Çekirdek Ailem

41 4 0
                                    

Bu ses bir yerlerden tanıdık geliyordu ama ah bu erkek kardeşinin sesiydi ya. Ne kadar çok özlemişti ya biriciğini. Demekki izin alabilmişti komutanından kısa süreliğine. Sahi niye gelmişti ki yakın tarihlerde özel bir gün yoktu ki.
Can kardeşi Okan ,Hava Harp okulundan hemen hemen yeni mezun olmasına rağmen hemen izin bi yere yerleşebilmişti.
"Ablacııım,Okanım hoşgeldin kuzum."

"Ablam ne çok özlemişim seni hani benim paşam nerede?"
"Okanım, senin kuzun teyzesiyle beraber gelecekler."
"Hangisi ile ?"
"Balım ile gelecekler kuzum ya çok özledim oğlumu."
" Haydi abla kapıda kaldık içeri girelim Emre enişte ile çıkacağız biz birazdan zaten."
"Ben de diyorum hayırdır Okanımın burada ne işi var diye."
"İlte Emre enişte çağırdı işimiz var diye ben de o yüzden geldim."

Birlikte içeri geçtiler. Sonra onların ardından Balım ve Can geldi.

"Anniiiiş" diye koşa koşa gelen Can annesine öyle bir sarıldı ki.
"Can'ım oğlum çok özledim seni. Bak sana ben ne aldım yakışıklı paşam benim." diyerek poşetlerden bir tanesinden boyama kitabı ve boyama kalem çıkardı.
"Yarın Balım teyzen ile birlikte boyarsınız oldu mu paşam." diyerek Balım'a göz kırptı Öyküm. İki arkadaş göz göze gelerek tebessüm ettiler birbirlerineee.

Sonunda Meltem içeri girip Öyküm ve Balım'a hoşgeldiniz öpücüklerini verdi.
"Kuzum seni çok özledim."diyerek öptü Can'ı
"Ben de seni öşledim tiyze."
Can'ın alttan çıkan iki dişiyle fösük fösük konuşmasına kıkırdadılar kızlar.
"Oooo hoşgeldin baldız."
"Enişteee hoşbuldum nasılsın? İyi misin?" dedi Öyküm
"İyiyiz de senin bu kocan insanı çileden çıkarıyor."
Okan,Emre'yi dürttü. Öykümün kaşları çatıldı.
"Ne olmuş Serkan'a yine neler karıştırıyorsunuz?"
"Hiç canım neler karıştıracaklar ya boşver onları da sen Feyza,Ferda ve Aybike neredeler ?" dedi Meltem
"En son Feyza ile Aybike tartışmışlardı canım Ferda da onların arasını bulmaya gitti." dedi Balım
--
"Meltem niye dışarı çıkıyoruz ya hani kızlar da yoklar hala."

"Canım bu seferlik böyle olsun." dedi Meltem
"Peki madem öyle olsun zaten sana zahmet vereceğim diye rahatsız olmuştum."
"Öyküm bak kızıcam ama."
"Tamam tamam sustum peki nereye gideceğimizi söyle."
"Sürpriz güzeller güzelim sürpriz."

"Balım sen biliyor musun burası neresi?"
"Hayır canım girip göreceğiz."
"Anniş , anniş , anniş."

"Sürpriiiiiiiz."dedi herkes. Bizim kızlar , çekirdek ailem , ablam ve eniştem bile gelmişti Almanya'dan.

"İyi ki varsın sevgilim, iyi ki benim biricik eşim oldun." dediii arkadan sarılan Serkan

Sahi ya bugün günlerden neydi ? 2 Kasım. Ah aptal kafam!
"Anniiiş iyi ki vaysıın"dedi Can sonra annesini öptü

Deli Kızım UyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin