Ayrılık Şarkısı

37 5 13
                                    

Bugün günlerden neydi bilmiyorum ama Balım bir kaç gün önceden gitmişti ve yalnızlığımla baş başa kalmıştım her zaman ki gibi. Ferda'ya bir şey diyemiyordum çünkü konuştuğu birisi vardı. O akşam Ferda tek başına gelmemişti anlayacağınız Yalın adın da bir yunus polis ile tanışmıştı kötü bir tanışmaydı ama onlar için bir şans doğmuştu. İkisi de birbirlerine yakışıyorlardı. Tek istediğim Ferda'nın mutluluydu. O benim burada ki tek arkadaşımdı. Balım'ı tek başına göndermemişti. Nasıl tek başına gelmediyse tabi ki Ozan ile göndermiştim, ne tesadüfse Ozan'ın İstanbul'a dönmesi lazımdı ve Balım ile birlikte didişe didişe sağ salim gidebilmişlerdi.


14Şubat 2012 Gecesi

Feyza üstüne son kez bakıp evden çıkmıştı. Bu geceyi sağ salim atlatacaktı, en önemlisi de sinir krizi geçirmeden.Aybike ye konum atması için mesaj attı.On ya da on beş dakika sonra restoranta gelmişti. Etrafta kimse yoktu, acaba Aybike yanlış konum mu gönderdi diye telefona baktı.

''Feyza '' diye birisi ona sesleniyordu.Bu Aybike'nin sesiydi gözlerini devirerek arkasına döndü.

''Feyza biz Tuna'ya sürpiz yapacağız senin geleceğini bilmiyor içeride depresyona girdi.''dedi kıkırdadı.

''Niye böyle bişey yaptınız ya geldim işte ne gerek vardı böyle şeylere.''

''Azcık gülelim diye yaptık güzellik.''

''Yaptık derken?''

''Ceyhun, ben, Meltem ve Batuhan.''

''Bütün herkes toplanmışsınız neyse hadi içer geçelim.''

Feyza ve Aybike içeri gitmişler ve yavaş yavaş müzik sesi geliyordu,sonra birden karşısında beliren Tuna'yı gördü yine sırıtıyordu yanlış anlamadıysa Tuna kendisinin geleceğini bilmiyordu ki niye sırıtıyor diye düşündü.

''Hadi gel''dedi Tuna elini Feyza'ya uzatmıştı.Feyza ilkten anlayamadı ne yapıyor bu dedi içinden.Sonra elini uzattı. Dans etmeye başladılar.

''Geldiğin için çok teşekkür ederim Feyza.''

''Mecbur bıraktın.''

Tuna sırıttı yine kız sinirlenmeye başlamıştı.''

''Tuna bak--''

Tuna , Feyzayı susturmuştu eliyle.

''Bu sefer sen beni dinleyeceksin Feyza, seni buraya getirene kadar canım çıktı haberin var mı senin.''

''Ama-''

''Kaç aydan beri gözünün içine bakıyorum beni ne zaman görürsün diye bekliyorum ama farketmiyorsun Feyza.''

''Anlamadım.''

''Senden hoşlanıyorum ben bana bir şans ver lütfen olmaz mı?''

Feyza, Tuna'dan uzaklaştı birden.

''Ne diyorsun sen Tuna. Sen benim arkadaşımsın.''

''Öyle mi niye ellerin titriyor o zaman.''

Feyza dayanamayıp tokadı Tuna'nın yüzüne geçirdi.

"Aybike ve Meltem geliyor musunuz ?"dedi bağırarak
Arkadaşları Feyza'dan korkmuştu ama onun ile birlikte gideceklerdi çünkü Feyza şuan sinirli gözükerek ağlama hissini bastırıyordu.
Feyza kendini paramparça olmuş hissediyordu hayatında herşeye katlanmak zorunda kalmıştı ama buna katlamazdı bir daha Tuna'yı görmek istemiyordu. Adını bile duymak istemiyordu. Arkadaşlarıyla ayrıldı restorandan.
Restorandan çıkar çıkmaz taksiye binmişlerdi dayanamayıp gözyaşlarını bırakıvermişti Feyza.

"Aybike bu gece aende kalabilir miyim ?"
"Tabiki birtanem." dedi Aybike
Feyza ya mahçup olmuştu belki o kadar ısrar etmeseydi  bunlar yaşanmayacaktı diye düşündü sonra kendine kızdı. Yarın Tuna'ya günnünü gösterecekti nasıl olsa ucunda Ceyhun dan ayrılmak olsa da yapardı. Ceyhun ve Tuna çocukluk arkadaşıydılar aynı kendileri gibiydiler. Hala aklı almıyordu Aybike nin nasıl olurda bu şekilde konuşurdu Tuna. Kaç defa uyardım diye düşündü ve kendini sinir kapladı.
"Özür dilerim güzeller güzelim belki ben bu kadar ısrar etmeseydim bunları yaşamayacaktın."
"Sen özür dileme canım ne mal olduğunu gördük hiç değilse yarın ilk iş Batuhan ile muhattabımı keseceğim."dedi Meltem
"Bende Ceyhun ile ayrılacağım."
"Şimdi ben de ikinize birden çarpacağım göreceksiniz."dedi Feyza
Hepsi birden gülüştüler.
"İyi ki varsınız kızlar." dedi Feyza

--
Balım sinirden köpürüyordu her yerde bu adam süpriz yumurta gibi çıkıveriyordu işte oysa sadece Öykümü neşelendirmek için neler bulabilirim diye dışarı çıkmıştı.
Sonra telefonuna gelen bi mesaj ile kendine geldi.

Bilinmeyen Numara

"Bana aşık felan mı oldun sen? ;) -Ozan"
Yok artık şaka mıydı bi yerlerden kamera felan çıkacaktı herhalde diye gülümsedi.

"Naber"dedi arkasından bi ses
Yerinden sıçradı Balım.
"Öküz müsün kardeşim sen niye sinsi sinsi gelip korkutuyorsun."
Kahkaha patlattı Ozan.
"Çok mu komik Ozan niye gülüyorsun valla elimin tersindesin bi çarpıcam şimdi."
Balımın ağzından ilk defa duyuyordu Ozan ismini ne güzel söyledi diye düşündü içinden.
"Heeeey! Ozan orda mısın? "
"Ne bağırıyorsun ya insanı hayallere bile sokamıyorsun."
"Peşimden gelen sensin Ozan bey."
" Öyküm ,Serkan dan hoşlanıyor dimi?"
Balım'ın suratı değişmişti.
"Hayır canım."
"Yalan söylemeyi ne zaman bırakacaksın?"
"Yalan söylemiyorum sana öyle gelmiştir."
"Bence bunu Serkan da biliyor o yüzden takıyor yüzüğünü hem kendini hem de Öyküm'ün okul hayatı bitsin istemiyor."
" Ne yani Serkan nişanlı değil mi?"
"Hayır tabi ki de. Ve sen bu h Öyküm'e söylemeyeceksin Balım. Bak bu ikisi için çok önemli."
" Tamam ama ne zamana kadar saklayabileceğimi bilmiyorum biliyorsun ölüm korkusuyla herşeyi ötüyorum."
"Biliyorum bilmez miyim?"
"Peki başka birisine söyleyebilir miyim ?"
"Sır saklayabilirse neden olmasın." dedi Ozan
"Ozan herşey için özür dilerim sen çok iyi birisin"dedi ve gülümsedi Balım
"Sende öylesin."dedi Ozan ve çok güzel gülüyorsun dedi içinden.

---
Ferda çok heyecanlıydı çünkü bugün Yalın ile ilk buluşmalarıydı onu üniformasız ilk defa görecekti. Üniformalı bile bu kadar yakışıklıyken üniformasız hayal etti sonra acaba karın kasları var mı diye düşündü. Aptal kafam diye geçirdi içinden belki adam onu arkadaşı olarak görüyordu ama o evlenme hayalleri bile kurmuştu onun ile. Ferda çok deli dolu bir kızdı Yalın onun ilk buluştuğu ilk flörtleştiği bi adamdı ve ne yapacağını bilmiyordu. Beş dakika sonra Yalın güzel gülümsemesiyle Ferda'nın  masasına oturdu. Polis olabilcek kadar fazla yakışıklı diye düşündü.

"Naber Ferda?"dedi güzel gülümsemesiyle
Ay şimdi eriyecekti bu adam hep böyle gülerse kafasına poşet geçirecekti hemen sahiplendi Yalın'ı. Parmağında felan da yüzük yoktu hem. Derin bir nefes alıp gülümsedi.
"İyidir canım senden naber?"
Canım mı demişti kendisi. Kahretsin yine dilini tutamadın diye kendi kendine söylendi ve karşında ona gülen gözlere baktı. Bu adam böyle bakmamalıydı.

Deli Kızım UyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin