Epilog

924 39 9
                                    

Mă îndrept spre parc. Orice văd mă face să mă gândesc la Matteo. Privesc spre râu și îmi aduc aminte că acela a fost locul în care mi-a spus prima dată că mă iubește. Privesc copacul din apropierea lui și îmi aduc aminte că acolo am avut discuția de azi dimineață. Uitându-mă spre locul plin de flori îmi aduc aminte de toate buchetele de flori pe care le-am primit de la el. Observând cealaltă parte a parcului văd în stradă un restaurant care îmi aduce aminte de momentul în care mi-a gătit spaghete. Aceea a fost seara în care el mi-a adeverit un vis și a făcut-o al naibii de bine. După toate astea îmi aduc aminte de momentul în care am aflat că m-a lăsat însărcinată și de momentul în care am aflat că el a făcut asta intenționat.

Toate astea doar ca să se apropie de mine. Când văd soarele sclipind pe cer, îmi amintesc de sclipirea din ochii lui căprui în care mă afundam de fiecare dată când îi vedeam.

Îl văd pe Matteo la câțiva metri depărtare în dreapta mea stând cu ochii ăia superbi în telefon. Mă întorc spre el și îl privesc de la distanță.

O fată blondă se apropie de el începând să-i facă avansuri. Acum recunosc că sunt geloasă. Matteo nu prea îi dă atenție. Nu mă pot abține să nu înaintez pentru a-mi salva prostul. Pentru că îl iubesc. El e îngâmfatul meu și nimeni nu se poate apropia de el.

Pașii mei devin rapizi și apăsați, ajung lângă ei și o împing pe blondă. Îi iau fața lui Matteo în mâinile mele și îi dau un sărut sălbatic și apăsat. După ce rup sărutul îmi împletesc mâinile în jurul său și el mă privește zâmbind punâdu-și mâna pe umărul meu. Îi arunc acelei fete un zâmbet malefic.

--- Scuze dar Matteo e luat deja. El e al meu.

Acea față începe să zâmbească, ceea ce ne face pe mine și Matteo să ne uităm unul la altul fiind confuzi.

--- Am terminat! --- spune ea uitându-se în spatele nostru.

Acolo erau Nina, Gaston, Ambar și Simon. Deci a fost planul lor.

--- Da, îți mulțumim!  --- Ambar pășește în fața uitându-se mândră la noi.

--- Voi ați făcut asta? --- Întreabă Matteo.

--- Evident! --- Gaston începe să râdă --- cum altfel putem face doi proști ca voi să se împace.

--- Mulțumim! --- le spun cu un zâmbet larg pe față.

--- A fost drăguț din partea voastră, dar acum plecați. --- spune Matteo pe un ton autoritar. --- vreau să rămân singur cu Fata mea delivery ca să discut cu ea.

Ceilalți a se îndepărtează și eu rămân singură cu Matteo lângă râu.

--- Așadar... Mă iubești! --- zâmbetul lui era imens.

--- Da! Da, te iubesc și sper să-ți fie clar că ești doar al meu și nicio fată nu se poate apropia de tine. --- spun privindu-l cu seriozitate.

--- Și eu te iubesc! Deci... Vom păstra copilul, nu?

--- Logic că da!

--- Până la urmă am reușit să te atrag Fata delivery.

--- Mereu m-ai atras Băiat fragă! Știam că noi doi avem o legătură specială că și cum... Suntem unul.

We are one || Lutteo #SoyLunaAwards2017Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum