Perspectief Cherine
07:15
*wekker gaat af*
Ik opende langzaam mijn ogen en gaapte. Ik kreunde en steunde nog even en stond uiteindelijk op. Ik deed mijn slippers aan en liep regelrecht mijn o zo mooie badkamer in.Ik deed mijn knot los en keek in de spiegel. Ik waste mn gezicht en poetse mijn tanden. Deed de kraan van het bad open en kamde mijn krullen alvast uit. Na 5 minuten was het tempratuur van het water eindelijk goed. Ik deed snel alles uit en stapte in. Terwijl de warme stralen over mijn lichaam gleden sloot ik mijn ogen en dacht ik na. Ik werd alweer snel uit mijn gedachtes gehaald door mijn irritante zusje janine.
*kloppend op de deur* "Cherine schiet op bolle!" Zei mijn Broer." Ik ben Niet Dik! En ik sta dr nu pas onder!" Reageerde ik terug. Ik hoorde hem niet meer en deed snel wat douche gel van Palmolive op. Vervolgens spoelde ik mijn lichaam en waste mijn haar met de Cantu-Co wash.
Ik deed de kraan dicht en stapte uit met een handdoek om mijn lichaam. Droogde mezelf af en deed mijn badjas en slippers weer aan. Deed snel mijn dagcreme op zodat ik zo mijn make up kan doen. Opende de deur en liep naar mijn kamer. Wou net mijn deur open doen totdat Yassine me liet schrikken van achter. Ik draaide me boos om naar m terwijl hij stuk ging. "YASSINE waarom doe je dit toch altijd?" Zei ik nep boos.
"Lalala lekker voor je eh dikzak moest je maar niet te lang in de badkamer staan. lele la3roussa ( bruid) " zei die in 1 adem. "Doe s rustig asah. Je praat meer dan een wijf" zei ik lachend. Hij werd boos en wou wat zeggen maar ik liep snel mijn kamer in en deed die opslot.
back to the real life. Ik liep naar mijn inloopkast en koos voor een simpele outfit.
Ik deed een oversized zwarte hoodie aan met een leren legging en mijn zwarte blokhakken van de Zara. Ik pakte snel mijn grijze Lv tas en stopte daar mijn belangrijke dingen in. Ik deed mijn Leger groene camo jas aan. Ik deed nog wat concealer en blush op. Ook deed ik highlighter op en krulde ik mijn wimpers. Eigenlijk hoeft dat niet maar i don't care?! Ik wou net gaan maar ik spoot nog snel parfum op van Valentino die Roze en deed arganolie in mijn krullen. ik pakte mijn lippenbalsem en smeerde die uit op mijn lippen. Ik racete naar beneden en zag mijn moeder in de keuken. "Sba7 el gier mama" zei ik. Ze gaf me een kus en zei dat ze croissantjes had gemaakt. Ik propte er snel een in mijn mond en pakte een red bull. . Ik liep naar de gang en riep "Doei allemaal" en rende naar mijn vespa. Stapte op en deed oortjes in. Op naar school!Aangekomen op school
JE LEEST
Friends with Feelings
RomanceCherine, een eigenwijs meisje met een gevoelig hart. ze heeft veel meegemaakt in relaties en vriendschappen. Buiten haar problemen daarin is ze ook haar Vader verloren. Rayan overleed 1 week voor Cherine's 17e verjaardag. Cherine en haar moeder gaan...