Giriş

641 34 5
                                    

Mark, ismini taşıyan bir insan, herhangi özel güçleri olmayan, sıradan biri. Ancak, onu farklı kılan, şu anki insanlardan farklı düşünmesidir. Ne yazık ki, benzer şekilde düşünen insanların sayısı oldukça azdır ve bu, şu anki dünyada iç açıcı bir durum değildir.

Şimdi size şu anki dünyadan bahsedeyim:

2096 yılında, savaş kaybedilmiş ve tam 15 yıl geçmişti. Savaştan sonra, "Ultimax" adı verilen, insanlar tarafından üretilen yapay zeka mekanizmaları, dünyanın kontrolünü ele geçirmişti. Bu kontrol, aynı zamanda insanlığın ve diğer canlıların sonu olmuştu.

İnsanlar, son çare olarak bir anlaşma yapmıştı. Ultimaxler tarafından yönetilen bir bölgede sürgüne mahkum edileceklerdi. 19 yıl boyunca, bu sürgünde tanık olduğum ve değişmeyen hiçbir şey olmadı.

Artık bir şeyler yapma zamanı gelmişti. Her geçen gün, Ultimaxler, kendi versiyonlarını güncelleyip daha da güçleniyordu. Bütün insanlar, toplanıp son bir saldırı yapmazlarsa, gelecek 20 yıl içinde büyük bir ihtimalle dünyada "insan" diye bir canlı kalmayacaktı.

Bunun bilincinde olan halktan bazıları, kendi çaplarında "Ayaklanmalar" başlatmışlardı. Artık insanlığın büyük savaşı başlıyordu: gittikçe güçlenen Ultimaxlere karşı insanların savaşı.

ULTİMAXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin