0.9

297 15 28
                                    

Nico:İnanamıyorum.

Percy:Neye?

Nico:Yoksa her şey rüya mıydı?

Percy:Hayır.Seni seviyorum.Beni seviyorsun.Ve biz çıkıyoruz hatta annemgil aramasa ilk çocuğu şimdi yapardıkB)Ama tabi önce evlilik.O zaman...

Percy:EVLEN BENLE NİCO!!<3<3<3<3<3

Nico:Şimdi benim burda EVET EVET EVET Seninle evlenirim üstüne senden binlerce çocuk doğrurum demem mi lazım?

Percy:Evet.

Nico:Çok beklersin hı.

Nico:Hem ben doğurmicam sen doğurucaksın o kadar.

Percy:NE!BEN Mİ?BU BOYLA!BU KASLARLA?BU SEMELİKLE!

Nico:Evet.

Percy:Bebeğim bak uke-seme diye bir şey var seme uzun uke kısa olur minoşum.

Nico:SEN BANA UKE OL DA SENİ BİR GÜZEL SİKİM DADDYKİNG YAPİM EFENDİ-KÖLE YAPİM KEDİCİK FANTAZİSİ YAPİM Mİ DEMEK İSTİYORSUN?!?

Percy:Hayır bebeğim olur mu öyle şey demek istediğim tek uke ben olmim sende çıkar biraz ukeliğin keyfini diyorum.(Tabi öyle diyorum ben rüyalarımda hazırladım bize ömür boyu yetecek fantazi!)

Nico:Peki aşkım<3

Percy:BANA AŞKIM DİYEN DİLİNLE YALA BENİ NİCO!!!!!!KALP ATAN PARMAKLARINLA BECER BENİ!!!!!!

Nico:hı?(GALİBA AZDIM LAN!!!!)

Percy:Sadece bizi o halde hayal edince ufak bir sorun ortaya çıktı sadece.

Nico:Yardım ister misin?

Percy:Hayır böyle utanç verici durum yüzünden kendimi zor tutuyorum zaten sen gelirsen sonu pek iyi olmaz galiba senin için.

Nico:off...Peki.O halde görüşürüz sevgilim.SENİ SEVİYORUM<3<3<3

Nico çevrimdışı

Percy:Eşkım guliba boşandım.Yani boşaldım.BENDE SENİ SEVİYORUM GÖRÜŞÜRÜZ<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Percy çevrimdışı

***

UMARIM BEĞENİRSİNİZ<3<3<3<3<3<3<3<3

Cute Lovers (Percico)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin