1.3(M*-*)

365 13 46
                                    

Nico, kollarını bağlayıp Percy'e baktı. Kızgındı. Hadi ama, kendisi de bir erkekti ve hormonları vardı! Bir kerecik üstte olsa ne olurdu yani? Bir kerecik!

"Nico Nico Ni'm, bak bu seferde ben olayım sonra sö-"

 "Yok öyle bir dünya! Ya izin verirsin ya da giderim!" Percy gözlerini büyüttü.

"Oha! Sırf seme olamadığın için beni mi terkedeceksin?!" Nico kararlıydı.

"GİDERİM!" Percy elini ensesine koydu. Uzun bir süre bakıştılar, ya da bakışmaya çalıştılar her neyse, Nico bağladığı kollarını çözdü.

"Cevap vermiyorsun, huh? Pekâlâ Jackson." Ardından Percy çarpan kapının sesini duydu. İnanamıyordu. Hah! Saçma salak bir seks yüzünden terk mi edilecekti yani? Kaderinde bu mu vardı? Nico neden bu kadar uzatmıştı ki? Kaşlarını çattı Percy. Madem Nico seme olmak istiyordu, o zaman Percy ona nasıl uke olunurmuş gösterecekti!Nico evden çıktığında üzgün olduğunu hissetti. Tamam, kesinlikle blöf yapmıştı. Percy'i asla kırmak istemezdi, ama bu işe bir son vermesi gerekiyordu. Hah, tabii ki de Percy onu arayıp ona üstte olabileceğini söyleyecekti. Fakat ikisinin de zamana ihtiyacı vardı. Nico evine vardı. Iç sesi susmuyordu.Percy'nin yüzündeki o şaşkın ve hüzün dolu ifade...

Kendisi evden çıkarken duvara attığı bakışlar....

Nico koltuğa kendini bıraktı.Acaba onu affeder miydi? Nico düşünceleri ile uyuyakaldı. Onu uyandıran zil sesiydi. Gözlerini kırpıştırarak ekrana baktı. Percy arıyordu. Anında sırıtarak uzandığı koltuktan kalktı. Dayanamayacağını biliyordu. Boğazını temizleyip telefonu açtı.

"Al-" Nico daha konuşamadan Percy'nin kısık ve telaşlı sesi doldurdu kulağını.

"Ni-Nico, bi-biri eve girmeye çalışıyor. Yar-yardım et!" Sonlara dogru fısıltısının desibeli yükseldi. Nico şaşkın bir şekilde ayağa kalktı. Siktir! Onu tek bırakmamalıydı. Eğer birşey olucaktıysa da beraberken olmalıydı. Beraber ölmeleri veya beraber yaralanmaları gerekirdi. Anahtarını dahi unutarak evden çıktı Nico. Koşarak caddeleri arşınlıyor, insanları ittirerek kendine yol açmaya çalışıyordu. Ne şans ki, evi pek uzak sayılmazdı.

 "Siktir,siktir,siktir,SİKTİR!" Daha yolun yarısında nefes nefese kalmıştı. Eğer Percy'e bir şey olmadıysa, kendine söz verdi Nico, spor yapmaya başlayacaktı. Hırslanarak daha hızlı koşmaya başladı. Sokağın başına geldiğinde gözleri dolmuştu.Ya ona bir şey olursa? Benim yüzümden! Apartmanın kapısını gördü Nico. Kendine nefeslenme zamanı tanımadan zillere abandı.Sonunda herhangi biri kapıyı açınca içeri ışık hızında girdi. Percy'nin dairesinin olduğu kata çık-SİKTİR! KAPI AÇIKTI!Nico'nun korkudan elleri titrerken, eve titrek bir ses bıraktı.

"Pe-Percy?" Yavaşça odaya bakındı. Odanın ışığı yanıyordu. Fakat salonda kimse yoktu. Korkak adımları koridora yöneldi. 

"Percy?"Yatak odasının kulbunu tutarken kendini olası bir cesede hazırlamaya çalışıyordu.

"Pe-OH, SİKTİR!"

