Ηδονές

70 12 5
                                    

Θα σου πω κάτι.
Ψέμα είναι αλλά μοιάζει πολύ με αλήθεια.
Είμαι ψεύτρα και η αλήθεια μόλις βγει από το στόμα μου γίνεται αμέσως ψέμα, αηδιαστικό κατασκεύασμα του νοσηρού μυαλού μου.
Ακου.
Το μυαλό μου, λοιπόν, είναι γεμάτο λέξεις.
Λέξεις.
Λέξεις.
Λέξεις.
Αμέτρητες λέξεις που στροβιλίζονται δίχως ανακουφιστικά μοτίβα.
Γράμματα, γράμματα, γράμματα που δύσκολα βγάζουν νόημα επειδή είναι εσφαλμένοι κωδικοί.
Ολα είναι ψέματα.
Δεν υπάρχει αλήθεια.
Υπάρχει επεξεργασία και αυτό σημαίνει ότι όλα είναι ψέματα.
Επεξεργάζομαι τις λέξεις και τις βάζω σε σειρά ηδονικά, σαν εικόνες που τις στήνω και σχηματίζουν βρώμικες έννοιες.
Ερασιτεχνικά ψέματα, αφού οι ποιητές είναι ψεύτες.
Βιάζουμε την αλήθεια και την μετατρέπουμε σε όμορφα ψέματα για να τα ακούτε εσείς οι λάγνοι για την τέχνη και να ηδονίζεστε.
Κι εμείς μαζί σας αυτοϊκανοποιούμαστε χάρη στα ψέματα μας.
Ξερνάμε λέξεις και εικόνες και χαμογελάμε που η πλήρης ασχήμια έγινε όμορφη μελαγχολία μέσω του βρώμικου μυαλού μας.
Κοιτάμε πέρα από το καλό και το κακό, όχι όμως πέρα από την διεστραμμένη αισθητική.
Είμαστε ψεύτες αλλά όχι άξεστοι.
Οι λέξεις και οι εικόνες μας διεγείρουν.
Και το μυαλό μας παράγει κι άλλα ψέματα για να μη βουλιάξει στην κοινή, κατεστημένη αηδία.

Θα πούμε πολλά ψέματα μέχρι να μας καταπιεί ο οχετός.

Drunk Poetry for Miserable ArtistsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora