Vaikinai padėjo atnešti krepšius. Viską išsikroviau, staiga į mano kambarį įėjo Tessa
- Negaliuuuu patikėt, kad viskas gerai. – apsikabino Tess ir vakarą nusprendėm praleist pas Eriką kambaryje, žiūrėdamos „Gossip Girl“.
Atsikėliau 9 a.m nusprendžiau nueiti į sporto salę. Po 2 valandų sporto grįžau namo, nuėjau į dušą, persirengiau ir nulipau į apačia paimti ką nors valgyti.
- Labaas rytas Ivan, labas rytas Anthony, labas rytas umm Emilio. – Visus iš eilės apsikabinau, bet apsikabinimas su Emilio užtruko ilgiau, nei su kitais.
Atsisėdau ant sofos, rankoj turėjau šviežias sultis. Emilio prisėdo prie manęs. Namas buvo gana triukšmingas, todėl nieks į mus dėmesio nekreipė.
- Tu neįsivaizduoji, kaip viską sujaukei. – atsidusau.
- Suprantu, bet aš tiesiog neabėjingas tau. Neįsivaizduoji, kaip norėčiau dabar pabučiuoti tave.
- Emilio, suprask, aš su Kade. Nenoriu jo skaudint. Aš visiškai pasimetus.
- Suprantu. Bet žinok, labai džiaugiuosi, kad neišsikraustei.
Kade taip pat susitaikė su Jake. Šiandien jis ateis į namą.
Visdar sėdejau ant sofos, kai Kade įėjo į svetainę. Šokau jam į glėbį, suėmiau jo žandus rankomis ir pabučiavau.
- One, aš dar nepripratęs, - nusijuokė Alex ir užsidengė akis, o Emilio išėjo iš kambario.
- Priprasi, - mirktelėjo Kade.
Sėdėjau ant batuto lauke kartu su Kade.
- Naaa, turbūt žinot, kad team 10 name jau ne tik Chessa ir Jerika, - išėjo į kiemą Jake ir eina link mūsų. – štai čiaaaa yra Kemilyy. Baigė filmuot ir atsisuko į mus. – Gal galit pasibučiuot prieš kamerą panaudočiau thumbnail
- Umm, žinoma, - atsakė Kade ir pasižiūrėjo į mane o aš palinksėjau. Jake išsitraukė kamerą, Kade pasodino mane jam ant kelių, vieną ranką uždėjo man ant skruosto, o kitą šalia mano užpakalio. Įsisiurbė į mano lūpas, jausmas buvo neapsakomai geras, bet su Emilio jaučiau kažką kito. Su Kade norisi tik tiek, būti tobula pora, juoktis, gyventi kartu. Bet su Emilio aš noriu daugiau nei bučinio, atsiranda noras pamatyti daugiau jo kūno. Norisi nuplėšti jo drabužius.
Jake nustojo filmuoti ir po kelių akimirkų dingo iš mūsų akiračio.
- Na, saulyte, važiuosiu aš namo jau. Rytoj eisiu į darbą, būtinai parašysiu tau vėliau. – apkabino ir pabučiavo į kaktą.
- Iki, saugiai parvažiuok. – nusišypsojau. Kade atsisveikino su vaikinais ir dar kart mane pabučiavo tik šį kart į lūpas.
Buvo apie 3 valanda nakties. Niekaip negalėjau užmigti, mano galvoje buvo milijonai minčių. Ir daugelis, žinoma buvo apie Emilio. Norėjau dabar gulėti šalia jo karšto kūno, po tūkstančių bučinių. Paėmiau savo loptop‘ą. Paieškojau 24/7 viešbučių netoliese. Vieną radusi užsakiau dvivietį kambarį. Tada apsirengiau normaliais drabužiais, užsidėjau šiek tiek makiažo. Tada tyliai nusėlinau į Chantony ir Martinez kambary. Priėjau prie Emilio lovos ir tyliai jam prie ausies sušnabždėjau:
- Emilio, apsirenk labai tyliai, važiuojam.
Jis pradėjo busti, todėl dar kartą pakartojau, o jis palinksėjo. Nusėlinau į apačią. Ten palaukiau 3 minutes, kol atėjo Emilio.
- Kas čia vyksta? – sušnabždėjo ir pasitaisė plaukus. Priėjau prie jo ir tyliai į ausį, su atodūsiu pasakiau:
- Noriu tavęs, Emilio. Tik ne čia. Važiuojam .
Jis nusišypsojo, paėmė mano skruostą ir švelniai pabučiavo. Tyliai išėjome iš namo. Įsėdome į Jake automobilį ir važiavome link viešbučio. Neilgai truko atvažiuoti. Paėmėme mūsų viešbučio raktą, vos įėjus pro duris, puoliau prie Emilio. Įsisiurbiau jam į lūpas. Taip, būtent šį jausmą turėjau omeny. Jo lūpos atsidūrė ties mano kaklu..
Pabudau nuo saulės spindulių spiginančių tiesiai man į akis. Visą naktį miegojau viena ranka per liemenį apkabinta Emilio. Atsisukau į jį. Abi akys buvo užmerktos, plaukai susivėlę, šiek tiek prasižiojęs. Kelias minutes apsvarsčiau vakarykščius įvykius.
- Labas rytas gražuole, - mano mintis nutraukė saldus bučinys. – Tu pati nuostabiausia.
- Žinau, - sukikenau.
- Ką darysim toliau?
- Hmm, važiuosim atgal į namą?
- Nee, ta prasme, tai nieko nekeis tarp jūsų su Kade?
- Nežinau, turėsiu ilgai pasvarstyt.
- Suprantu. – pabučiavo į kaktą.
Nusprendėme grįžti atskirai. Emilio su Uber, o aš su automobiliu. Sumaniau nuvažiuoti į Starbucks pavalgyti pusryčius. Prisiparkavau aikštelėje, įėjau į vidų ir užsisakiau Latte su karamele ir krosaną su kumpiu ir sūriu. Susiradusi staliuką prisėdau ir sumąsčiau patikrinti savo telefoną. Ten buvo 3 žinutės nuo Kade ir viena nuo Erikos.
Kade
9:22 Laaabas rytas princese
10:43 Šita princesė tikrai mėgsta miegą
11:31 Kai galėsi paskambink.
Erika
10:32 Kur tu? Galvojau šiandien eisim kartu į sporto salę
Greit atrašiau Erika‘i, suieškojau Kade numerį ir paskambinau jam.
- Klausauu, - išgirdau Kade balsą.
- Labutis, - nusišypsojau
- Sveikaa, saulyte. Ilgai miegojai šiandien ar veikei ką nors dar?
- Umm, buvauu sporto salėj, - jaučiuosi labai blogai meluodama jam.Uhuhuu naujaa dalisss. Gal ir trumpokaa tokia, bet manoo nuomone, tikrai nebloga. Kaip ir visada, nepamirštam votint ir komentuot, rašomm idėjass:)) take it easy fam peace
CITEȘTI
Team 10 romance. Kade Speiser
FanfictionEmily yra dviejų garsių interneto žvaigždžių jaunesnioji sesuo, kuri savo brolių dėka palindo po žurnalistų ir fanų padidinamuoju stiklu. Ji jaučia simpatiją savo brolio Jake draugui Kade. Ar Jake yra tuo patenkintas? ...