Röportör: Merhabalarr! Kahvemizi soğutmadan sohbetimize başlayalım. Sizi tanıyabilir miyim?~
Röportaj veren: Merhaba. 14 yaşında kitaplarla aşk yaşayan bir kızım. Ankara'da yaşıyorum. Kitap okumak ve bir şeyler yazmak en büyük hobim.
Röportör: Yazmaya olan aşkınız çok güzel. Kaleminize güvenip bir ömür boyu kitaplarla yaşlanmanızı dilerim. Şimdi, belirli bir ilham kaynağınız var mı? Varsa bunu bizlerle paylaşabilir misiniz?
Röportaj veren: Teşekkür ederim öncelikle. Aslında belirli bir ilham kaynağım yok. Bazen şarkılar eşliğinde bazen de etrafım sayesinde ilham geliyor birden. Çiçeklerden, ağaçlardan, kısacası doğadan bile ilham alıyorum.
Röportör: Bu çok güzel. Buradan, yazmak isteyen herkes ilhamı her şeyden alabilir fikrini ortaya sürebilir miyiz? Genelde ne tür şarkılar ufkunuzu açıyor?
Röportaj veren: Aynen. Bazen küçük bir çocuğun yaptığı hareket bile ilham olabilir insana. Genelde duygusal şarkılar dinlerim. Bazı şarkılar var insanı derinden etkileyebiliyor. Genelde dram içerikli yazılar yazdığım için duygusalı seviyorum.
Röportör: Görüşlerinizi okumak çok keyifli. Eminim ki, okurlarımız için de öyledir. Dram içerikli yazılar dediniz, neden bu konuyu tercih ettiniz peki? Aklınızda karar vermeden önce nasıl bir taslak oluştu?
Röportaj veren: Galiba yaşadığım özel şeylerden dolayı. Burada bunları açıklayamam ama yaşadığım bazı şeyler beni dram içerikli yazmaya itti. Yazıp yayımlamadığım bir çok yazımda kendi hayatımdan ve çevremdeki insanlardan örnekler var. Diğer türlerde yazmayı da denedim daha önce ama dram içerikli yazılarda daha iyi olduğumu söylüyor çevremdekiler.
Röportör: Anlıyorum ve hemen es geçiyorum. Pekii, sizin renginiz nedir? Sizleri, karakterlerinizi, kalbinizi ve ruhunuzu yansıtan renk nedir ve neden?
Röportaj veren: Küçüklüğümden beri yeşil rengi çok severim. Nedenini bilmiyorum ama yeşile karşı aşırı bir zaafım var. Huzur veriyor bana. Yeşil gözlere de bayıldığım için ana karakterim Açelya'da yeşil gözlü. Kitabımı yansıtan iki renk var. Siyah ve kırmızı.Açelya bir şey öğreniyor ve hayatı değişiyor. Aydınlık dünyası karanlığa dönüşüyor. Her şey siyaha boyanıyor. Ama bir yandan da karşılaştığı güçlüklere boyun eğmiyor ve savaşıyor. Kırmızı da içindeki gücü yansıtıyor.
Röportör: Bu güzel anlatımınız için çok teşekkür ederiz. Gerçekten çok merak uyandırıcı bir kitaba benziyor. Pekii, sırtınızı yaslayabileceğiniz bir destekçiniz var mı? Bu önemli bir detay.
Röportaj veren:Ablam ve en yakın arkadaşım. Buradan ikisine teşekkür etmek istiyorum. Her şeyde yanımdalar. En büyük destekçim onlar.
Röportör: Ablanıza, size ve en yakın arkadaşınıza bolca sevgiler ve çiçekler yolluyoruz. Kalbiniz her daim bir olsun. Benimle yaptığınız bu güzel röportaj için çok teşekkür ederiz, sizi tanımak özel ve güzeldi.
Röportaj veren: Ben teşekkür ederim. Benim için büyük bir zevkti.
Güçlü ol kitabının yazarı @_teenay_ ile birlikte güzel mi güzel bi sohbet ettik. Onun bu güzel kalemini, kendini ve ruhunu yansıtışına hayran kaldık. Çok iyi yerlere gelmenizi diliyor ve size her şeyin en iyisini diliyorum. Yakın zamanda adminlerimiz yazarımızın kitabı ve sizin için küçük bir özet hazırlayarak konuya hakim olmanızı sağlayacak. Bu zamana kadar bizi ve Güçlü Ol'u sabırla bekleyin!
Siz de röportaj, kitap tanıtımı, kapak veya afiş tasarımı ya da karakter önerisi istiyorsanız mesaj atmanız yeterli olacaktır. -Daffodils.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kahve Ve GökElZey
SachbücherMerhaba! Parmak basmış olduğun bu yer de; kitap önerileri, röportajlar, kapak tasarımı, afiş ve karakter önerileri var. 🌸🌹🌷 Yapman gereken birinci bölümü okumak ve mesaj atmak! Çok kolay değil mi? Bizi bekletme de, kahvemiz soğumasın yahu.