Ferda nihayet Öyküm'ü ikna edebilmiş beraber İzmir'e dönmüşlerdi. İkna etme süreci baya zorlu bir süreçti onun için. Bi ay kadar İstabul da onunla kalmış kızlarla da vakit geçirebilmişti. Öyküm'ün dostları onun da dostlarıydı artık. Balım'ı tanıyordu zaten İzmir'e geldiğinde tanışmışlardı hemen ısınıvermişti kanı. Hepsinin birbirinden farklı bir karakterleri vardı. Ama en komikleri Feyza idi. Feyza'nın maşallah çenesi iyi yapıyordu. Yapamadığı yerlerde hemen dövüş sporlarına geçiyordu. Kendi kendine güldü Ferda,sonra aklına gelen bi anıyla kahkaha attı. Feyza , Tuna'yı dövmüştü sonra kızlarla buluşup anlatmıştı. Tuna da az değildi hala kıza mesaj atıp gelecekteki kocanı dövdün ileride çocuklarımıza anlatacağım diye dalga geçiyordu. Deliler dedi içinden. Şimdiden tatlı bir çifte benziyorlardı. Feyza ne kadar hala Tuna'ya karşı hislerini kabul etmese bile.
Aybike de Ceyhun ile barışmışlardı. Zaten içlerinden en saf olanı oydu. İki tatlı söze hemen inanıyordu. Feyza ne kadar
önlerinde durmuş olsa bile.
Hala dargın olan Meltem be Batuhan çifti vardı hemen hemen bir aydır kimse birbirleriyle iletişime geçmemişlerdi. Meltem deli gibi Batuhan'o merak etse bile aramayacaktı. Ona ne kadar alışmış olsa bile gururu önde geliyordu her şzaman. O geceden sonra ikisi de inat etmişlerdi işte. Kızlar katır inadı var diyip duruyorlardı. Balım ile Ozan'ı düşündü sonra Ferda. Ozan ne kadar kendini açıklamak istese Balım izin vermiyor araya mesafe koyuyordu. Öyküm gerçekten zor günler geçirmişti. Hala unutamıyorlardı. Şükür iyileşmiş kendisiyle birlikte İzmir'e gelmişti. Hem ikinci dönem Serkan ile dersleri yoktu bu yüzden içleri rahattı ya.Kimden: Yalın Bey
"Dönüş yaptın mı?"mesaj sesiyle irkildi Ferda. Gülümsedi. Hemen yazmayayım da ondan mesaj bekliyormuşum gibi olmasın dedi. Bir kaç dakika sonra
Kime: Yalın Bey
"Evet şuan okuldayım dersin başlamasını bekliyorum."Mesajı attıktan sonra saniyesinde cevap geldi.
Kimden: Yalın Bey
"Çıkışta birşeyler yapalım mı ?"Ferda heyecanlandı. Çıkma teklifi felan mı ediyor diye düşündü sonra alt tarafı birşeyler yapacaksınız be kızım ne safsın dedi kendi kendine.
Kime: Yalın Bey
"Tamam ben sana çıktığımda mesaj atarım."Sonra hemen yerinden fırladı. Bir an önce eve gidip hazırlanması lazımdı.Ama Yalın'ın onu okuldan alacağını söylemişti.
-
Tam bir saattir okula ulaşmaya çalışıyordu Ferda. Eve gitmiş bir güzel süslenmiş evden çıkmıştı. Yolda feci şekilde trafik vardı. Arabalar hiç ilerlemiyordu.Kimden: Yalın Bey
"Okulun oradayım."Ne ! Okulun orda mıydı ? Hay Allah dedi içinden şansızlığın level atlamış haliyim dedi içinden. Taksici adam
"Abla ilerisi çok karışık ya sen burada in istersen."
Ferda taksiden inmiş koşa koşa okula gidiyordu. Zaten az bir mesafesi kalmıştı, ilerisi çok karışıktı. Bağırışmalar geliyordu. Kaşlarını çattı, bu da neyin nesiydi.Kimden: Yalın Bey
"Ferda , çok özür dilerim acil bir işim çıktı. Sonra tekrar haberleşelim olur mu?"Mesajı görür görmez derin nefes aldı Ferda. Kalabağı aşıp okula gidip sınıftaki kızlardan not alacaktı.
Sonra kendini o kalabalığın içinde polislerin elinde karakola götürülüşüne şaşırdı. Hangi ara alıp götürülmüştü hala aklı almıyordu."Bak polis amcacığım ben bunlardan değilim, sadece okuluma gitmek istiyordum"demesine rağmen onu karakola götürmüşlerdi. Napacağını bilemezden en kötü ailesine haber verilmesinden korkuyordu.
Sonra nezarethanedeki kapının girişinde arkası dönük birisini tanıdı. Göz aşınalığından da olsa çıkarmadı.
"Evet amirim sıkıntı çıkaran herkesi aldık yalnız bir tanesi var maşallah bi çenesi var gelene kadar bütün polis arkadaşlarımın canından bezdirmiş. Dedikleri kadar da varmış bakın işte arkanızda."diyerek beni gösterdi.Arkasına dönen adam bir yerlerden tanıdık geliyordu ama nerden diye düşünüyordu.
"Ferda ?"dedi Yalın
"Yalın?"dedim sanırım kafayı yiyordum çünkü her yerde bu adamı görmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kızım Uyan
RomanceVe durdum. Trafiğin ortasından öylece durdum ve gözlerimi kapatarak yaşadıklarımı düşündüm. Kocaman bir hiçti. Ya burda ölecektim yada ölmeyi bekleyecektim. Benim için hepsi uyardı ama ablam vardı ve evleniyordu. Onu tek bırakmayacağıma söz vermişti...