Male!Celestia

223 9 30
                                    

Zamówienie: luvmydeath

Relacja: Romantyczna (nie wiem co robię ze swoim życiem, że to piszę, biedna Celes)

Celestia długo wachała się czy powiedzieć Ci o swoim sekrecie. Tyle, że kiedy była ta idealna okazja zawsze coś musiało iść źle. A to wylałaś na siebie herbatę albo przerywało Wam kolejne morderstwo w Akademii.

Pewnej nocy zakradła się do twojego pokoju, budząc Cię. Wtedy wszystko się wydało. Okazało się, że Hazardzistka, raczej Hazardzista był mężczyzną przebierającym się za kobietę. Nosił peruki, wypychał sobie biustonosz skarpetkami, a nawet nauczył się chodzić na wysokich obcasach. Jego imię brzmiało Ciel Ludenberg. Chłopak totalnie się w tobie zadużył. Długo rozmawialiście tej pamiętnej nocy.

Następnego dnia chłopak przyszedł na śniadanie ubrany jak każdy przedstawiciel płci męskiej. Każdego zadziwiła jego obecność i każdy dopytywał się, gdzie jest śliczna Celestia. Za to Ty z nieziemskim spokojem odpowiadałaś na wszystkie pytania dotyczące zniknięcia Celes i pojawienia się Ciela. Po wszytkich wyjaśnieniach Superlicealni uczniowie ciepło powitali Ludenberg'a.

Miesiąc po tym wydarzeniu Ciel poprosił Cię o zostanie jego dziewczyną. Oczywiście zgodziłaś się.

Z obawy, że jakiś inny chłopak może Cię poderwać lub Ty się w kimś innym zakochać, Superlicealny Hazardzista stworzył plan idealny i zamordował dwojkę uczniów, Yasuhiro Hagakure i Kiyotakę Ishimaru. W czasie sądu szkolnego szokująca prawda wyszła na jaw. Miałaś poczucie winy, że chłopak sam skazał się na śmierć przez twoją osobę. Z drugiej strony zrobił to z miłości do Ciebie. Ze smutkiem patrzyłaś na egzekucję ukochanego planując zemstę na Monokumie i przywrócenie Ciela do życia.

Self Ship'y Danganronpa [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz