Röportör: Öncelikle merhaba! Hemen başlayalım, bize kendinizi tanıtır mısınız?
Röportaj veren: Ben Manisa'nın Turgutlu ilçesinde oturan kendi halinde hayallerinin peşinde koşan biriyim. Kitap okumaya ve yazmak hobilerimin en başında gelir.
Röportör: Çok güzel, çok güzel. Yazma aşkınız nereden geliyor?
Röportaj veren: Wattpad uygulaması adına basılan kitaplarda kalemini beğendiğim yazar Öznur Yıldırım lakin wattpad dışında ise Oğuz Atay.
Röportör: İkisi de birbirlerinden değerli kalemi güzel yazarlar. Pekii, kitabınızın karakterlerinden biraz bahseder misiniz?
Röportaj veren: Tabii. Öncelikle ana karakterim Mehir Urlas'tan bahsedecek olursam eğer herkese karşı gardını almış durumda. Çocukluğundan beri yaşadıklarından olsa gerek kimseye güvenemiyor. Ailesini kaybettiğinden bu yana hayatında sadece üç kişiye güvenmiş biri. Şehirden sonra aklıma gelecek bir diğer karakter ise Barlas Pozan. Barlas ve Mehir çocukken yetimhanede arkadaş olmuş ve sonrasında bu sevgili kotasına kadar yükselmiş. Barlas Mehir, Eylül ve Ebru Hanım dışında herkese karşı sert davranan lakin kalbi yumuşacık olan bir insan. O benim için çok özel bir karakter. Sanırım bu karakterler yeterlidir.
Röportör: Genelde çoğu yazarın kitabında kendi yerine koyduğu bir nevi kendiyle özleştirdiği bir karakter olur. Sizinde var mı?
Röportaj veren: Aslına bakarsak tüm karakterler benim özelliğimi taşıyor ama Mehir kesinlikle kendi yerime koyduğum karakter. Barlas ise benim erkek versiyonum diyebilirim.
Röportör: Pekii, sizi yazıya iten şey ne? Neden yazıyorsunuz mesela?
Röportaj veren: Bazen insanlar her şeyi içinde tutar normal olarak bende de oluyor bu durum. Ben içimde tuttuklarımı, herkesten sakladıklarımı gizemli bir şekilde satırlara döküyorum. Yazmak bana huzur veriyor, sanki üzerimden büyük bir yükün kalktığını hissediyorum. Beni yazıya iten şey hayallerim, hayallerim için yazıyorum.
Röportör: İçinde birikenleri kağıda dökünce rahatlıyor insan. Resmen rahatlamak için birebir yöntem diyebilirim. Hayalinizden bahsettiniz, hayallerim için yazıyorum dediniz. Özel değilse hayalinizin ne olduğunu sorabilir miyim?
Röportaj veren: Aynen öyle. Hayallerim kitabımın devamını getirip, finale ulaştırmak. Finale ulaştırmak istiyorum çünkü ilk bitirdiğim kitabımın "Okyanuslar Sen" adlı hikayem olmasını istiyorum. Bir diğer hayalim ise Ay Parçalarım yani okurlarımla güzel, büyük bir aile olmak.
Röportör: Bizimle röportaj yaptığınız için teşekkür ederiz. Umarım hayaliniz gerçek olur ve okurlarınızla büsbüyük bir aile olursunuz. Sevgiyle birbirinizi kucaklamak dileğiyle. Çiçek kalın.
Röportaj veren: Asıl ben size teşekkür ederim. Umarım bir gün gerçekleşir. İyi günler dilerim.^^
Okyanuslar Sen kitabının yazarı ile birlikte güzel mi güzel bir sohbet ettik. Yakın zamanda adminlerimiz yazarımızın kitabı ve sizin için küçük bir özet hazırlayarak konuya hakim olmanızı sağlayacak. Bu zamana kadar bizi ve Okyanuslar Sen' i sabırla bekleyin!
Siz de röportaj, kitap tanıtımı, kapak veya afiş tasarımı ya da karakter önerisi istiyorsanız mesaj atmanız yeterli olacaktır.~ -Liatris.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kahve Ve GökElZey
Non-FictionMerhaba! Parmak basmış olduğun bu yer de; kitap önerileri, röportajlar, kapak tasarımı, afiş ve karakter önerileri var. 🌸🌹🌷 Yapman gereken birinci bölümü okumak ve mesaj atmak! Çok kolay değil mi? Bizi bekletme de, kahvemiz soğumasın yahu.