Röportör: Öncelikle sizi tanımak isteriz. Bize kendinizden bahseder misiniz?
Röportaj veren: Merhaba arkadaşlar adım Gamze ama genelde Naz ismini kullanıyorum. 18 yaşındayım ve hemşirelik mezunuyum. Bende her genç kız gibi hayallerime ulaşmak için uğraşıyorum.
Röportör: Pekii Naz. Bize hayallerinden birazcık bahsedebilir misin?
Röportaj veren: Bir çok hayalim var elbette fakat en çok kocaman bir odanın dört duvarlarından oluşup, rafların içinde yazdığım hikayelerin bulunması beni mutlu ederdi. En büyük hayallerimden birisi de bu aşamaya gelebilmek zaten.
Röportör: Umarım hayallerinize kavuşursunuz. Bize hikayenizdeki karakterlerden kısaca bahsedebilir misin?
Röportaj veren: Hikayemde tüm vampir, kurt adam efsanelerini son bulduracak bir türle karşınıza çıkıyorum. Adı MELENA. Çok fazla detay vererek sihri bozmak istemiyorum fakat şu kadarını söyleyebilirimki avına kilitlenen acımasız bir varlık. İnsanlara oyun oynayarak, onları kandırarak öldürme istekleri çok fazla.
Röportör: Vampir ve kurt adam dizileri izleyerek kafayı bozmuş biriyim. Eminim ki hikayenizde bu diziler gibi sürükleyici olacaktır. Yazmaya ne zaman başladığını sorabilir miyim? Ya da ne oldu da yazmaya karar verdin?
Röportaj veren: Alacakaranlık efsanesini bilmeyen yoktur herhalde. 2012 senesinde keşfettim ve filmi izledikten sonra repliklerden çok etkilenip kendimi bir defter başında buldum. En büyük ilham kaynağım bu oldu. Yani kısaca şunu söyleyebilirimki bundan 5 sene önce elime kalemi aldım ve hikayelerimde yaşamaya başladım.
Röportör: Bu durumda Edward ve Bella size yanlışlıkla yardım etmiş oluyor anlaşılan.Böyle bir şeye imza attıklarını bilselerdi çok mutlu olurlardı. Peki, neden hikayenin adı Melena? Başka bir isim koymayı düşündün mü hiç?
Röportaj veren: Aslında çok düşündüm. Yunan mitolojisini, tanrıça isimlerini çok kurcaladım. Hatta kemikleri bile sızlamış olabilir fakat bir türlü beğenmedim. Sonra kendi kendime isim türetmeye çalışırken birden ağzımdan Melena kelimesi döküldü. Pek bir anlamı yok fakat sağlık biliminde bir hastalık olduğunu biliyorum.Umarım bu kelimeye yeni bir anlam katabilirim ve insanlar Melena kelimesini duyunca bir hastalık değil de benim hikayemi akıllarında çağrıştırır. :)
Röportör: Bu kadar arayışınıza istediğinizi bulabilmeniz pek güzel. Hikayende 'ben buyum' dediğin karakter var mı? Varsa hangisi?
Röportaj veren: Aslında bu sorunun cevabı hikayenin süpriziydi fakat sanırım ufacık bahsetsem bir sıkıntı olmayacaktır. Melena karakterimizin yani adı Arthur Moore, kendine av olarak seçtiği kızı kendim olarak görüyorum. Kesinlikle BEN BUYUM diyebilirim.
Röportör: O hâlde yavaştan son soruma geçiyorum. Sizi sıkmamak adına. Yeni yazar arkadaşlarımıza tavsiyelerin neler?
Röportaj veren: Asla hayallerine koşarken yorulmamalarını ve pes etmemelerini tavsiye ediyorum. Hayallerine bıkmadan, usanmadan koşsunlar. Unutmayınki her zorluğun sonu birer mutluluktur.
Röportaj veren: Bu arada beni hiç sıkmadınız aksine sayenizde çok güzel bir vakit geçirdim.
Röportör: Bu güzel tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz. Çok güzel bir röportaj oldu bizim içinde. Hikayenize uğur getirmemiz dileğiyle. Kendinize cici bakın.
Röportaj veren: Samimiyetiniz ve iyi dilekleriniz adına çok teşekkür ederim. Hoşcakalın...❤️
Melena kitabının yazarı ile birlikte güzel mi güzel bir sohbet ettik. Siz de röportaj, kitap tanıtımı, kapak veya afiş tasarımı ya da karakter önerisi istiyorsanız mesaj atmanız yeterli olacaktır.~ -Liatris.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kahve Ve GökElZey
Non-FictionMerhaba! Parmak basmış olduğun bu yer de; kitap önerileri, röportajlar, kapak tasarımı, afiş ve karakter önerileri var. 🌸🌹🌷 Yapman gereken birinci bölümü okumak ve mesaj atmak! Çok kolay değil mi? Bizi bekletme de, kahvemiz soğumasın yahu.