Zor Günler

27 5 0
                                    




Ocak ayının soğuk, karlı bir okul günüydü.Okulun penceresinden dışarıyı seyrediyorum.Son bir ayda ruhsal ve fiziksel anlamda çökmüş hissediyordum. Adeta tükenmiş ve bitmiştim. Yurt da bedenimin kaldıramayacağı öyle korkunç şeyler yaşamıştım. Ne yazık ki yaşama sevincimi kaybetmiştim. Sadece bu lanet olası hayatta huzurlu olmak istiyordum.

Bu sabah yine acı dolu bir güne uyandığımda Ferda'nın çoktan okula gittiğini anlamıştım. Günler çok zor geçiyordu. Serkan'ın çok değişik hareketleri vardı galiba biraz dengesizdi. Onun dersinin olduğu günler çok zor geçiyordu.Belki de bu benim için sınavdı.

Ama zor bir sınavdı.

Okula her gittiğim de onu görmekten ve canımın yandığını hissetmekten çok yorulmuştum.Telefonumu masamın üzerine koyarak lovaboya gitmiştim. Resmen 1ay boyunca evin hayaleti olup çıkmıştım. Evet yurttan ayrılıp eve çıkmıştık Ferda ile.İzmir'de tek başıma bir ev tutup yaşayabileceğimi düşünmediniz herhalde. Ferda da her şeyin farkındaydı. Yüzünde hep sadece, korku ve tedirginlik vardı.


--

''Nasılsın Feyza?'' diyen Aybike 'ye sarıldıktan sonra sorusuna cevap vermiştim.

''İyiyim canım sen nasılsın?''

''İyiyim, sanırım. Her neyse bunlardan konuşmayalım. Aslında seni gördüğüm iyi oldu?''

''Niye ki?''

''Yarın Tuna'nın yeni işe başlamasını kutlayacağız.''

''Ha,şey,evet. Duymuştum.''

''Geliyorsun?

''Emin değilim.Bakılır ya.''

''Bakılsın o zaman, bak Tuna çok ısrar etti Feyza lütfen bak sürekli mesaj atıp duruyor bunaldım artık.''

''Bakarız ya. Gizem bekliyor gideyim ben.''

''Selam söyle Gizem'e.''

''Söylerim.'' dedim ve Gizem'in yanına gittim. ''Aybike' in sana selamı var.''

''Aleyküm selam.Hayırdır suratın asık?''

''Tuna yeni işe girmiş galiba bir kutlama yapacaklarmış.''

''Ee ne güzel ne var bunda hala anlamadım.''

''Hala anlamadın mı ? Beni de çağırdılar ama ben gitmek istemiyorum şimdi annem izin vermese biliyorsun Tuna'yı tanıyor ve seviyor yani bu çocuk neden her yerde benim karşıma çıkıyor ve yakın arkadaşı benim arkadaşıma yazıyor.''

''Belki her şey tesadüftür be abla. Olamaz mı ?''

''Benim beynim yandı Gizem hadi eve gidelim yarın gideriz alışverişe.''

''Tamam abla, senin üzülmeni istemiyorum hadi gidelim.''

Gizem ile eve sonunda varabilmiştik zaten Balım'ı tek başına Öyküm'ün yanına göndermiştim malum annem izin vermemişti canım çok sıkılmıştı.Balım'a kısa mesaj attım

Kimden : Feyza

Kime: Balım

''Canım hazır mısın ?''

Saniyesinde cevap vermişti.

''Çoktan bir aksilik çıkmazsa şimdi uçağa bineceğim.''

''O kadar çabuk mu ?''

''Evet canım sen neler yapıyorsun?''

''Napayım canım sinir krizleri geçiriyorum bende çok gelmek istiyordum İzmir'e Öyküm' ü çok özledim ve Tuna parti gibi bir şey yapıyormuş beni de çağırdı iyice Aybike ile kanka oldular sinirlerimi bozuyor bu çocuk mecbur gideceğim.''

Deli Kızım UyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin