Geçmişe Gidiş

48 5 0
                                    

22 Ekim 2012

Bugün hayatımın değişebileceğini nereden bilecektim ki.Bugün yeni okulumda ilk günümdü benim. İstanbul'dan İzmir'e uzanan bir hikayem vardı benim.İstanbul'un kalabalığından kurtulduğumu düşünerek ne umutlarla gelmiştim oysaki.Bu benim hikayemdi tabi ki arkadaşlarımın hepsini İstanbul da bıraktığımı düşünerek içimi bir hüzün kaplamıştı. Aybike,Balım,Feyza ve Meltem. Hepsi canımdı ama yapacak hiçbir şey yoktu.

İzmir'in havasını çekti içine, burası bambaşka bir şehirdi gerçekten. İnsanları bile sıcacıktı, babasıyla gelip yazın üniversite kaydını yaptırmıştı. Ege Üniversitesi / Anestezi bölümünü kazanmıştı. Bu zamana kadar bütün arkadaşları destek çıkmıştı Öyküm'e.

Evet Öyküm Üstün, Ege Üniversitesi / Anestezi bölümüne ikinci senesinde girmişti, iyi bir kız öğrenci yurduna kayıdını yaptırmıştı ve oda arkadaşı Ferda Altun iyi bir kızdı daha dün tanışmalarına rağmen on kendi gibiydi bir kere düşündü.

Feyza Altun farklı fakültedendi ama hangi bölümde diye geçirdi içinden Öyküm , bunu akşam sorarım diye düşündü.Sahi ilk ders neydi diye defterine bakacaktı ama koluna birisi çarptı.

''Pardon çok özür dilerim'' dedi bir erkek sesi

''Önemli değil, siz kusura bakmayın yolun ortasında duran bendim.'' dedi Öyküm

--

İlk derse bir dakika geç kalmıştı Öyküm, kapıyı çaldı ve içeri girmek için yeltendi.

''Öyküm sen misin?'' dedi yine aynı erkek sesi

Öyküm şok geçiriyordu bu az önceki adam değil miydi diye düşündü.Utancından yerin dibine geçmek istedi.Anlaşılan Anatomi dersine adını bilmediği çok genç bir hoca girecekti.


2012 İstanbul


Feyza sinirden köpürüyordu bir an önce akşam olmasını istiyordu çünkü elinden bir kaza çıkmasından korkuyordu, bir yandan Öyküm'ü öylesine çok merak ediyordu eve gider gitmez mutlaka onu arayacaktı.

''Naber ?'' dedi arkasından yine tanıdığı ses

Yılışık diye geçirdi içinden. Hiç sevmiyordu bu tipleri ama yapacağı bir şey yoktu, bir de her yerde karşısına çıkmıyormuş gibi aynı okulda olduklarını öğrendiğinde kalp krizi geçirecekti resmen. Tuna diye geçirdi içinden tekrardan yılışık dedi,Tuna ile metrobüsde tanışmışlardı o zaman iyi  birisine benziyordu.Gerçi iyi birisiydi şu zamana kadar bir kötülüğünü görmemişti ya.

''Tuna bir kaç gün görüşmesek, şu okulda beni görmemezlikten gelsen olmaz mı ?'' dedi Feyza

''Olmaz canım arkadaşım,hadi yemek yemeye gidelim sana makarna salatası ısmarlarım.''

''İşte bu olmaz, benim dersim var hiç gelemem yani.''

''O zaman çıkışta gidelim.''

''O hiç olmaz direkt eve gidiyorum ben.''

''O zaman yarın ?'' dedi Tuna bir kez daha şansını deneyerek

Bu çocuktan kurtuluşu yok muydu acaba diye düşündü,sonra aklına çok güzel bir şey geldi.

''Tamam geliriz.'' dedi birden

''Geliriz derken?''

''Of kafa mı bıraktın , gelirim işte.''

''Anlaştık o zaman.'' deyip sırıta sırıta gitti Tuna, arkasında sinsi sinsi kızı farketmeden.

''Sen yarın görürsün bakalım Tuna bey'' dedi ve kahkaha attı Feyza, Anlaşılan yarın çok güzel bir gün olacaktı.

2012 İzmir

Odaklanamıyordu bir türlü. İlk gün, ilk ders, nasıl dinleyemezdi bu adam dikkatini dağıtıyordu sürekli. Dışarıdaki adam ile bu adam arasında yedi farkı bulabilirim dedi içinden, dersteki adam çok ciddi ve uysaldı, dışarda ki adam ise zıttıydı.

Deli Kızım UyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin