Nico:Naber Percy?
Percy:İyi sen?
Nico:İyi.Bir sorun mu var?(KESİN BİR SORUN VAR ACABA KISKANDI MI BENİ?SİKTİR GİT LAN OLMAZ ÖYLE ŞEY ONUN SENİ KISKANMA İHTİMALİ WİLL'İN BANA ''SİK BENİ'' DEMESİ KADAR İMKANSIZ!!!!!!!!)
Percy:Hımmm? Yok sanırım.
Nico:Noldu?(KESİN BİR SORUN VAR OFF NOLDU BEEEEE SANA!!!!!!???????)
Percy:Galiba aşık oldum
Nico:Eeeee...Ne güzel işte(AŞIK MI !AŞIK MI! KİM O SÜRTÜK!!!!!)Peki kim bu şanslı kız?
Percy:Aslında nasıl desem o bir erkek ve onun siyah uzun saçları koyu kahve gözleri var.
Nico:Hımm...Peki adı,soyadı,yaşadığı yer falan ne?
Percy:Sanki onu dövcek gibi konuştun dedim ve birden dejavu yaşadım...
Nico:Aaaaa...Öyle mi?(HERHALDE ÖYLE OLCAK LAN!!! DUR BE KES ŞUNU!!!!!!)
Percy:hahaha.Bende öyle demiştim...Galiba yine dejavu yaşadım.
Nico:Noldu sevmiyor musun dejavuları?
Percy:Bazı durumlar için hayır ama bazıları için(YANİ GELECEKTEKİ YATAKTAKİ ANLAR İÇİN)evet
Nico:Peki o zaman. Şimdi üniversite için kayıt yaptırmam gerek sonra görüşürüz.
Percy:Peki.Bu arada hangi üniversiteye kayıt yaptırıcaksın?
Nico:Hogwarts'a neden?
Percy:Hangi binada olacağını tahmin edebiliyorum.
Nico:Hangisiymiş peki?
Percy:Söylersem heyecanı kaçar ama yani boşver bi de bende o üniversitedeyim yani bir sorun olursa bulursun beni tamam?
Nico:Tamam peki hangi binada?
Percy:Gryffindor!
Nico:Peki.Teşekkürler ama kayıt yaptırmam gerek şimdi o yüzden by...
Percy:hahahaha...Peki o zaman Slytherin'li çocuk.BY <3
Nico:NE!!!!!
Percy:Ne yani dostlar birbirine kalp gönderemez mi?
Nico:Seninle hiç uğraşamam şimdi o yüzden cevap için akşamı bekle!!!!
***
Sizce güzel gidiyor mu?<3<3<3<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Lovers (Percico)
FanfictionAklınıza gelen fikirleri susturun çünkü bu kitabın konusu nutuktan bile kalın olurdu yazılsa💞 *** Percico/Pernico Boy x Boy Texting