2. bölüm

103 62 25
                                    


Iyi okumalar😉...

Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Hemen telefonumu elime alıp Mert'i aradım.
"Alo"
"Efendim güzelim"
"Mert bizim grubu topla buluşalım birşeyler yapalım kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı"
(Bizim grup dediysem 5 kişiydik Ben, Mert , Cansel, Okan, Ve Büşra)
"Hayırdır güzelim canını sıkan birşey mi oldu?"
"Sahilde bulusalim buluşunca anlatırım."
"Tamam bir tanem."

Anneme hemen mesaj attım eve geç gelirsem merak etmemesini söyledim bizimkilerle olacağımı söyleyince hemen tamam dedi. Sahile varmıştım birazda olsa denizin o esintisiyle sinirimi de alıp götürmüştü. Çok geçmeden bizimkiler geldi. Hepsini tek tek görünce bir kafeye gidip birşeyler içmeye karar verdik. Burada çok güzel bir kafe vardı manzarası süperdi hep orada bulusurduk bizimkilerle.

Siparişlerimizi verdik hiç konuşmadan oturuyordum bizimkiler bu halime çok şaşırmış olacaklar ki hemen Cansel söze girdi "Kızım bu halin ne hiç konusmuyorsun birşey mi oldu." Arkasından mert söze atladı "Evet güzelim ne oldu telefonda sesin iyi gelmiyordu anlatacağını söyledin anlat da dinleyelim" "Ya bugün biliyorsunuz dans dersimin ilk günüydü. Bugün okula giderken dikkatsizligim yüzünden araba carpacakti-" daha sözümü bitirmeden Okan sözümü kesti "Ne diyorsun kızım sen ya neden dikkat etmiyorsun birşey oldu mu?" Hepsinin gözlerinde o telaşı fark edince daha fazla korkmamalari için devam ettim. "Yok birşeyim gördüğünüz gibi yaninizdayim ama konumuz o değil dinleyin. Neyse arabanın sahibi meğersem bizim dans hocamizmiş. Yani azıcık birazcık yakışıklıydı ama azıcık- "  "Tabi kızım baksana yüzüne belli oluyor azıcık birazcık   yakışıklı olduğu." Büşra'nın söze atlamasiyla konuşmam yarıda kalmıştı ve hepsi de gülmeye başlamışlardı. Çok utanmistim "Ya abi sözümü kesmeyin de bi dinleyin beni. Neyse iste orada tartıştık ukalayla gicigin tekiydi. Ben sonra bizim hocamiz olduğunu öğrendim ders bittikten sonra arabama binip eve gidecekke otogarda karşılaştık. Sabah ki olay için kusura bakmayın ben sizin yeni öğrencinizin gibi bir konuşma yaptım elimi uzattım yüzüme dair bakmadan sadece tamam deyip arabasına bindi ve gitti elim de hava da kaldı. Bak yine sinirlendim kendini beğenmiş gıcık, ukala" Bizimkiler hayla beni dinliyorlardi "Evet bitti." "Emin misin bittiğine daha anlatmayacan mı" Mert'in demesiyle yine gülmeye başladılar  hayır yani anlamıyorum ki çok konuşan biri de değilim. " Ya dalga geçmeyin iste ya çok sinirliyim kafa dağıtmaya ihtiyacım var." Hemen Cansel söze girdi "Tamam kuzum sen canını sıkma kafani dağıtacak birşeyler yapalım" "Aa durun buldum biliyorsunuz bizimkiler iş nedeniyle bir kaç günlüğüne şehir dışına çıktılar bu gece hep beraber bize gidelim sabaha kadar eğlenelim nasıl olur" "Çok güzel bir fikir bence. O zaman bu gece Büşra'larda kopuyoruz" Okan'in demesiyle hepimizde onayladık. Herkes eline telefonlari alıp ailelerimize haber verdik.

Mert çok cana yakındı bana karşı. Hiç abim yok kardeşim yok onu bir abim olarak görüyordum. Hepsi benim kardeşimdi Okan çok pozitif enerji dağıtan biridir onun yeri bende çok başka. Cansel ile Büşra aynı kafaydilar çok iyi anlasirlardi.

Büşra'lara gelmeden önce markette kendimize birsürü aburcubur almıştık. Biz kızlar cipsileri ve içecekleri diğer abucuburlari hazırlamak için mutfağa gectik. Erkekler ise dinlemek için kopmali bir şarkı seçiyorlardı. Kızlarla herşeyi hazırladıktan sonra bizde erkeklerin yanlarına gittik. Ve şarkıyı seçmişlerdi açmışlardı son müziği. " Mert, Okan kısın biraz sesini abi milleti rahatsız etmeyelim." Hiç dinlerler mi beni resmen takmadılar. Okan değişik değişik hareketlerle oynuyordu Mert ise ona ayak uydurmaya çalışıyordu. Anlaşılan çok eğleniyorlar hiç bozmak istemedim o yüzden hiç ısrar etmedim. Arkasından Büşra ile Cansel de piste çıkınca bizim deliler cildirdilar resmen. Onların o hallerine gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum. Dayanamayip bende hemen kalkıp oynamaya başladım resmen çıldırıyorduk. Sanırım kapı çalınıyordu kimse duymamış olacak ki hiç bozmuyorlardi. Hemen gidip kapıyı açtım ve de karşımda Kaan Hoca'yı görünce resmen şok geçirmiştim.  Ne işi vardı bu adamın burada neler oluyor yoksa burada mi oturuyor yan villada "Şu müziğin sesini kisarsaniz çok sevinirim çünkü sizin çocukluğunuz yüzünden uyuyamiyorum." Konuşmasıyla hemen kendime geldim şoktan çıktım ama bir dakika ne çocuğundan bahsediyor bak yine çok sinirlendim "Biz cocuk falan değiliz ama sanirim sen kendini çok büyük sanıyorsun kendini beğeniyorsu-" Sözüm daha bitmeden kolumu tuttu "Sen ne diyorsun benim kendimi beğendiğim falan yok ufaklık karşında hocan var benimle doğru konus" "Bırak şu kolumu" sinirle kolumu çektim ve devam ettim. "Bir şuan okulda olmadığımiza göre sen suan benim hocam değilsin. Iki yeni mi fark ettin öğrencin olduğumu ve üçüncü evet kendini beğenmiş ukala gicigin tekisi-" bu adam neden bir türlü bırakmıyor konuşmamı bitireyim ama iyi saydım ya hepsini bir sinirle. Ne oluyor ya ne yapıyor bu kolumdan tutmuş beni nereye götürüyor. "Bıraksana beni ne yapıyorsun sen" Bir ağacın altına getirmişti beni ve sırtimin ağaca çarptığını hissettim ne yapıyordu bu iki kolunun arasında haps etmişti beni ve yaklaştı biraz daha yaklaştı. Kalbim yerinden çıkacak sanmıştım böyle bir hissi ilk defa yaşıyordum tanrım sana geliyorum. "Gözlerini aç" gözlerim mi kapanmış hiç fark etmemiştim ve hemen gözlerimi açtım. "Heyecanlanma kalp sesini buradan duyabiliyirum. Şimdi soze girecek olursam benim kendimi beğendiğim falan yok hiçbir kızla da iliskim olmadı eğer kendimi beğenmiş biri olsaydım bu gece de yatagimda başka bir kızla gece geçirmiş olurdum." Ne diyor bu ne yani bu yakışıklınin hiç sevgilisi olmamış mi? Neden bugün şok üstüne şok yaşıyorum bu gunluk bu kadar yetmez mi Allah'ım benim günahım neydi başka gün yok mu? Kendine gelmelisin Gül hemen kendini salma seni basit bir kız olarak görmesine izin verme. Bir anda onu kendimden uzaklaştırdım ittirdim. "Benden uzak dur ne yapıyorsun sen bay kendini beğenmiş. Bir de ben senin o bahsettiğin kızlardan da değilim uzak dur bir daha böyle birşey yaparsan yersin ağzının ortasına yumruğu." Nasıl yapacaksam da bilmiyorum. Sözümü bitirdiğim gibi bugün sabah yaptığım gibi ona soz hakkı tanımadan oradan uzaklaştım. " Bu arada ufaklık o müziğin sesini kısarsanız iyi olacak." Çıldırmak üzereyim ben ufaklık falan değilim ona dönerek sinir dolu gözlerle ona baktım hiç konuşmadan eve doğru koştum.

Ikinci bolumumuzun de sonuna gelmiş bulunmaktayız canlarim umarım begenmissinizidir. Birde çok uzak değil altta bir kısım var orada tatlis bir yıldız var hiç yorulmazsiniz bana güvenin oraya sadece bir kere tıklayın😉. Sizleri çok seviyorum😍...

Dikenli Gül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin