☆☆☆
Eun p.o.vYeahh , sperti yg dijangka. The8 dgn jennie tgh berbual . Bukan main mesra ewahh! In shaa allah jejak pelamin. Suwit kemain lagii smpai aku nie mcm halim bin munan = halimunan yehet!
"Snyap je eun?"
*tersedak*
"A-a-aku?""Yee kau jung eunwoo"
".........."
☆☆☆
The8 p.o.vOky minghao! Lgi sikitttt je kau dh nk berbual dgn dye haduhh!
"Waeyo ? Snyap dh?"
"Ish , the8 kau niee! Tk pyh lh kcau dye"
Semak plkk jennie nie! Aku tnya eun! Dia plk yg jwb cehh!
"Yeler kau"
☆☆☆
Eun p.o.vSebenarnya , hati aku nk sngt ckp dgn kau the8. Tpii mulut akuu tk benarkn aku nk bercakap dgn kau bcs , otak aku nie still set yg aku phobia')
☆☆☆
JENNIE p.o.vAku tk tahu tpii , i can feel minghao slowly fall for eun..... hao-ah , why don't you know my heart?!
"Yah! Eun! Ppali makan. Jom masuk kelas"
"Aik? Awal?"
"Mesti lahh bro!"
"Slalu , klau rehat dgn aku. Smpai balik pon kau tknk bla"
The8 curiga dgn perbuatan aku , aku cemburu tgk the8 tenung eun sdgkn aku dkt dpn dye!
☆☆☆
Eun p.o.vHm , aku rsa...jennie nie simpan perasaan dkt the8. Aku kena tolong nie yehet!
"Kajja , jennie"
"Knp kau tknk bercakap dgn aku?"
Kata the8 , aku hanya berdiam diri dn berjalan ke kelas aku.
-classroom-
Aku duduk di tempat duduk ku. Aku ttbe teringat oppa aku') aku berpisah dgn dye dri kecik lgii. Agaknyaa , dia makin hodoh ke tak eh ahahaha
"Uish kau! Tingglkn aku"
"Saja nk bgi korg berdating muah muah ahaha"
"Amboi kau! Kemain lgii ! Dpn namja diam seribu sejuta bahasa!"
"Shy shy shy lah hahaha"
"Acah! Padahal phobia wuu"
"Bila lah aku bleh jdi normal mcm perempuan lain , Jennie"
"Knp kau nk jdi normal?"
"Aku teringin nk berkwn dgn namja"
"Like , who?"
"Maybe , someone like xiu minghao"
"..........."
To be continued.....
YOU ARE READING
[C] I'm Phobia ; seventeen The8
Fanfiction"Aku suka kau. Tpi hati aku benci." - - -"Cinta itu pengorbanan ') "