RÜYAYMIŞ!Hep aynı rüya.Spor salonunda gördüğüm çocuk sürekli rüyalarıma giriyordu. Okulların açılmasına bir hafta kalmıştı ve üç haftadır hep aynı rüyayı görüyordum rüya şöyleydi: spor salonunda gördüğüm çocuk benim eşim oluyordu.Mecnun'un Leyla'ya ,Ferhat'ın Şirin'e olan aşkı bizimkisinin yanında bir hiç olarak kalıyordu.Çocuğun adı Aksel,Aksel Duman'dı haliyle benim ismimde Gece duman oluyordu.İki çocuğumuz vardı. Benim gibi güzel olan Hazan,Aksel gibi yakışıklı olan Rüzgar.Aralarında bir yaş vardı.Rüzgar Hazan'dan büyüktü .Ailecek inanılmaz bir uyum içindeydik, mutlu bir şekilde yaşıyoduk.Bu kadar hah.Bu kadarcık .Resmen rüya ser verip sır vermiyordu.Sinirime dokunmuştu.
GÖNDERİLEN:DERYA
Derya yine aynı rüyayı gördüm kendimi hiç iyi hissetmiyorum.Benimle sahile gelirmisin?GÖNDEREN :DERYA
Ya yine mi aynı rüya ne anlama geliyor bu rüya neyse hayırlısı.Bu arada tabikide gelirim.Ben mi seni alıyım,sen mi beni alırsın?GÖNDERİLEN:DERYA
Teşekkürler.Ben seni alırım cnmDerya'ya mesajı attıktan sonra üstümü giyinip,hazırlanıp evden çıktım.Arabalarımdan birine atlayıp Derya'gilin evinin önüne geldim.Derya ne ara bu kadar hızlanmıştı bilmiyorum;ama buraya bir iki dakikadan az bir sürede gelmiştim
"Atla hadi"
"Seni kırarmıyım hiç"
"Hıza ne dersin"
"Ne diyim,tabikide olur derim benden başka bir cevap beklermiydin hiç?
"Beklemezdim ,sadece denedim."
"Neyi denedin beni mi?"
"Hayır tabikide en yakın arkadaşımı ne kadar tanıdığımı test etmek istedim o kadar"
"Peki,bi şey sorucam sakıncası yoksa"
"Sor Derya ne zaman bir sakıncası oldu?"
" Olmadı olmadı; ama Aksel'le ilgili o yüzden"
"Söyle"
"Aksel'i gerçekten de seviyor musun?"
"O ne demek Derya daha bir defa gördüğüm kişiyi mi sevicem yani?"
"Ha yani bir kaç kere görsen seviceksin,ayrıca üç haftadır görüyorsun Gece yetmedi mi?
"Off Derya ne saçmalıyorsun sen, ben sana öyle mi dedim?Sadece bir kere gördüm dedim ve bu yetmez dedim.Haaa ayrıca ben onu rüyam da üç haftadır görüyorum evet ;ama sen arkadaşını tanımamışsın belliki ben kolay kolay aşık olmam hayatımda sadece bir erkek sevdim zaten o da ...."
Gözyaşlarım durmuyordu hıçkırıklarımda ona destek çıkıyordu.Ah tabi salya sümük dururlar mı hiç ,olmazsa olmaz grubumuz tekrar birleşti.Hadi bayram edelim.Araba da" Other people "çalıyordu ve bu daha çok ağlamama neden oluyordu.Şarkının türkçesini hafif sesli bir şekilde ritme uydurarak söylemeye başladım.
Hiç kahraman olmayı denemedim.
Sen bizi yıldızlardan sıfıra indirdin.Sadık bir aşka sahiptik bir parça şüphe olmadan.
Hiç diğer insanlar hakkında endişelenmedik.
Sen büyüyü bozdun ve farklı bir şey istedin.
Öyleyse, kendini diğerleriyle becer.
