7

342 22 0
                                    

Perspectief Cherine

Ik vond het echt geen leuke actie van Chakir. Hij betaalt elke keer voor me. Slaat dus helemaal nergens op. We waren inmiddels al in de auto. Ik wou mijn avond niet verpesten dus verbrak ik de stilte. "Ookal ben ik boos nogmaals bedankt😅" zei ik. "Geen dank Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Het was gezellig." Zei Chakir. "Ja ik ben gezellig he😂" zei ik lachend. "Jajajaja zal wel. Trouwens cherine je mag weten dat je de eerste meisje bent die ik uiteten neem in zo een chique restaurant. En weetje waarom ik je mee nam?" Vroeg die. Ik dacht na maar kon geen antwoord vinden. "Ik heb serieus geen idee" zei ik. "Nou toen ik je zag op school dacht ik zij lijkt me zo een hc wijf maar integendeel. Je liet me lachen en het was gezellig. Het lijkt alsof ik je al heel lang ken. Zo vertrouwd." Zei die en keek me zwoel aan terwijl die aan het rijden was. "Awh dat is zo lief van je. Insgelijks hoor. Ik kan het niet zo snel vinden met andere mensen." Hij moest lachen om mijn antwoord.

*in Mijn straat aangekomen*

Chakir stopte de auto voor mijn deur op de oprit. "Het was heel leuk" zei ik en keek m glimlachend aan. "Ja vond ik ook. Bellen we voordat je gaat slapen? Als er iets is of als je iets nodig hebt gelijk bellen he" zei die op een bezorgde manier. "Ja baas ik zie je morgen op school. Bedankt voor alles bye" zei ik en gaf m een knuffel. Hij beantwoorde mijn knuffel maar bleef me lang knuffelen. "Uhm mag ik nu gaan?" Zei ik akward. "Oh uh ja ik uh is goed" zei die stotterend met een rood hoofd. Echt n sukkel. "Hahahahaha mongool" zei ik en stapte uit. Chakir zwaaide me uit en reed met volle vaart weg met een hand. Die is echt gek. Ik liep naar de deur en stapte naar binnen. Home sweet home! Ik trapte mijn Schoenen uit en liep regelrecht naar boven waar ik mijn kleren uit deed en terug in de kast legde. Ik besloot om snel te douchen. Ik deed mijn badslippers aan en liep naar de badkamer. Ik stapte de douche kabine in en deed muziek op. Haar in ee rommelige knot en douche gel op mijn lichaam smeren. Hmmm cherry blosom. Het water was lekker warm maar ik moest er nu echt uit aangezien ik nog moest leren voor Nederlands. Deed mijn badjas om en smeerde me in met Zwitsal. Heerlijk. Ik deed mijn bordeaux kante lingerie aan. Een zwarte legging met een oversized witte warme dikke trui. Ik kamde mijn krullen uit met veel moeite en vlocht mijn in haar in twee losse vlechtjes. Deed mijn bril op en besloot om de woonkamer op te ruimen.

*na het opruimen en leren* 23:10

Ik besloot om naar badkamer te gaan om me tanden te poetsen en me night routine uit te voeren. ik ging nog even op snap tot ik een telefoontje kreeg van "Chakir🌈" ik nam snel op.

*gesprek tussen Cherine en Chakir. Ch is cherine en C Chakir*

"Hey" C
"Heyhey alles goed?" CH
"Ja gaat zeker goed. Wat ben je aan t doen?" C
"Ik was net van plan om te slapen tot je belde sukkel" CH
"ahahah lekker voor je. Ik kom je lekker irriteren. Hoelaat beginnen we morgen?" C
"Als het goed is om 9 uur" CH
"Oke mooi, Hoelaat moet ik je ophalen?" C
"Nee doe geen moeite Ik ga met de bus" CH
"Nee geen sprake van ik haal je 08:25 op. Wanneer komen je ma en zusje terug?" C
"Volgende week. Mijn broer is bij een vriend voor 3 daagjes dus die komt overmorgen. En ugh wat ben jij eigenwijs" CH
"Ah oke isgoed. Zorg je dat je morgen dan klaar staat?" C
"Ja baas, ik ga slapen zie je morgen Goodnight" CH
"Slaapzacht Cherine" CH
En ik hing op.

Nog steeds sta ik in de badkamer. Ik heb inmiddels mijn tanden gepoets en make up verwijdert. Deed mijn oorbelletjes uit en legde Ze netjes. Ik deed een nacht crème op en wat castor olie op mijn wimpers. (Werkt echt goed voor langere wimpers) zo klaar is kees. Ik liep terug naar mijn bed en verstopte me tussen de warme dekens. Met Chakir in mijn gedachtes sloot ik mijn ogen. Op naar morgen.

-blijf stemmen xoxo

Friends with FeelingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu