Saat tam sekizi gösterdi ve sokağa çıkma yasağı başladı. Her gün akşam saat sekizden sonra hayat insanlar için duruyordu.
Ultimaxler kendi içinde altı kategoriye ayrılmıştı. En yüksek ve lider olan Fliultimax dünyayı yönetiyordu. Satultimax ve Dorultimax'ler, Fliultimax'ı korumakla görevlendirilmişlerdi. Mizultimax ve Çufultimax ise insanların bulunduğu bölgelerde güvenlikten sorumlu olan Ultimaxlerdi. Ve en son Ultimax'lerden Muzultimax'ler vardı, bunlar türünün en yenisi ve en güçlüsüydü. Hala üretim aşamasındaydılar.
Muzultimaxler, helikopter şeklinde bir kanatları olan ve havadan uçarak güvenlik sağlayan varlıklardı. Diğer Çufultimax'ler ise 4 ayaklı ve 4 kollu bir yapıya sahipti, karadan güvenliği kontrol ediyorlardı.
Dışarıda sessizliği bozan bir hareketlilik vardı. Hemen pencerenin önüne koşup perdeyi biraz aralayıp dışarıyı gözetlemeye başladım. Bir grup adam, kendi ürettiği silahlarla Ultimax'lere saldırı açmıştı. Ama saldırı çok uzun sürmemişti. Hemen o bölgeye havadan ve karadan onlarca Ultimax gelip 5-6 saniye içinde bütün adamları öldürmüşlerdi.
Anons saatte bir tekrarlanıyordu: "Dışarı çıkan herkes ölecektir." Bu anons tekrarlanıp üzerinden 5 dakika geçmeden bir grup insan öldürülmüştü.
Kendimi bildiğim bileli bu olaylar her gün aynı şekilde tekrarlanıyordu. Bütün bir insanlığı Amerika kıtasına doldurulduğu anlatılıyordu.
Dünyanın çok büyük olduğu Avrupa, Asya gibi güzel kıtaların varlığından bahsederlerdi. Bu yaşıma kadar savaştan başka hiçbir şey görmemiştim. Babamı bir Çufultimax tarafından korumaya çalışırken kaybetmiştim. Bu da benim Ultimaxlere karşı olan nefretimi arttırıyordu.
Perdeyi kapadım ve odama geçip yatağıma uzandım. Ve yarın sabah yapacağımız işleri düşünmeye başladım.
Sabah olur olmaz çalışmalarımıza devam etmemiz gerekiyordu. Yeni bir Direniş ekibi kurmuştuk ve halkı bilinçlendirmeye çalışıyorduk. Gün geçtikçe ekibimiz çoğalıyordu. İlk başladığımız gün 4 kişiyle başlamıştık ve henüz 10 gün geçmişti ve sayımız 300'lere çıkmıştı. En önemlisi de bu Direnişin Ultimaxler tarafından fark edilmemiş olmasıydı.
Çok gizli hareket etmek zorundaydık. Yakalanırsak bizi bekleyen şey ölümdü. Halkın önünde bizi idama mahkum ederlerdi.
İlk hedefimiz, daha önce hiç görmediğimiz Ultimaxlerin başını ve yardımcılarını görmek ve onları yok etmek için Avrupa kıtasına doğru büyük bir yolculuk yapmak olacaktı. Eğer onları yok edebilirsek burada bulunan Ultimaxler kendi kendini yok edecekti. Çünkü bütün emirleri Fliultimax tarafından alıyorlardı. Aslında sadece Fliultimax'ı öldürebilirsek kontrolü ele alabilirdik ve bunun için bu Direniş ekibini kurmuştuk.
Ekibimize eksik olan bazı şeyler vardı. Özel güçleri olan insanlar gibi. Eğer özel güçleri olan insanlar bulup ekibimize katabilirsek gücümüz artacak ve şansımız çoğalacaktı. Ama özel güçleri olan insanların sayısı çok azdı ve onları bulmak çok zordu. Ultimax'ler özel güçleri olan insanları büyük bir tehdit olarak görüyor ve onları öldürüyordu. Bu yüzden bu insanlar saklanarak yaşıyorlardı. Bir tanesini bulursak birçoğuna ulaşabilirdik. O yüzden bize şu an bir tane özel gücü olan bir insan lazımdı.
-------
Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. Hemen yataktan kalkıp lavaboya gittim. Bugün direniş ekibimizin toplantısı vardı ve katılacaktım. Toplantıyı kurucu üyeler arasında yapacaktık. Lavaboda yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı haplarından iki tane aldım. Yemekleri genellikle hap şeklinde alıyorduk. Üzerime giyindikten sonra dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ULTİMAX
Science FictionYıl 2028 Dünyada ilk yapay beyin üretildi. Yıl 2034 Yapay beyinler Seri üretime Geçildi. Yıl 2050 Yapay beyinli Mekanizmalar Kendi kendilerini üretip geliştirmeye başladılar. Yıl 2070 İnsanlar ve Yapay beyinler büyük bir savaşa girdi. Yıl 2081 Savaş...