak bole" kata namja yg sentiasa disisi eun. Eh kau spe?! Eun future makmum aku! Kau sebok asl ?! Makmum? Eh islam alhamdulillah.
"Ade masalah ke bdk baru ?" "Kau tk bole suka hati nk bwk eun gi mna ii"
"Suka hati aku lah! Life aku , kau senak asl?!" "Eh , ade nmpk aku senak ke skrg ? Tkde adab dgn org lgi tua dri kau ke?" "Kisah plk aku"
"Dah lah ! Tkyh nk perang mulut dkt sini" kata eun yg try nk backup mamat baru muka kecik nie.
"Eun , spe mamat muke kecik nie?"
Jung eunwoo p.o.v
Ewahh ! Ank xiu nie aku kaki kang melayang plkk nnt. Suka hati je kau ckp ahnwoo nie muka kecik . Hm tpi btol jgk muke dye kecik hehehe. Comel betol oppa aku hekhok ((malu ii babi ●_● ))
"Kau nk tahu dia spe ?"
"Ha opokos!"
"Listen , xiu minghao! He's my official boyfriend! I love him ! Sbb tu dia slalu dgn akuuuu" kata aku n peluk ahnwoo . Hohoho , pdan muka kau!
"Shit!" Dia terus blah dri tempat duduk aku .. mengadu lh tu dgn Jennie hahaha , mianhae sygggku hao werkk !
"WHAT DO YOU MEAN BY YOUR OFFICIAL BOYFRIEND HUH?!"
fck ! "Shuh ! Senyap lah muke kecik!"
"Yahh ! Kau pon sma panggil aku mcm tu !" "Aku kn jujur orgnya , klau tipu kau kn tahu muka sendiri"
"Huh!" Dia letak muka atas meja. Ceh harap je hensem tpii hati tisu !
"Uri eunwoo~~!"
Aik? Nugu? Omo! My lovely bestfriend! Taehyung , nama manja dia taetae. Nama glamour dia V huh poyo je lebih
"Uri taetae~~!" Kiteorg saling ber'flying kiss' . Satu kelas syak yg kiteorg couple ahaha. Asl rpt je couple otak letak dkt mana? Dkt lutut? Eh eh ahaha
"Nak ape?" "Ala , rindu woo ayee" dia peluk aku.
Aku nmpk...
Wonwoo ..
Ahnwoo ..
Minghao ..
And ...
Jennie?
Tenung aku semacam jee bile aku mesra dgn tae ..
Fans alien nie tk abis ii ckp aku playgirl. I know my life is better than yours !
I pretend to be strong..
You stupid haters ! Don't know what i been throught in my life bruhh !
Appa.. i need you! Eomma? Eun harap eomma berubah and kembali dkt appa ')
Eomma aku ..
Kaki jantan!
Kaki clubbing !!
Kaki mabuk !!!
Kaki judi !!!!
Tpii , kaki dia cantik huish! Tgk lh kaki ank dia nie huh ((flip kaki tae))
"Oii !! Kau asl?!" "Omo! Mianhae !!"
"Sakit lhh ! Babun punye eun , harap je cantikk perangai mcm ..."
Mula lh dia bebel smbil usap ii kaki dia yg baru di'flip' oleh Jung Eunwoo hahaha! Aku selesa dgn taetae ..
Aku syg dia ..
Aku tk pernah terfikir pon..
Untuk ..
Bercinta dgn dia .....
Bgi aku , dialah rumah aku !
Dia tempat mengadu !
Kdang ii , aku dinner dkt rumah dia ! Ahaha tk malu betol aku niee ..
Eomma dia pon suka tgk aku mkn..
Eomma dia iras dgn eomma aku ! Setiap kali gi umah dia , mesti aku peluk eomma dia hahaha
Sebab ape?
Aku rindu eomma aku ..
Huh
Knp life aku terok sngt?
Ape yg aku buat smpai life aku jdi mcm nie....
Aku tkkn give up! Aku ade ahnwoo !
Aku akn setia dgn dia .. smpai lh aku.. aku ... aku ...
Aku dpt jumpe appa balik ')
"Babun ! Asl nangis?" "Aku...penat tae.."
Aku pengsan. Tae , sambutlh aku huh ')
-to be continued-
690 words
Thanks for reading n voted muah ciked ! 😚💕💕
YOU ARE READING
[C] I'm Phobia ; seventeen The8
Fiksi Penggemar"Aku suka kau. Tpi hati aku benci." - - -"Cinta itu pengorbanan ') "