Cry Baby. 1st part.

567 41 9
                                    


Emily P.O.V

- Kade, kiek dar? Man šaltaaa – dėjuoju aš stovėdama vien su bikiniu Santa Monikos paplūdimyje.

- Palauuk, dar kelias. – pasakė Kade ir susikoncentravo į fotoaparatą.

Pajaučiau kažkieno rankas man ant akių. Staigiu judesiu atsisukau ir pamačiau Emilio.

- Heyy, Em. – pasakė šviesiaplaukis ir apkabino per pečius. – Gal matei savo brolį?

- Umm, ne, mes atvažiavom čia tik su Kade, jis liko namie, turbūt jis su Erika. O kas yra?

- Tiesiog jis man neatsiliepia, o man jo žiauriaii reik.

- Važiuokit jūs su Kade namo, aš turiu kaikur nulėkt. – Pasiėmiau savo daiktus ir nuėjau į persirengimo kabiną. Eidama ten, akimis nusekiau du savo draugus. Vienam iš jų jau nuo seniai jaučiu mažą simpatiją, bet nemanau kad Jake būtų patenkintas jei turėčiau „draugų su privalumais" iš Team 10. Jei kyla klausimų, taip, aš Jake ir Logan Paul sesuo, ir taip aš esu Team 10 narė, dėl to dėkinga Jake, jis supažindino su visais šiais nuostabiais žmonėm.

Šiandien sugalvojau nuvažiuoti pas Logan. Išsikviečiau Uber ir daug bekalbantis vairuotojas, kuriam daviau 3 žvaigždutes atvežė mane prie mano brolio buto. Lauke buvo kelios fanės su „Maverick" drabužiais, jos paprašė nusifotografuoti. Užkilusi liftu į reikiamą aukštą nuėjau prie durų, pabeldžiau. Jas greit atidarė Ayla.

- Labutiss, - pasisveikinau ir puoliau mažytei į glėbį.

- Sveikutė, - vos pasisveikino ji ir atbėgo Kong. Paėmiau jį ir jis pradėjo mane laižyti.

- Fui, Kongai, - nusijuokiau ir paleidau mažą gauruotą padarą ant žemės.

- Ar girdžiu savo mažąją sesutęę? – girdžiu balsą iš už kampo. Priėjęs Logan pakėlė mane ir suspaudė, taip stipriai, kad net pritrūko oro. – Jau buvau pasiilgęs.

- Aš irgi, bet tai nereiškia kad mane reikia dusinti – nusijuokiau ir atsisėdau ant sofos.

Pas Logan pabuvau apie valandą, jis davė paklausyt savo naują dainą, kuri iš tikro žiauriai gera, gal net geriausia kurias buvo sukūręs. Jei įdomu, Paul dramoj šiektiek palaikiau Logan pusę, jis buvo teisingesnis.

Į Team Ten namą mane parvežė Ayla, atsisveikinom ir aš išlipau iš automobilio. Mane pasitiko gausa fanų nors jau ir buvo gana vėlu. Su keliais iš jų nusifotografavusi, įžengiau pro duris.

-AŠ NAMIEEEE – sušaukiau ir pamačiau kaip iš ofiso išėjo Jake. Jis apkabino mane per pečius. Matau jo akyse, kad kažkas negerai, perpratau jį per 18 metų.

- Kas yra? Matau kad kažkas negerai. – susirūpinu.

- Pasiklausk Erikos. – su pykčiu atsako jis ir nueina atgal į ofisą.

Daugkas mano, kad Chessa ir Jerika netikra, bet patikėkit. Dar ir kaip tikra. O ypač Chessa, jie už kamerų guli kartu ant batuto, bučiuojasi, leidžia laiką kartu, panašiai kaip Jerika.

Greit užlipau laiptais viršun numečiau daiktus savo kambaryje, ir nuėjau pas Eriką. Matėsi, kad ji ką

tik verkusi. Mes trise – aš Erika ir Tessa esam geriausios draugės todėl neleisiu, kad viena iš jų sėdėtų kambaryje ir verktų.

-Ką tas idiotas tau padarė? – supykusi paklausiau aš.

- Tiesiog, aš jo nesuprantu. Prieš kameras viskas gerai, mes „tobuli", vienas dienas nuleidus kameras viskas taip ir lieka. O šiandien? Norėjau jį išgąsdinti, jis sedėjo ant sofos. Tyliai sėlinau prie jo, ir pamačiau, kad jam kažkokia mergina siuntinėja, „nudes" ir jis ten su ja kaip su savo mergina susirašinėja. Na ir aš iškėliau sceną, o jis pasakė, kad ne mano reikalas ir mes net ne pora. Tai ką man jam sakyt? – iš nevilties nusijuokė mano draugė. Visą vakarą buvau su ja, bandžiau pralinksminti, iki kol ji užmigo.

Užsimaniau valgyti, todėl nusileidau žemyn, buvo gal 1 nakties. Ten ant sofos sėdėjo Kade, matosi susirūpinęs. Ir man pasidarė keista, nes jis čia nenakvoja, jis grįžta namo.

-Ką čia veiki? – prisėdau šalia išsiėmus iš šaldytuvo salotų.

- Visiškai nenoriu namo, ten išvien tėvai pykstasi, turbūt skirsis. – pasižiūrėjo į mane ir nusišypsojo, - o kodėl tu nemiegi?

- Guodžiau Eriką, užsimaniau pavalgyt dabar guosiu „dėdę" Kade. – nusijuokiau, ir nusišypsojau, kai man pavyko prajuokint ir Kade.

Kokias dvi valandas kalbėjomės apie viską. Todėl man taip ir patinka Kade. Su juo visada gali pasikalbėti.

- LABAS RYTAS BALANDĖLIAI – pasakė Chantony ir užpylė du kibirus ant mūsų su Kade, kėbliausia buvo tai, kad miegojome šalia, mūsų kūnai lietėsi ir Kade mane buvo apsikabinęs per liemenį...

 Pirma daliss bus trumpesnė tokia, nuomones išsakykit komentaruose, man daug reiškia :)

Team 10 romance. Kade SpeiserOù les histoires vivent. Découvrez maintenant