Blue

231 19 2
                                    

Takže vám chci představit svou první recenzi:

Název díla - Blue

Autor - trisveta23

Žánr - Teen fikce

Stav - Rozpracovaný

Počet kapitol - zatím 21

Obsah:
Knížka vypráví o 16tileté dívce jménem Blue. Mohlo by se zprvu zdát, že je naprosto obyčejná, ale to by byla vážně jen domněnka.
Blue umí číst myšlenky! Má okolo sebe partu kamarádek, které mají podobné schopnosti a všechny patří do skupiny Rainbow. Snaží se získat všechny barvy, jako třeba proradnou Pink, která je jejich nejnovější členkou.
Se školou jedou na týdenní pobyt, při kterém zjistí, že Bluin kluk Daniel znal holky jménem Yellow a Purple, které v Rainbow chybí. Nikdo je ale léta neviděl a ony se rozhodly tomu, i záhadným vzkazům, které s nimi souvisí přijít na kloub...

První dojem:
Knížka zaujme hned na začátku, protože jde o holky, které mají navíc vzláštní schopnosti. Možná se vám bude zdát trochu divné, že se hlavní hrdinky jmenují podle barev, ale po chvilce se to zalíbí.

Chyby:
V každé knížce a i tady jsou nějaké chyby, ale spíš z nepozornosti nebo překlepy. Žádné hrubky nebo tak.

Cover:
Cover se mi líbí, jenom mi to třeba nepříjde tak výstižné, jak by mohlo.

Originalita:
Na wattpadu určitě najdete spousty příběhů o lidech s nadpřirozenými schopnostmi, ale žádný konkrétně podobný tomuto rozhodně ne. Jsem si jistá, že se vám tenhle nápad zalíbí.

Styl:
Styl psaní je z pohledu hlavní hrdinky. Je tam hezky popsané prostředí a postavy.
Taky nechybí přímá řeč, bez které se příběh neobejde. Nezapomíná se na uvozovky a pod., takže super.

Vzhled:
Takže spátky k coveru. Já vím, že je těžké něco takového vyfotit/sehnat, ale jak už jsem říkala, chtělo by to něco výstižnějšího. S úpravou i délkou kapitol jsem spokojená.

Děj:
Hned ze začátku vás navodí na schopnosti holek z Rainbow, takže to zaujme. Pak se dozvíte i o zápletce s Yellow a Purple nebo tajemnými vzkazy. Rozhodně skvělý. Není tam kapitola, při které bych se nudila. Ikdyž v prvních kapitolách se nic zásadního nestane, nevadí to.

Úryvek:
,,Po čase se ke mně a White připojily i další dívky, jako Red, Grey, Orange, Black a Green. Rozhodli jsme se, že pro lepší identifikaci a obecně z principu si každá z nás obarví vlasy, podle barvy svého jména nebo si dáme aspoň melír. Nechtělo se mi moje krásně hnědé vlasy celé barvit na modro a tak jsem si udělala ten melír."

Otázky na autora:
1. Jaký názor máš na svůj příběh?
,,Podle mně je to originální nebo alespoň méně často zmiňované téma. Samotný příběh bych ráda ještě něčím oživila, ale moc nevím čím a ráda bych ho udělala delší, než mi vychází. Jinak, na to že je to můj první příběh jsem s ním spokojená."

2. Proč jsi ho začala psát?
,, Začala jsem to psát, protože jsem měla v hlavě dost inspirace a hned se mi tvořily zápletky, řešení, pokračování, spojky, všechno potřebné a konečně vymyslela příběh, u kterého jsem byla schpna vydržet dýl, než 10 kapitol."

3. Jak jsi ho vymyslela?
,,Vlastně ani pořádně nevím. Vždycky bavilo vymýšlet si podobné příběhy jen v hlavě. O nadpřirozených schopnostech a lidech, co je ovládají. Na první pohled obyčejní, ale mají svá tajemství. Celá skupina takových dívek tam je, protože pak se chápou, pomáhají si a nemusí je trápit špatné myšlenky o kterých nerada píšu. Tak napadlo napsat o tom knížku. Vlasně plánuji celou sérii takových knížek!"

Pohled fanouška _BurtBitch_:
Co se ti na příběhu líbí?
,,Na příběhu se mi líbí nápad. Je originální a celkově se mi líbí způsob psaní. Občasné chyby mi ani moc nevadí."

Pohled fanouška ElizabethSally:
,,Líbí se mi kvůli originálnímu nápadu, dobrému vyjadřování a propracovaným postavám."

Shrnutí:
Na wattpadu je spousty knížek o lidech s nadpřirozenými schopnostmi. Každá je ve svém smyslu jedinečná a stojí za pozornost, ale některé jsou klišé, zatímco tohle je originální. Je to knížka, která člověka zaujme. Já ji doporučuju všem, co si tohle přečtou. Trisveta23 dostáváš 9 z 10 bodů, protože nikdo není dokonalý a jsou věci, které bys mohla vylepšit, ale rozhodně dávám palec nahoru!

Recenze na vaše knížky❎Kde žijí příběhy. Začni objevovat