Diğer insanlarla.Daha fazla şarkı yok, daha fazla dans yok,artık dans pisti yok.
Her şeyi şansa bıraktık, tekrarı yok.Sadık bir aşka sahiptik bir parça şüphe olmadan.
Hiç diğer insanlar hakkında endişelenmedik.
Sen büyüyü bozdun ve farklı bir şey istedin.
Öyleyse, kendini diğerleriyle becer.Ah bebeğim bu sadece senin bedenin
Hadi, üzerine yatır herkesi
Onlar sen üzgünken yanında olmayacaklar
Diğer insanlar
Ah bebeğim bu sadece senin bedenin
Bedenin birini sevdiğini bilecek mi
Sen mutlu değilken kim yanında olmayacak?
Diğer insanlarTeşekkür ederim bebek, teşekkür ederim bebeğim, sevgilim.
Açıklama, açıklama
Teşekkür ederim bebek, teşekkür ederim bebeğim, sevgilim.
Açıklama, açıklamaSadık bir aşka sahiptik bir parça şüphe olmadan.
Hiç diğer insanlar hakkında endişelenmedik.
Sen büyüyü bozdun ve farklı bir şey istedin.
Öyleyse, şimdi kendini diğerleriyle becer.Ah bebeğim bu sadece senin bedenin
Hadi, üzerine yatır herkesi
Onlar sen üzgünken yanında olmayacaklar
Diğer insanlar
Ah bebeğim bu sadece senin bedenin
Bedenin birini sevdiğini bilecek mi
Sen mutlu değilken kim yanında olmayacak?
Diğer insanlar"Gece kapat şunu"
"..."
"Gece sana diyorum"şarkıyı artık sessiz söylemiyordum bileEn sonunda Derya dayanamamış olacak ki kapattı müziği.Biraz çıkışsamda kendimi kaybetmiştim ve bunu ancak müziği kapatarak durdurabilirdim.Arabayı sağa çekmiştim tam çalıştırdım sahile yol aldım
"Ne yapıyorsun sen ya sahile mi gidicez şimdi?"
"Evet bir sakıncası mı var?"
"Gece saçmalıyorsun şu anda o yüzden in arabadan!"
"İnmiyorum Derya!"
İnmemesini söylememe rağmen arabadan indi ;ama kendi bilirdi çünkü yapacağını biliyordum. Beni indirip şoför koltuğuna kendisi oturup beni de yan koltuğa atıp onların evlerine gidicektik;ama böyle bi şey olmasına izin veremezdim.Tam kapıyı açıyordu ki gaza bastım.Arkamdan bağrışını duydum kusura bakma arkadaşım ;ama bunu yapmamalıydın.Diyordum beklenen arama gerçekleşti ve telefonda HUPPİ arıyor yazısı çıktı.Meşgule aldım ve daha çok gaza yüklendim sahil taşınmış olabilir miydi neden bu kadar uzak diye düşünmeye başlamıştım ki bir de ne göreyim sahildeyim.Arabadan indip ve arabanın üstüne oturdum.O günden sonra bir daha spor salonuna gitmemiştim.Bu yüzden kilo aldığımı düşünüyordum.Acaba bu kiloları nasıl vericektim. Başka bir spor salonuna kaydolsam.Üüfff Gece nereye kaydoluyosun şurda kalmış bir hafta, gece gündüz orad olman lazım senin ki olamıycanı biliyorsun diye sesli sesli konuşuyordum bi anda bir fren sesi duydum yanımda benim porsche'min aynısından bir porsche daha belirdi içinden kim çıkacak çok merak ediyordum ve beklenen an geldi kapı açıldı.
Gözlerim kararıyordu. Kendimi yerde buldum.Bilincimi kaybetmiştim
Lütfen yorum ve oylam yapmayı unutmayın :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğa
Fiksi RemajaDipsiz bir kuyu olan karanlık en son içine Gece'yide atmıstır. Hemde bir aşk uğruna