Merhaba arkadaşlar bu bölüm biraz heyecanlı olabilir. Iyi okumalar sizleri seviyorum.
Hızla içeri girdim ve kapıyı çarptim. Bizimkiler saskin gözlerle bana bakıyorlardı. Müziği kapatmislardi "Neredesin kızım sen bizde tam dışarıya seni aramaya çıkıyorduk" " Buradayım iste Mert merak edecek birşey yok." Olanları anlatmayı düşünmüyorum çünkü Mert'in ne kadar sinirli biri olduğunu biliyorum ve bana asla zarar gelmesini istemez. Anlatırsam gidip Kaan'ın evine ve ortalığı karıştırdı. Sabah zaten beni üzdüğünü öğrenince o adama çok sinirli. "Hava almaya çıktım biraz, köpek sesini duyunca korkudan içeri doğru koştum merak etmeyin." Inanamiyorim kardeşlerime yalan konuşuyorum ilk günlük adam için inanamıyorum kendime ya. Bakışlara göre Mert bana inanmamış off ne yapacaktım ben. "Tamam hadi beklemeyin orada geçin de içeriye eğlenceye devam." Okan'in sesiyle kendimize gelmiştik içeri geçtik beraber. Okan tam müziğin sesini açacakken hemen lafa girdim "Okan dur açmayın müziği milleti rahatsız etmeyelim malum saat 12 yi geçiyor. Oyun oynayalım mi?" Biraz mizmiz ettiler ama sonunda kabul ettiler. "Peki ne oynlalim" diye Büşra sorunca "Doğruluk mu? cesartlik mi? oynayalım" Mert'in bulduğu oyunu söyleyince bana bakarak söylemişti. Anlaşılan bana inanmıyordu ama haklı ya çünkü kardeslerime yalan söylüyordum. "O zaman ben şişe getiriyorum bekleyin" Büşra şişe getirince oynamaya başladık.
Ilk çevirmeden Büşra ile Cansel'e geldi Büşra Cansel'e soruyordu. "Doğruluk mu? cesartlik mi?" "Cesaretlik" Büşra çok fena bakıyordu Cansel'e "O zaman Mert'in yanagindan bir kere op" bunu neden yaptığını biliyoruz biz kızlar çünkü Cansel Mert'ten hoşlanıyordu. Mert şaşkın şaşkın bize bakıyordu ve heyecanlı olduğunu yüzünden anlayabiliyorum çünkü anladığım kadarıyla da Mert'de Cansel'den hoşlanıyordu. Cansel Mert'ten onay alınca yanağına yaklaştı tam opecegi sırada Mert kafasını birden çevirince Cansel ile Mert dudak dudağa denk gelmişlerdi. Hepimiz şaşkın şaşkın birbirimize bakarken hepimizin ağzında "Ooo" çıkınca Cansel hemen geri çekildi kıpkırmızı olmuştu ah tatlım benim ya çok utanmış. Oyunumuza devam ettik bu sırada hep Cansel ile Mert birbirlerine kaçamak bakış atıyorlardı. Cansel eline şişeyi alıp çevirince oha ya olamaz ben ve Mert'e denk gelmişti. Mert bana soracaktı ne desem bilemedim. "Doğruluk mu? cesartlik mi?" Birden ağzimdan kaçan doğruluk oldu. Allah beni nasıl biliyorsa öyle yapsın amin!. "O zaman söyle bakalım neden çıktın dışarıya?" "Oğlum biliyoruz neden çıktığını neden soruyorsun düzgün birşey sor." " Sen karışma Okan anlaşılan Gül'un bize anlatmadigi şeyler var." Hepsi şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı. "Şe-şey! Anlatacağım ama kızmayın bide sakin olun." Hepsi daha çok tedirgin olduklarını gözlerinden okuya biliyorum. Olanları bizimkilere anlatınca Mert birden ayağa kalktı sinirle gözleri dönmüştü resmen. Ne yapacaktı bu şimdi olay mi çıkaracaktı. Allah'im suan yer yarılsin içine gireyim de bir daha da çıkamayayim."Mert ne oluyor ne yapacaksin?" "Gidip o adamın ağzını burnunu kırıp geleceğim." "Mert dur gitme. Bak olay çıkmasın diye size söylemedim keyfimizi bozmayalim. Lütfen sorun çıkmasın." Mert'in sanki gözlerinde ki ofke biraz sinmiş gibi gözüküyordu. "Bak! Gül suan birşey yapmıyorsam senin hatrın için birşey yapmıyorum ama yapmayacağım anlamına da gelmiyor." Biraz sakinlesmistim suan birşey yapmaması bile bir mücize. "Tamam borcun olsun." Hepimizin yüzünde bir tebessüm oluşmuştu. Gerginlik biraz dinmisti çok mutlu olmuştum. Oyunumuza devam ettik.
****
Sabah uyandığımda yanımda uyuyan Cansel ile Büşra'yi görünce tebessüm ettim üçümüz beraber uyumustuk. Erkekler de misafir odada uyuyorlardi. Kalkıp banyoya geçtim elimi yüzümü yikadim Büşra'yi uyandirdim bana birseyler vermesi için dün giydiğim şeyleri tekrar giymezdim. "Kizim dolap orada gir ne giymek istiyorsan al giy uyandırma beni sabağın köründe." Ne sabahın körü ya saat 8 di 10 da da dersim başlayacaktı. "Kızlar ya hadi kalkın ben gideceğim dersim var kahvaltı edelim hep beraber." Cansel zor bela uyandı bizim uykucu Büşra'nın uyanması zor oldu ben dolaptan birşeyler alıp giyindim. Cantamdan hiç eksik etmedigim makyajlarimi çıkartıp makyajımı da yapıp aşağıya indim. Erkeklerde uyanmisti salonda kendilerine gelmeye çalışıyorlardı. Okan başını Mert'in omuzuna koymuştu uyuyordu gece saat 2 de yatinca bizimkiler kendilerine gelememisler. Mert ona kızıyordu onların o tatlı halleri beni gulumsetiyordu. Hemen kızların yanlarına gittim yanaklarina kocaman öpücük kondurdum ikisini de çok seviyordum. Onlara yardım ettim kahvaltıyi hazırladım. Kahvaktimizi ettikten sonra bizimkileri gördükten sonra hemen arabama binmek için yola çıkınca Kaan'ı gördüm oda arabaya binecekti beni fark edince bana baktı. Bende hemen arabama bindim gaza bastım gittim o da tam arkamdaydi. Aynı yere gidiyorduk yani çok normal. Arabamı park ettikten den sonra arabamdan inerken onunda arabasını benim arabamın yanına park ettiğini gördüm. Hiç bakmadan gitmeye başladım oradan biran önce uzaklaşmak için. Nedensiz bir şekilde içimde heyecan vardı sanki birazdan birşey olacakmış gibi. Kolumu tutan bir elle karşılaştım ve yine şaşkın gözlerle o ellere bakıyordum. Allah'ım erdim mi yoksa ya. "Ne oluyor ne yapıyorsun sen?" "Suan okulda olduğumuza göre bana saygılı davranmalisin bence yoksa seni sınıfta bırakırım ona göre." Pis herif beni tehdit ediyordu. "Suan okulda bile değiliz ve bu ne cüret kolumdan tutmayı alışkanlık edindin sanırım. Bırak şu kolumu bay kendini beğenmiş." "Bana bak ufaklık ben kendimi behenmis falan da değilim. Benimle doğru konus." "Ben ufaklık falan değilim kendine gel daha dün gördüğüm adam ne hakla benim kolumu tutuyor sen kim oluyorsu-" Sözüm daha bitmeden sırtimin arabaya çarptığını hissettim. Yeter artık ya bu iki günde çektiğim şey ne böyle. Sanırım dünkü şeyi tekrar yapacaktı ama ben onun ağına dusmeyecektim ama bir saniye ne yapıyordu bu bana hiç konuşmadan yaklaşıyordu. Olamaz yoksa öpecek miydi?. Hayır buna izin veremezdim. Zaten ben birşey yapmadan uzaklaştı ne yani bu adamın derdi neydi neyin peşindeydi. Tutup parçalayasim vardı onu ama kalıba bakıyorum kendime bakıyorum bana bir tane vursa uzaya kadar yolum var sanırım. O kadar da karaktersiz değildir bir kıza el kaldıracak kadar o zaman gidip doveyim parçalayayim sunu. Off Gül kendine gel ya iyice delirdin sen ya ama eğer ben Gül'sem sana bunu çok pis ödetecegim bay kendini beğenmiş....Evet arkadaşlar bu bölümün de sonuna gelmis bulunmaktayız. Beğenmeyi ve takıp etmeyi unutmayın. Sorularınızı ve söylemek istediklerinizi yazabilirsiniz. Sizleri seviyorum...