1.1(M)

445 17 43
                                    

Off...Gerizekalı kafam.Sırf Leo'ya cevap vericem diye Nico'nun mesajını görmedim.Aslında Leo bana;

Leo:Sıkıldım

Percy:Bana ne.

Leo:Ne demek ya bana ne?!

Percy:Siktir git demek?!

Percy Çevrimdışı

Leo:Eğer mesajlarıma cevap vermezsen...

Leo:Nico'ya...

Percy Çevrimiçi

Percy:NAPARSIN LAN?!

Leo:Onu düşünerek (Hemde daddyking versiyonla)kendini çektiğini söylerim.

Percy:Off...Çalışmadığım noktadan vurdunuz hocam:(

Yazdı o yüzden yani aman neyse zaten bugün gidip onun kalbini geri alıcam:)

\Yazar\

Percy yarım saat süren hazırlanma aşamasından sonra evden çıkabilmişti.Ve 15 dk süren taksi savaşının ardından taksiciye Nico'nun adresini söyleyip gaza basmasını söyledi çoooooooook acelesi vardı çünkü konu Nico'ydu.

"Sevgiliniz buluşacaksınız galiba genç adam?"diye sordu merakla taksici.

"Nereden anladınız?"dedi Percy'de.

"Çünkü ben herşeyi bilirim."

"Yoksa siz büyücü müsünüz?"

"Aslında sadece şaka yaptım.Sevgiliniz olduğunu da elinizde ki en az 100 kırmızı gülden oluşan buketten anladım."dedi taksici ve Percy'nin dediği adrese varana kadar ikisininde ağzını bıçak açmadı.

"Geldik efendim."

"Ne kadar...?"

"Efendim bana iki aşığı kavuşturmanın mutluluğu yeterde artar."

\Percy\

Öyle dimi?Biz Nico'yla birbirimize aşığız.Adama teşekkür edip yola koyuldum aslında adam fark edemedi ama yanımda projeksiyon ve bilgisayar vardı Nico'ya hazırladığım sürpriz için.Evin kapısına varır varmaz cebimden Nico'nun bana 15 yaşındayken verdiği anahtarı çıkarttım ve kapıyı açtım.İçeri girince hemen Nico'yu koltukta uyurken gördüm AYY ÇOK ŞİRİN BENİM NİCO NİCO Nİ'M<3<3<3<3<3<3

Şanslı günümdeydim galiba sürprizi hazırlamak için baya vaktim vardı hemde Nico'nun uykusu çoook derindi bomba patlasa duymazdı.Nico'yu bi 5-10 defa öptükten sonra hemen işe konuldum ve projeksiyonu kurdum.Herşey hazırdı geriye sadece Nico'nun uyan-

AHA uyandı ayağa kalktı birden etrafı incelerken bende boş durur muyum hemen hazırladığım slaytı başlattım.

Slayt bittiğinde Nico birden bana baktı ağlamaklı gözlerle.Beni affetmiş olacak ki birden dudaklarıma yapıştı o güzel narin dudaklarıyla.

"Percy benimle sonuna kadar gitmeye var mısın?"

"Ben seninle cehennemde çıplak ayak yürümeyi göze aldım bile."Gözümü şehvet bürüdüğü için ne dediğimi bilmiyorum tek bildiğim şey yarın Nico'nun yürüyemeyeceği:)Nico'nun belini kavradım ve o da bacakları ile kendini bana doladı.

"ahh...Nico"

"ahh...Percy" ikimizde aynı anda inlemiştik ve ikimizde adlarımızla inlemiştik tanrım kendimi zor tutuyorum Nico'yu hemen buracıkta becermemek için.Onu yatağa bıraktım ve soymaya başladım tam anlamıyla çıplak kalana kadar.Şimdi sıra bendeydi hemen elim giydiğim gömleğin düğmelerine gitti ki Nico birden beni altına alıp soymaya başladı.Artık kelimelerimiz susmuş ve inlemelerimiz konuşmaya başlamıştı.Nico boxerımı çıkarıcakken onu altıma alıp bacak arasına yerleştim ve süt beyazı çıplak teni öpmeye başladım arada şehvetin verdiği hazla dişliyordum onu yiyordum bildiğiniz:)Yavaş yavaş aşağı indim ve Nico'nun sağ göğüs ucunu dudaklarımın arasına aldım boynuna yaptığım gibi öpüp dişledim.Ardından öbür göğüse geçtim onada aynı işlemi uyguladıktan sonra daha aşağı inip meni sızdırmaya başlamış penisi ağzıma aldım başta Nico göğüslerini bıraktığım için huysuzlanmıştı ama penisini ağzıma alınca daha çok inlemeye başladı.

"Geliyorum Per-ahh daha hızlı.Hey neden durdun?"

"Berabar gelicez o yüzden biraz dayan." dedim sexy bir şekilde.Nico bunu duyunca ağzı açık kaldı bende bundan yararlanıp üç parmağımı emmesi için ağzına gönderdim.Parmaklarım yeterince ıslanınca onları çıkarıp Nico'nun deliğine masaj yaptım ardından teker teker Nico'nun deliğinden içeri gönderdim.Dar delik biraz bile olsa genişleyince parmaklarımı çıkardım ne ara çıkardığımı bilmediğim boxerın altındaki penisimi gönderdim onların yerine(tabii yavaşça)Nico birden;

"Hareket et!"diye bağırmaya başlayınca bende gaza gelip elimden geldiğince sert ve hızlı bir şekilde kendimi ona ittim ne kadar sürdü bilmiyorum ama sabah uyanınca penisim hala Nico'nun içindeydi,Nico'nun kasılmaları ve inlemeleri penisimi yine kaya gibiydi yavaşça Nico'nun içinde gel-git yapmaya başladım ve ben bir başladım mı asla durmam anlıyacağınız. gün boyunca aralıksız seviştik ve hatta o hafta okula gitmeyip üstümüzdeki sex yorgunluğunun geçmesini bekledik.

***

İlk smuttum umarım beğenirsiniz;)

Cute Lovers (Percico)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin