"Μα είναι δυνατόν;" Φώναξα και πέταξα με δύναμη την τσάντα μου στον καναπέ.
"Οχι ρε Βασιλική πες μου είναι δυνατόν να με πάει την ημέρα της επετείου μας σε ψησταριά;;;""Τι έγινε ρε κορίτσια τι φωνές είναι αυτές;"ρώτησε τρομαγμένος ο Μιχάλης που μάλλον τον ξύπνησα με τις φωνές μου.
"Τίποτα η Μαρίνα τσακώθηκε με τον Στέφανο"
"Ναι...δεν τσακώθηκαμε απλά... σκοτωθήκαμε! Και αυτό ήταν το τέλος μιας άλλης σύντομης σχέσης.."ειπα με απογοήτευση."Γιατί πάλι ρε Μαρινάκι; τι έγινε;"
"Κλείνουν 5 μήνες σχέσης και την πήγε να φάνε σε ψησταριά" απάντησε η Βασιλική για μένα και ο Μιχάλης έσκασε στα γέλια."Πολύ ρομαντικό ε;" του είπα ειρωνικά.
"Σε πήγε σε ψησταριά, ο Στέφανος που ξέρω;" είπε και συνέχισε να γελάει
"Ναι ναι αυτός..ο ίδιος...και τσαντίστηκε κιόλας που τους έχωσα μια μήνυση!!!"
"ΜΗΝΥΣΗ;;" φώναξαν δυνατά και οι δύο.
"Ναι μήνυση!...μας ήρθε μια σαλάτα μες το χώμα τι έπρεπε να κάνω δηλαδή να κάθομαι να τους κοιτάω; Είχα και τα νεύρα μου!"
Είπα και άρχισαν να γελάνε δυνατά και οι δύο τους."Αμάν ρε παιδάκι μου και συ
μ' αυτό το χούι σου"
"Και δηλαδή τώρα χωρίσατε;"με ρώτησε ο Μιχάλης.
"Ναι" απάντησα κοιτώντας τον τοίχο.
"Ρε Βασιλική... τι λάθος κάνω συνέχεια με τους άντρες;"είπα με δάκρυα στα μάτια.
"Τίποτα δεν κάνεις λάθος" είπε και ηρθε και με αγκάλιασε. "Αυτοί είναι ηλίθιοι"
"Εεεε" φωναξε ο Μιχάλης και καλά προσβεβλημένος.
"Δεν ξέρουνε τι χάνουνε"μου είπε και με ξανά αγκάλιασε."Σε ευχαριστώ πολύ ρε Βασιλικουλα μου..που με στηρίζεις"
"Μην ξανά ακούσω βλακείες..γι'αυτό είναι οι φίλες ρε χαζούλι μου"μου είπε και γελάσαμε.2 Βδομάδες μετά...
"Και να σου πω ρε Βασιλική...Είναι σίγουρα καλή αυτή η παράσταση που με τρέχεις τώρα;" την ρώτησα για εκατοστή φορά.
"Ναι ρε Μαρίνα σου είπα.. και εκτός από αυτό πρέπει να βγεις και λίγο απο το σπίτι ολη μέρα είσαι κλεισμένη εδώ μέσα, θα πάθεις και τίποτα" μου είπε καθώς άνοιξε απότομα τις κουρτίνες.
"Ρεεε μην τις ανοίγεις δεν μπορώ να δω τίποτα με τύφλωσεςς" της γκρίνιαξα μουτρωμένη.
"Ε βέβαια αφού όλη μέρα τριγυρνάς εδώ μέσα με κλειστά φώτα και κουρτίνες σαν την άδικη κατάρα! Λοιπόν πάει και τελείωσε θα έρθεις μαζί μου σήμερα στο θέατρο"
"Μα.."πήγα να πω.
"Σουτ δεν ακούω κουβέντα τρέχα να ετοιμαστείς"
"Πφφ καλα.."μουρμούρισα ηττημένηΜάρκος pov
"Χώρισε;;!!!!" Σοβαρά τωρα; Μου λες αλήθεια!!;;"
"Ναι ρε φίλε 50 φορές στο πα"
"Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις !"ειπα με ενα χαμόγελο
"Πω ρε φίλε πόσο κολλημένος είσαι έλεος πια" είπεΟ ήχος από το κινητό του ήχησε στα αφτιά μας.
"Έλα αγάπη μου..Καλά εισαι; το μωρο; Όλα καλά; Οκ.....
Αα ωραία! εντάξει τα λέμε αμα είναι.." είπε και το κλείσε .
"Τι έγινε;"
"Τίποτα ρε η Βασιλική ηταν και μου πε οτι θα βγούνε με την Μαρίνα το βράδυ, θα πάνε σε μια παράσταση κάτι τέτοιο δεν πολυ κατάλαβα.
"Αα! και να σου πω, να σου πω... δεν ρωτάς αν χωράει ένα ακομα άτομο μαζί τους;
"Σοβαρά μιλάς τώρα; χαχαχα θα πας θέατρο;""Ναι ρε φίλε γιατί;... Εγώ έχω μελετήσει γενικά για το... όλο θέμα του θεάτρου και..τέλος πάντων νομίζω πως ήρθε η ώρα να δω και μια παράσταση" είπα και με κοιταξε έτοιμος να βάλει τα γέλια.
"Τι να σου πω ρε φίλε εσύ δεν είσαι ερωτευμένος για λύπηση είσαι χαχαχα"Μαρίνας pov
Έχει νυχτώσει και ήρθε η ώρα να ετοιμαστώ για την παράσταση. Δεν εχω καμιά όρεξη να πάω αλλά καλά λεει η Βασιλική θα μου κάνει καλό να βγω και λίγο από το σπίτι.
Κάνω ένα γρήγορο ντουζ, βάζω μια άσπρη ολόσωμη φόρμα που κάνει αντίθεση με το μαυρισμένο σώμα μου, ενα χρυσο βραχιολι και κανω ενα ελαφρύ βάψιμο.
Φόρεσα τις μπεζ γόβες και έβαλα το αγαπημένο μου άρωμα
"Έτοιμη..." αναφώνησα κοιτώντας τον εαυτό μου στον καθρέφτη."Ώρα να φύγω" είπα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου.
Εφτασα στον χωρο που θα γινοταν η παράσταση. Πάρκαρα το καινούριο μου αμαξάκι και κατεβηκα. Ευτυχώς η Βασιλική ήταν ήδη εκεί.
"Πωω καλά φιλενάδα πανέμορφη είσαι σήμερα" μου ειπε κάνοντας με μια στροφή για να μου φτιάξει την διάθεση.
"Χαχα σε ευχαριστώ και συ όμως δεν πας πίσω"
"Χαχα...να σου πω που πάρκαρες το αμαξι σου;"
"Εκεί πίσω" της είπα και πήγα να της δείξω με τον δείκτη του χεριού μου, αλλα γυρνώντας είδα ξαφνικά να έρχεται με το αυτοκίνητο προς το μερος μας ο .......................................................................
Γεια σαςς!! Τι κάνετε?!!ελπιζω να ειστε καλα!! 😊
Ποιος να είναι άραγε μέσα στο αυτοκίνητο; ο Μάρκος ή ο Στεφανος;
Περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλια σας💘
Τα λέμε στοεπόμενο κεφάλαιο μέχρι τότε φιλακια πολλαα😙😙💘
STAI LEGGENDO
Η Δικηγόρος μου
Storie d'amoreΠροέρχονται απο δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους. Εκείνη μια πλούσια και επιτυχημένη δικηγόρος, που ποτε δεν θα γυρνούσε να κοιτάξει εναν απλό άνθρωπο κατώτερης κοινωνικής ταξης ποσο μαλλον να κάνει σχεση μαζί του. Εκείνος ένας απλός πωλητής σε αν...