9

240 19 2
                                    

Perspectief Cherine

"Waar zal ik de auto parkeren?" Vroeg Chakir me. "Daar" zei ik wijzend naar een plek. Hij parkeerde snel achteruit en we stapten uit. Het was echt lekker weer. We liepen naast elkaar naar school. Eenmaal aangekomen kregen we al vieze blikken, zelfs van layla en Nafissa. Ik keek dr scheef aan en liep naar een tafel samen met Chakir. "Tot Hoelaat hebben we eigenlijk les?" Vroeg die me. "Als het goed is tot 2 uur" beantwoordde ik zijn vraag. Toen de bel ging liepen we naar onze les. Duits. Met Chakir achter me aan liep ik naar de achterste 2 tafels links bij het raam. "Heb je kauwgum?" Vroeg ik aan Chakir. Hij knikte ja en gaf me een kauwgum. "Die had je nodig, je bek stinkt naar chemische afval." Zei Chakir plagend. "Weetje wat jij nodig hebt?" Vroeg ik hem. "Nou?" Ik gaf hem een draai om zn oor en stampte op zn schoenen. "AUUWWWW CHERINE!" Zei die helemaal schreeuwend. "Yeh baby deed niet eens pijn" "Oh moet ik het bij jou doen"zei die. Ik knikte hevig nee. Onze les begon.
*50 minuten later*
Onze eerste les was voorbij en we hadden pauze. Ik had eigenlijk wel zin in een lekkere broodje Subway met een koude cola. "CHAKIRRR" schreeuwde ik. "Ja Cherine wat is er?" Hij stond bij zijn lockers. "Gaan we naar de Subway? Heb er heel veel zin in" "ja isgoed we pakken de auto kom" zei die. Ik zag Layla me heel vies aankijken en gooide een nog viezere blik terug. Waarom keek ze zo raar? Het is maar Chakir. We liepen naar de parkeerplek en stapten in. Hij keek me lang aan. "Is er iets hahah?" "Je bent hebt iets vies op je gezicht" zei die. "Oh waardan?" "HAHAH onee dat is je gezicht" zei die spottend. Ik kon er wel om lachen. "Je bent zo schattig als je lacht Cherine". Ik moest een beetje blozen.

*subway*
"Dus wat wil je?" Vroeg die me. Ik wist al wat die wou doen. Voor mij betalen. Idioot. "Ik weet het nog niet" zei ik expres. Ik wist wel degelijk wat ik wou hoor. "Doe voor haar maar een 15cm broodje met tonijn, komkommer, tomaat, augurk, geen kaas, opgewarmd broodje, honing mosterd, en ui." Zei Chakir. Hoe weet hij wat ik normaal altijd neem. "Hoe weetje wat ik neem, engerd" zei ik. 
We namen plaats aan een klein tafeltje. "Yallah eetsmakkelijk schat" "dankjewel jij ook". Ik at mijn eten gulzig op. "Zoo heb je nog nooit eten gezien"  " hahahaha nee jij wel?" Vroeg ik hem. "Hahaha super aantrekkelijk" zei Chakir. "Je hebt hier wat" zei die snel erachteraan. Hij veegde met zijn duim wat weg bij me mond. Ik kreeg een trilling bij zijn aanraking. Ik bloosde en keek hem niet aan omdat ik weet dat hij me weer gaat plagen. Dankjewel" was het enige wat ik kon zeggen. Na uitgegeten te zijn liepen we weg. Ik wou nog even een flesje water halen bij de Hoogvliet dus liepen we erin. Ik pakte mijn flesje water uit de koeling en liep met Chakir naar de kassa. Na dat even betaald te hebben liepen we lachend door naar de auto, met keiharde muziek op reden we door. Chakir maakte steeds enge bochten waardoor me hoofd heel hard tegen het raam aan kwam. "AUUWWW CHAKIR!" "HAHAHAHAHHAA sorry schat wollah was niet express" ik keek m quasi boos aan. Hij probeerde me aan t lachen te krijgen door me heel raar aan te staren. Echt n kutkind. We waren inmiddels alweer aangekomen op school. Wiskunde is onze eerst volgende les waar ik totaal geen zin in heb.


Sorry sorry sorry een klein deeltje er komt meer aan dat beloof ik! Ik ben NIET gestopt ik denk aan jullie💋

Friends with FeelingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu