8

380 22 4
                                    

Perspectief cherine

07:45

Ik stond op met moeite omdat ik s'nachts wakker was geworden. Ik opende mijn telefoon en checkte mijn snap. Ik zag dat ik veel verzoeken heb gekregen ik accepteerde de meiden en de jongens liet ik. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik nam een snelle douche. Ik stapte na 10 minuten er weer uit. Ik poetste mijn tanden en smeerde een dagcreme op van OLAZ. Ik smeerde labello op mijn lippen en ging terug naar mijn kamer. Ik pakte een basic zwarte lingerie set met een kleine strikje. Ik droogde mezelf goed af en smeerde me in met Zwitsal. Ik liet mijn handdoek vallen en pakte een lichtblauwe broek met scheuren en een donkergroene kenzo sweater. Ik deed sokken aan en pakte mijn donkergroene nike huarachi's met witte onderkant. Ik deed mijn vlechtjes los en stijleerde mijn haar. Na zo een  20 minuten was ik klaar. Het was inmiddels 08:09. Ik pakte een leren jasje en een YSL zwarte schoudertasje. Mijn boeken waren op school. Ik liep naar de spiegel waar mijn make up stond. Ik deed een beetje bb crème op en bronzer. Een klein beetje mascara en tekende mijn wenkies in. Ff snel een geurtje van guess opgespoten en een lipglossje die ik vervolgens in mijn tas deed. Ik haalde mijn telefoon uit de oplader en nam ze beide mee. Ik twijfelde of ik een haarband in zou doen of niet. Ik besloot om nog snel een zwarte basic haarband in te doen en parel oorbelletjes. Ik liep naar beneden naar de keuken en deed het raam beneden open. Ik pakte een redbull en maakte 2 tosti's die ik in mijn tasje deed. Ik liep naar de gang en pakte mijn huissleutels en pinpas van de schoenen kast. Ik bleef op de trap zitten wachten op Chakir. Het was 08:22 en ik deed een kauwgom in mijn mond. Meloen heerlijk.

TOET TOET TOET

Dat is Chakir. Ik deed de deur dicht en keek of ik niks vergeten was. Ik stapte in bij Chakir en groette hem met een knuffel.

Friends with FeelingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu