"N-ne?"
"Bak,Percy.Seni aştığımı söyledim.Hem sende başka bir çocuğa aşık olduğunu söylemiştin."
Tamam,harika.Şimdi güzel bir yalan bulman gerekiyor,Perseus Jackson...Vazgeçtim desem?Ama vazgeçmedim,hala çıkmak istiyorum....Bir dakika,ben neden direk Nico'ya açılmıyorum?En fazla yüzüme bir yumruk yerim yani.Veya malum bölgeme bir tekme daha.Tamam,sanırım bu acıya alışabilirim.
"Şey,Nico...Sana bir şey söyleyeceğim..."dedim ürkekçe.
"Evet,dinliyorum?"
"Hani,ben demiştim ya,aşık oldum diye.Kime aşık olduğumu öğrenmek ister misin?"
Tek kaşını havaya kaldırdı.
"Yani,beni ilgilendirmez ama...çok istiyorsan..."dedi sakince,valla kesin dövecek.
"Vurmak yok?"
"Yok.Söyle artık!"
Ensemi kaşımaya başladım,yanaklarımın yandığını hissediyordum,kesin kıpkırmızı oldum.
"A-adı.....................Adı,Nico Di Angelo..."dedim bakışlarımı yere dikip parmaklarımla oynamaya başlayarak.
"Ihm,bu-bu ben değilim,değil mi?"dedi dizlerinin üzerinde eğilip yüzüme bakarak.
"Sensin."ağlamaklı bir sesle konuşmuştum.Kesin kabul etmeyecek,lanet olsun,söylemeyecektin işte!
Telaşla kafamın altından çekilip ayağa kalktı,o aceleyle kafasını duvara vurdu.Ona ne olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda kıpkırmızı olduğumu biliyordum.O da pespembeydi zaten.
"P-Percy...B-beni sevmen,imkansız gibi bir şey..."dedi şaşkınlıkla bana bakarak.Yüzü değil her tarafı pespembe olmuştu.Sakın beni yanlış anlamayın.
"Bende öyle düşünüyordum...Yani sende-benden hoşlanmıyorsun,biliyorum,yani...Offffff..."iki elimle yüzüme baskı uygulamaya başladım.Ne diyeceğimi bilmiyordum galiba kendimi en kötüsüne hazırlasam fena olmaz.
''Percy...Üzgünüm ama ben bu defteri kapattım artık ve bir dahada açmak istemiyorum.''dedi ve gitti...Arkasına bile bakmadan
Demek Nico onu reddettiğimde böyle hissediyordu sanırım.Nasıl desem gökyüzüne nişan alıp yeryüzüne hapsolmak gibi uçacağını sanıp boğulmak gibi en kötüsü ne peki biliyor musunuz?O,ben onu reddettiğimde,artık beni aşmayı başarabilmişti.Ama ben hala deli gibi onu istiyordum...Yağmur mu yağıyor yoksa gözlerim sözümü mü dinlemiyor?Çok zor bir soru...
Gözlerimden yanaklarıma akan gözyaşlarım sevinmelisiniz siz kurtulabildiniz düşüncelerimden saçma motive etme sözlerinden...Nico sende sevinmelisin beni aşıp mutlu olduğun için ama ne yazık ki ben senin gibi unutkan değilim.Tekrar edemez benim kalbimde bu hisler anliyacağın bende ki tek kullanımlık aşkı sana verdim ben...
Umarım bir sonra ki aşkın benim gibi olmaz,umarım daha az seversin ve ayrılınca az acı çekersin veya asla ayrılmaz gerçek aşka tutulursun hani bize olmayan gerçek aşk...
Bir hıçkırık koydum düşüncelerimin arasından.Tüm acımın içinde barındığı,kısa ve sessiz bir hıçkırık.Hıçkırıklarım,birbirini kovalarken,elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim.
Acımı kalbime gömmeye çalışacağım.
Belki bir zamanlar senin yaptığın gibi.
-Nico-
Kendimi aptal gibi hissediyorum...
Aşkı bulup sadece bir kaç damla göz yaşı için vazgeçtim...
Ben bir aptalım...
Kafamdaki saçma sapan düşünceler yüzünden oldu her şey...
Kalbimi bıçaklamasalardı belki gerçek aşkın formülünü yazar sunardım dünyaya...
Annem haklıydı.Aşık olmak berbat bir his.Acı çekiyorsun,acı çektiriyorsun...
"Aşık olmaktan kaçın Nico.Aşk insanı berbat bir hale getirir.Hani her yerde görürsün,herkes der,aşkın ne kadar mükemmel bir şey olduğunu.Aşık olmak iyi bir şey değil,Nico.Yavaş yavaş öldürüyor seni."
Ağlama sen yeterince acı çektin sıra onlarda...
HAYIR!KİMSENİN ACI ÇEKTİRTMEYE HAKKI YOKTUR!
Sen biliyorsun acı çekmelerini istiyorsun...Eğer istemesen ona onu sevdiğini söylerdin...
Hayır söylemezdim çabalarımı çöpe atamazdım o an için ama şimdi...
Gidip onun dudaklarına yapışacağını söyleme hem artık çok geç...
Aşkta ''GEÇ'' diye bir terim yoktur...
Koşmaya başladım...Son umuduma...İlk aşkıma...Bana acıyı öğreten adama...Percy'ye...
Nefesim kesilene kadar,acılar geride kalana kadar.
Sonunda hep tatmak istediğim tatla Percy'nin dudaklarıyla buluştu dudaklarım kolumu onun boynuna doladım çok şaşırmıştı başta ama sonunda anladı o da kapağını dahi kapatamadığım tek defter olduğunu...Kollarını belime doladı ve beni kendine doğru çekti...Benden ustaydı öpüşme konusunda ben onun yanında baya acemi kalıyordum...Öpüşme ateşlenip,hızlanırken dilimi içeri almak için ağzını araladı.Ben aceleyle ne yapacağımı bilemeden dilimi ağzına doğru gönderirken o ise acemiliğime sırıtıyordu.Dilimi ağzının içinde dolaştırmaya başladım.Nefesimiz kesildiğinde ayrıldık.Ellerini belimden çekmeden alınlarımızı birbirine dayadık.
"Bu anı ne kadar uzun zamandır istediğim hakkında en ufak bir fikrin yok."dedi gözlerini kapatıp genişçe gülümseyerek.
İç geçirdim.
"En fazla kaç yıl olabilir ki?Ben altı yıldır bekliyorum..."dedim yüzünü süzerek.Birden gözlerini araladı ve şaşkınlıkla yüzüme baktı.
"Altı yıl mı dedin sen???!!?"
"Altı yıl dedim."kafamı sallayarak.
***
Eğik ve altı çizgili yazılar Nico'nun iç sesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Lovers (Percico)
FanfikceAklınıza gelen fikirleri susturun çünkü bu kitabın konusu nutuktan bile kalın olurdu yazılsa💞 *** Percico/Pernico Boy x Boy Texting