Ik draaide mijn vespa opslot en liep naar de deur. ik liep naar binnen deed mn schoenen uit. "Mama!" Riep ik. Geen antwoord. Vreemd. Ik liep de woonkamer in. Alles was opgeruimd en schoon. Volgens mij zijn ze weg. Yep ik had gelijk. Mijn antwoord werd bevestigt door het briefje dat op de salon tafel lag.
"benti, Ik en Janine zijn naar je tante in duitsland voor een weekje. Yassine slaapt voor 3 daagjes bij een vriend in utrecht. Er ligt om precies te zijn €1817 euro onder je kussen. Spendeer het niet aan onzin! De koelkast is al vol dus je hoeft geen boodschapjes te doen lieverd bye."
Hmm oke duidelijk. Ik liep naar de gang en pakte al mn tassen. Het waren maar liefst 16 tassen. Pff heb echt veel geshopt. Ik nam het mee naar boven. Ik opende alle tassen en zette het netjes. Alle tassen bij de tassen rek. Alle schoenen en hakken bij hun rek. truitjes shirtjes bij elkaar. Blousjes en jurkjes hing ik op. Make up en nieuwe sieraden op de make up tafel. Parfum flessen in mijn grote la. Zo opgeruimd staat netjes. Ik keek tevreden rond en liep weer naar beneden. Ik pakte mijn iphone 7 rose gold die ik heb gekregen van mijn broer yassine. Ik nam m mee naar de keuken en sloot hem aan mijn red JBL box via mijn telefoon. Ik deed muziek op en begin met koken. Ik ga rijst met wokgroenten maken. Lekker simpel aangezien ik toch alleen ben. Ik opende de koelkast en pakte mijn benodigheden.
Let's Cook!* 2 hours later*
Ik heb inmiddels al gekookt en opgeruimd. Ik zit weer voor de tv in mijn oversized tshirt met mijn lange witte kausen. Mn haar in een hoge knot en geen make up op. Ik keek naar de tv en zap wat door. Ik word opeens gebeld wat me irriteert.
"Hallo wie is dit?"
"Ja mevrouw u spreekt met robert van hogeveld ik heb u zien rijden op u vespa en u reed veelste hard"
"O wat raar ik reed erg langzaam aangezien ik totaal geen haast had?"
Zn stem klonk marokkaans en kwam me bekend voor.
"Ja maar u zal een bedrag van 1300 euro moeten betalen"
"Ja isgoed maar chakir betaal je dan mee?" Zei ik lachend.
"Huh hoe wist je dat ik het was?"
"Welke Robert heeft nou weer een Marokkaanse accent?"Hahaha
"je hebt gelijk. Hoe gaat t?
"Gaat goed en met jou"
"Ook goed. Heb je al gegeten" vroeg chakir serieus.
"Ja heb snel wat gekookt en jij?"
" ja ook eh keukenprinses. Ik verveel me man wat ben je aan t doen"
"Chillen op de bank het is zo saai ben helemaal alleen thuis"
" hahah awh weetje het is nu half 7 ik haal je om kwart voor acht op.
"Hzo wat ben je van plan"
"Verrasing haha ik sta kwart voor 8 voor je deur stuur je adres"
Voordat ik wat kon zeggen hing die op.
Oke cherine beter ga je nu sprinten naar je kamer. Ik nam een snelle douche en waste alleen mijn lichaam. Stapte er snel uit en deed een rode lingerie aan en zocht voor een leuke outfit. Ik deed witte broek aan zonder scheuren gecombineerd met mijn blauwe offshoulder blousje en gepaard met mijn blauwe kenzo instappers. Mn krullen waren vol met volume. Ik begon snel aan mijn make up. Foundation van estee lauder niet al teveel want dat vind ik lelijk ik deed bronzer en highlighter. Ik deed mn wenkbrauwen snel en deed wat mascara op. Nog een rode matt lippenstift en klaar was ik. Ik pakte mijn LV zijtasje en spoot nog wat armani parfum op en maakte een spiegelfoto. Ik liep naar beneden waar ik nog even zat.19:42
Ik hoorde getoeter van buiten en nam mijn tasje. Ik deed de deur opslot en zag chakir in zijn range rover.
Ik stapte in. "Hey"
"Hey zina""Waar gaan we eigenlijk heen chakir"
"Tja dat, dat is een ander verhaal"
"Wrm doet mij dit denken aan sprookjesbos en die sprookjesboom😂?"
"Dat komt omdat je nog een babytje bent eh kleine"
"Ben niet klein" zei ik quasi boos.
Hij zei dat t een uur rijden was. Ondertussen was de muziek aan en zong ik volop mee en maakte we snaps. Hij rook zo hayak lekker. Ik hou van mannenparfum he😍.
Hij keek zo geconcentreerd naar de weg waardoor zijn kaaklijn duidelijk was. Ik keek hem superlang aan en hij merkte dat. Hij keek naar me en knipoogde.We zijn al wat verder en ik zag een bord met Lelystad Batavia.
"En wat ben jij van plan om te doen in lelystad😂?"
"Dat zie je zo wel nieuwsgierigerd"
We waren inmiddels al aangekomen. We parkeerde de range. Ik keek uit het raam en zag in t groot RESTAURANT BABA EL FANOUS .We stapte uit. Ik zie nu pas dat we matchen. Chakir heeft een Witte spijkerbroek aan met wat scheuren en een donker blauwe kenzo trui met zijn witte hoge loubous en zijn zilvere rolex watch. Zijn haar zat goed in model. Hij had nog een grijze grote zijtasje van LV om waar zijn spulletjes in zaten. Ik bleef em aan kijken en bewonderde zn stylo. "Kan je het goed zien?" Haha ik lachte wat een mongool ook he.Perspectief Chakir
JE LEEST
Friends with Feelings
RomanceCherine, een eigenwijs meisje met een gevoelig hart. ze heeft veel meegemaakt in relaties en vriendschappen. Buiten haar problemen daarin is ze ook haar Vader verloren. Rayan overleed 1 week voor Cherine's 17e verjaardag. Cherine en haar moeder gaan...