Jennie p.o.v
Ape ... maksud ... dye ?
Home
Eun p.o.v
Hehehe , jen jealous. Nmpk sngtt dia suke the8 9 10 tu kn? Mcm mna nk tlg eh ... tpii. Knp hati aku mcm skit ? Otak aku beria nk tlg jen happy dgn the8 haihh..
-School-
The8 p.o.vMna di mnaa , buah hati sya. Buah hati sya yg bernama jung eunwoo ewahh! Eh eh , mcm aku seru dia , dh masuk kelas dh. Wah! Hawt like alwys. Cair i ! Nie yg rasa nk bergelekk je yehet!
"Yow , bro!"
"Hey jen!"
Apakah? Lain yg diharap , lain yg jdii hastagminghaotabah2017
"Uii eunwoo say-"
Okyy , stu kelas pndng , jakun btol. Mcm nmpk babun terbang!
"Yah! The8? Sihat tak?"
"Rilek lhh"
Aku tk fhm btol dgn jennie niee , sikit ii sebok je nk tnya aku ergh!
"Eun , kite rehat sme ii nk tkk?"
☆☆☆
Eun p.o.vAku pndng bdk cina nie , rsa nk maki n rsa nk kaki pon ade jgkk. Dia tk pikir ke kwn dia nie? Jennie mesti syak something antara kami cehhhwah!
"Kau , nk ape sebenarnya?"
☆☆☆
The8 p.o.vHa ?! Jap ! Diaaaaaaaaa ckp dgn aku ?!!!! Terbeliak mata aku yg cute nie! Peluang keemasan!
"Kau kn bdk baru , marilh berkenalan"
"Tak perlu"
"Whai cik eunwoo , jgn lh begini"
"Kau tk sedar ke? Org yg slalu dkt sisi kau. Sikit pon kau tk pndng! Mcm lh org yg kejar akn pndng kau , biar tak hensem aslkn berakal"
☆☆☆
Jennie p.o.vWhat ?! Wow! Amazing! Daebak! Dia bercakap dgn namja for the first time! Maybe , dia tahu aku suka the8 ..
"Err eun?"
"Kau tgk! Aku dh berceramah dkt dye haa"
"Daebak!"
"
I'll help you to get him!"
"What?"
"Xiu minghao!"
"Yah! Jgn kuat ii"
☆☆☆
The8 p.o.vEh eh eh , ngumpat? Duduk bkn jauh pon. Selang dua tiga meja je pon! Aku rsa ... jennie simpan perasaan dkt aku. Sorry jen! Aku anggap kau just friend , nothing much!
☆☆☆
Eun p.o.vAppa ! Oppa ! Eomma ! Eun .. eun dh berani sikit ! Thanks to jennie sbb naikkn semangat eun! I miss you guys so much! Eun akn cari korg for sure uyeah!
"Eunwoo!"
"Wae?"
Ade ape lgi lh si minghao niee
"Aku dh tempah kau utk rehat dgn aku!"
"Kau pikir aku ape?! Salute?!"
"Bukan! Mcm kite berjanji hekhek"
"Sila jatuh gaung"
-break time-
Uyeahh! Jen duduk sbelah the8 , aku duduk dpn dyeorg. Aku harap the8 fhm dn terima perasaan jen yg suci lgi murni ituu. Bile tgk btol ii , dyeorg dh mcm haji bakhil dgn cg murni hekhok!
"Eun! Termenung ape?!"
The8 kejutkn aku dri terus jauh dri lamunan diri aku sendiri
"Ha ? Rindu namchin je hehe"
"KAU ADE NAMCHIN?!"
Kate jenhao ( jennie plus minghao , hashtagshipmereka ) serentak.
"Wow! Rilek dude!"
☆☆☆
The8 p.o.vFck! My heart! Aku tk akn putus asa utk kau jung eunwoo !
-To be continued-
450 words
YOU ARE READING
[C] I'm Phobia ; seventeen The8
Fanfiction"Aku suka kau. Tpi hati aku benci." - - -"Cinta itu pengorbanan ') "