Nico bir an gözlerinin kutsandığını hissetti. Percy yüzüstü ve ÇIPLAK yatakta uzanıyordu. Ve herşey bu da değildi.ÇIPLAK olmasının yanı sıra bronz,tatlı,şekilli,minnak,ponçik..... poposunda su yeşili bir kedi kuyruğu vardı. Nico aynı renkteki kulakları da görebiliyordu. Ve, siktir, yatak gül yapraklarıyla doluydu. Percy gece lambasını yakmıştı, Nico onun ÇIPLAK tenini görebilsin diye.Nico yutkunamadı bile. Adeta taş kesilmişti.

"Sen götüne motor takarken, ben de bu sevimli şeyi buldum." Percy yastığının altındaki kumandayla oynadı ve bu sayede kuyruk kalçalarının üzerinde kıpraştı. 

"Nasıl bu kadar hızlı gelebildin anlamıyorum?"Nico'nun gözleri hala bronz renkli sevimli şeyde takılmıştı. Hatta o denli şaşırmıştı ki , Percy'e onu korkuttuğu için kızmayı unuttu. Nico dudaklarını ısırdı.

"Güney taraflarımın verdiği azimle." Percy kıkırdadı.

"Güney tarafları, huh? Güzelmiş." Yüzüstü olduğundan Nico'nun yüz ifadesini göremiyordu fakat boğuk sesi bile anlatıyordu şaşkınlığını. Percy'nin seks kalitesi o kadar yüksekti ki Nico şimdiden heyecanlanmış, yatağa avına yaklaşan avcı misali ilerlemeye başlamıştı. Ama Percy'nin yüzündeki sırıtış bu gece kimin av olacağını bağırarak söylüyordu.Eliyle dur işareti yaptı Nico'ya. Nico ona şaşkınca bakınca gülmemek için kendini tutup kıyafetlerini işaret etti.Nico anında kıyafetleri ile cebelleşmeye başladı. Tişörtünü sırt kısmından tutarak yere fırlattı. Dilini dudakları arasına alarak kemeri çözmeye, bir yandan da ayakkabılarını topuğundan çıkarmaya çalışıyordu. Kemeri çözüp, pantalonu indirince boxerından şahlanmış erkekliği ortaya çıktı. Percy bunu görünce sırıttı. Ona daha dokunmamıştı bile.

Nico hemen Percy'nin üstüne atladı ve onu öpmeye başladı.Percy bu aceleci tavır üstüne sırıtarak devam ettirdi öpücüğü ta ki arka tarafında bir hareketlenme olana kadar Nico Percy'nin içindeki kuyruğu çıkartıp yerine kendi penisini koymuştu Percy'nin alışıp alışmadığını umursamadan vuruşlarına başlamıştı.Percy bir ara nefesinin kesildiğini sandı çünkü Nico daha ilk vuruşta onun zevk noktasına vurmuştu...

Nico birden Percy'nin içinden çıkıp ona

"Domal."dedi Percy onun sözünü dinleyip domaldı.Ardından Nico aynı noktaya bu sefer daha sert şekilde vurmaya başladı.Zaman kavramını unutmuşçasına sex yaparken Nico boşaldı ve ardından ikiside beraber banyoya girdi ama Percy yürüyemiyordu tabiki nasılsa en az 2 saattir Nico tarafından becerilmişti.Nico onun belini kavrayıp onu banyoya doğru taşıdı.Güzel ve uzun bir banyodan sonra tam yatak odalarına geçerken içeri polis girdi(*tilki emojisi*)

"Eller yukarı kimse kıpırdamasın!" dedi öndeki polis Percy Nico'ya bakıp

"Polisi mi aradın?!" diye bağırdı.Nico'da ona

"Sen öyle arayınca çok endişelendim!"dedi ve odadaki sex kokusunu alan polis birden öne atılıp

"Neden gençler sırf sex yapmak için saçma yalanlar uyduruyor ve sevgililerini korkutuyor.Bir daha yapmayın anladınız mı gençler?"dedi ve Percy başını salladı.Polisler çok geçmeden çıktı ve Nico Percy'nin yanına uzanıp

"İyi miydim?"dedi Percy Nico'yu öperek

"Kusursuzdun"

"O zaman....."dedi Nico ve Percy'nin üstüne çıkıp

"İkinci tur"

"Hayır olmaz" dedi Percy Nico'yu üstünden atmaya çalışarak ama faydasızdı Nico çoktan Percy'nin içine girmişti.

***

Başlangıcı CampH-B yazdı gerisiniben getirdim nasıl ama:)

Cute Lovers (Percico)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin