part 5 ;)

701 90 7
                                    

Aku offline. Huh! Lapar! Tak sabaa na- wait! Tdi aku tempah maut dkt appa TIRI aku! Mna aq nk merempat nie ?!! Kite pergi 'nasi ayam hj ali' je lah ')

Di kedai makan 'nasi ayam hj ali'

Wuish! Sodap ii! Tpii , spe hj ali eh ? Hidup lgi ke takk agaknya? Eh! Skrg yg penting aku nk tido mna? Seram woo! Lgi ii klau dye tngh mabok ! Separuh nyawa wey kena belasah ")  better aq balik je lhh. Bukan sakit pon ha ha ha.

10:00 p.m.

((Bukak pintu sonyap ii)) appa , eun dh ba-

PANGGG!!

Blom sempat lgi wey , dh kena tampar dgn kuali ha ha ha.

Appa : berani tunjuk muka lagii rupenya.

Wlau ape pon yg jdii , appa tetap appa eun ((fakesmile))

Appa : Hahahaha!

Eh ? Terharu ke? ')

Appa : eh pompuan! ((Tarik rmbut eun)) Kau sedar lh sikit yg kau nie dh susahkn hidup aku! Abiskn duit gaji aku nie semata mata utk kau! Breakfast , lunch n dinner. Ade kau buat? Takkde! Aku yg belii ! Kau ade sumbang pe je utk aku? Kauu goyang kaki je dlm rumah nie ! ((Tampar pipi kanan eun))

Arg! Appo ((hmpir nangis))

Appa : keje kau , nangis! Nangis ! Nangis ! Nangis ! ((Lps rambut eun kasar))

Taa de sape ii ke nk selamatkn aku mcm dlm drama tuu , eh lupa! Aku taa de kwn laki huh ')

Mianhae , selama nie susahkn appa. Eun bole bwk diri. Eun nk jumpe appa eun bukannya appa FAKE mcm kau !!

Okyy! Asl aku berani sngt niee! Abis kena tibai kjp lgi kangg!

Appa : ewahh! Dah berani skrg! Nk blahh gaya mcm bnyak duit ((smirk))

Memang eun bnyk duit pon! Appa REAL eun ade bgi eun. Kau ape tau ??!

Appa : bgus! Appa kau tu suka concept 'sharing is caring' so? Hulurlah sikit!

ewahhh! Taa malu btol , dye jga aq pon dri duit appa REAL akuu.

Appa ade pesan! Jgn buang masa dgn org taa guna opps! Ckap jee! ((Kluar rumah))

Appa : yahh! Pompuan tak guna !! Kau jgn tunjuk muka kau lagii dkt rumah aku nie ! ((Hempas pintu))


((Eun's p.o.v))

Haa ? RUMAH KAU ?! Cehh , appa aku yg bgi kau! Eii eii dh tua pon syok sendrii lgii !

12:45a.m.

Haihh , aku nk tido mana niee!
((Duduk atas jalan n kluarkn sekeping polaroid))
Hmm , knp appa bgi eun dkt syai- bukan ii orng yg berperangai JIN tu ?!! Knp appa taknk jga eun?! Hina sngt ke eun dimata appa?! ((Nangis)) where are you know , appa? Bogoshipeo!

1:05a.m.

Ngantokknyaa! ((Online))

Eh eh eh ! Org daegu tu online! Minta tlg dye lh!

Hyee!
✅✅

Heyy sweetie!
✅✅

Jgn mengada please!
✅✅

Uish! Marah! Yela ii , ade ape ii ke eunwoo?
✅✅

Tlg sya!
✅✅

Bersambung...:)

[C] I'm Phobia ; seventeen The8Where stories live. Discover now