{2/2}
eden ; fumes
"Yatağımda doğruldum ve duvarın dibinde ağlayan oğlanı izledim... Tam yarım saat boyunca onun hayali hıçkırıklarını dinledim, tek bir kelime bile edemedim... Düşünmekten ağrımaya başlamış şakaklarımı ovaladım, sonunda ne yapmam gerektiğine karar verdim... Saat üçte, üzerimdeki eşofman ve tişörtle evden çıktım ve Tae Hyung'ın yanına gittim..."
"Evine aldı mı seni? Tanrım... Yoon Gi daha sonra neler olduğunu gerçekten deli gibi merak ediyorum... Siz de ediyorsunuz değil mi çocuklar?" Ward'un sorusuyla diğerleri onaylar anlamda başını salladı ve ilgi gören genç misafir gülümsedi.
"Heyecanla kapısını çaldım... Bekledim, yatağından kalkıp gelmesini bekledim. Yaklaşık on saniyenin ardından kapı açıldı ve uykulu haliyle karşımda belirdi. Ayakta zor duruyor, gözlerini açık tutabilmek adına ovuyordu... Bu saatte neden buradasın? dedi... Bir sorun mu var Yoon Gi? diye devam etti... Evet dedim, ardından beni içeri aldı ve odasına gittik... O yatağına uzandı -çünkü gerçekten uykusu vardı- ve ben de hemen yanına oturdum... Son derece sakin bir şekilde yumuşak bakışlarını üzerime sabitlemiş ve anlatacaklarımı beklemeye başlamıştı... Ben de yanına uzandım, birbirimizin yüzüne bakar bir şekildeydik ve alıp verdiğimiz nefesler birbirine karışıyordu..."
Geminin çanları yavaşça bir kez çaldı, bu saatin bir olduğunu gösteriyordu.
"Evet, dedi. Seni dinliyorum, diye ekledi... Ne demem gerektiğini bilemiyordum, nereden başlayacağıma emin olamıyordum. En yakın arkadaşımın ağlayan görüntüsünün aklımdan bir türlü çıkmadığını, bu yüzden gözüme uyku girmediğini ve bunu ona nasıl izah edeceğimi düşünüyordum... Sonra bir anlık gelen cesaretle dudaklarım çözülüverdi ve ona şu kelimeleri sarf ettim; Bugün kollarımda ağlaman beni fazlasıyla etkiledi, dedim. Eve girdiğim andan beri aklımdan çıkmadın, gece oldu ve uyumaya hazırlandım. Ancak ne yaparsam yapayım uyuyamadım... hangi tarafa dönsem ağlayan seni gördüm... Duyduklarıyla şok olmuş, dili bağlanmıştı adeta. Bir şeyler söylemek istiyor ancak sadece buğulu gözlerini gözlerime sabitlemekle yetinebiliyordu... Dakikalarca, bir şey demeden uzandık onun yatağında..."
Yeşil saçlı oğlan buruk bir tebessüm edip saçlarını geriye doğru taradı. Bu yaz gecesinde terlemeye başlamıştı, ince beyaz tişörtünün sırtına yapıştığını hissetti.
"Ve daha sonra... unutamadağım bir şekilde gülümsedi bana. Gerçekten... hayatımda birinin bana böyle gülümsediğini hatırlamıyorum... Kalbimi ne denli ısıttığını, ardından bir anda soğutup tuzla buz ettiğini hatırlamıyorum... Mükemmeldi, anlıyor musunuz? O an fark ettim, hem ağlamasıyla hem gülümsemesiyle beni derinden etkileyen bu çocuğun... kalbimi ele geçirdiğini anladım... Ancak korkağın teki olduğumdan, ondan hoşlanmaya başladığımı itiraf edemedim. Söylesene, dedim... Bugün kim için ağlıyordun?"
blackbear ; idfc
Saat geç olmasına rağmen kendisini hâlâ aynı merakla ve aynı istekle dinleyen dostlarının üzerinde gezdirdi gözlerini. Bu kadar insanın dikkatini nasıl kendisine toplayabildiğine hayret etti.
"Elini saçlarıma götürdü ve nazikçe okşamaya başladı. Gözünden damlayan yaşlar tek tek düştü ve yastığının kılıfını ıslattı... Onun yeniden ağlamaya başladığını görmek, kalbimi titretti. Kafese kapatılmış ve oradan çıkmak için umutsuzca çırpınan bir kuş gibi hissettirdi... Uğruna ağladığım kişi... gerçekten mükemmel biri... dedi. O çok düşünceli, kimseyi kıramayacak kadar nazik... Yeşil saçları çok yumuşak, ellerimi üzerinden çekmemek istememe neden olacak kadar... Ve aynı zamanda o... gözünün önünde eriyen bir çocuğu fark edemeyecek kadar da aptal biri..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sermest | taegi
Romancesermest (far.) ; sarhoş, başı dönmüş, kafası güzel. •° yarı angst •° lügât-ı fars serisi, bölüm 1