12o κεφαλαιο

4 0 0
                                    




Ξυπναω νωρις το πρωι για να παω τουαλετα.Ευτυχως δεν βρηκα τον ηλιθιο τον Στελιο ξαπλωμενο στο κρεβατι.Αυτο σημαινει οτι εφυγε,αλλα πού να πηγε με τον αδελφο μου?Ας κανουν ο,τι γουσταρουν,χεστηκα.Χεστηκα για τον Στελιο και κουραστηκα να νταντευω τον Αλεξη.Οταν πεθανε η αδελφη κι ο πατερας μας
επεσε για τα καλα στο ποτο και στα ναρκωτικα,τον σταματησα εγω,δεν ηθελα να χασω κι εκεινον ετσι αδειασα το σπιτι απο ολες αυτες τις μαλακιες και του απογορευσα να τα ξαναφερει στο σπιτι,οχι οτι σταματησε την χρηση επειδη με φοβοταν αλλα εβλεπε πως κι εγω δεν ημουν σε καλη διαθεση οποτε αποφασισαμε να το περασουμε μαζι.Δεν ημασταν ποτέ αυτα τα 'παλιοπαιδα'που μας χαρακτηριζουν αρκετοι,δεν αντιμιλησαμε στον μπαμπα ποτέ,μιλουσαμε ομορφα στους γειτονες,δεν ειχαμε μπλεξει με 'αλητες'οπως τους ελεγε ο πατερας μας.Αυτα αρχισαμε να τα κανουμε μετα απο εκεινο το βραδυ,που εξαιτιας της μανας μας,σκοτωσαν τον πατερα μας και την μικρη μας αδελφη.Κι ας μου ειχε υποσχεθει οτι θα τα σταματησει,δεν τα σταματησε ποτέ.Αντιθετως εμπλεξε κι εμενα με τα ναρκωτικα.Μου ειχε δωσει να δοκιμασω,εγω δεν ηθελα γιατι ο μπαμπας μας ελεγε οτι αμα δοκιμασεις απο αυτα μετα πεθαινεις.Το ελεγε για να μας τρομαξει και να μην τα χρησιμοποιησουμε ποτέ,αλλα δεν ηταν πια εκει να μας φωναξει,να μας προστατεψει.Μολις τα δοκιμασα αισθανθηκα οτι ημουν ελευθερη απ' ολους κι απ' ολα,οτι καποιος με πηρε και με πηγε σε εναν κοσμο που δεν υπαρχει,σε εναν κοσμο μαγευτικο.Ετσι απο τοτε συνεχιζα να κανω χρηση καθε φορα που εφερνε ο αδελφος μου στο σπιτι.Μια μερα η γυναικα απο πανω μας,η Κ.Μαρια,ανοιξε την πορτα που σπιτιου μας με τα αντικλειδια που ειχε για να μας αφησει το μεσημεριανο οπως εκανε καθε φορα και μας βρηκε αναισθητους στο πατωμα απο την υπερβολικη χρηση.Καλεσε ασθενοφορο και στο νοσοκομειο την ενημερωσανε τι ειχαμε.Μας εδιωξε απο το σπιτι χωρις να μας λυπηθει καθολου και το ειπε επισης σε ολη την γειτονια.Δεν αντεχα να τους ακουω να λενε καθε φορα τα ιδια οταν μας βλεπανε μπροστα τους.Το μονο μερος που θα μπορουσαμε να μεινουμε χωρις να πληρωσουμε νοικι και λογαριασμους ηταν μια αποθηκη που βρισκοταν πολυ μακρια απο εκεινη την γαμημενη γειτονια,την βρηκαμε περπατωντας για ωρες.Η αποθηκη που μενουμε τωρα.Υπηρχαν αρκετες συμμοριες με αναρχικους στις οποιες ειχαμε μπλεχτει αρκετες φορες αλλα σε μια που ημασταν πριν κατι μηνες,ο 'αρχηγος'της ομαδας με ειχε '
ερωτευτει και εγω η εξυπνη δεν ειχα καταλαβει τιποτα,μια μερα ηταν τελειως μεθυσμενος και μου την επεσε κανονικοτατα εγω απο την εμπειρια μου στο box του εριξα κατι καλες και μας απειλησε να μην ξαναπατησουμε το ποδι μας στην αποθηκη του.Μας διωξανε απο πολλες αλλες συμμοριες,ειτε επειδη τους κλεβαμε τα ναρκωτικα,ειτε επειδη καναμε αλλες μαλακιες.Απο τοτε δεν εχουμε ξαναμπλεξει σε καμια αλλη συμμορια,απλως περναμε ολη την ημερα μας σε αυτην την αποθηκη.

''Εριωνη που εισαι?''φωναζει ο αδελφος ανοιγοντας την πορτα

''Εγω εδω ειμαι,εσυ που πηγες τοσο νωρίς?''

''Γιατι,σου ελειψα?''ρωταει γελωντας σαν τον μαλακα

''Πολυ.''λεω ειρωνικα

'' Ή μηπως τρομαξες που δεν ειδες τον Στελιο διπλα σου μολις ξυπνησες?''

''Ειδικα αυτο.''

''Τι κανατε εσεις στο ιδιο κρεβατι?''ρωταει με περιεργεια στην φωνη του

''Δουλεια σου.''λεω απειλητικα

''Εριωνη κατι σε ρωτησα.''λεει νευριασμενος

''Κι εγω κατι σε ρωτησα πριν λιγα λεπτα,αλλα δεν μου απαντησες.''του λεω

''Περιμενω απαντηση.''λεει χωρις να δωσει σημασια σε αυτο που ειπα

''Γιατι σε καει τοσο να μαθεις?Τοσο ερωτευμενος εισαι μαζι του?''λεω ειρωνικα

''Εριωνη.''λεει εκφοβιστικα

''Ερωτα για 5 ωρες.''λεω ειρωνικα

''Τι να καναμε ρε Αλεξη?Ο μαλακας δεν εφευγε με τιποτα απο εδω.''συνεχιζω

''Και ειπατε να κοιμηθειτε μαζι?''

''Τι μαζι καλε?Αυτος κοιμηθηκε στο στρωμα μου κι εγω εστρωσα κατω.''

''Εγω παλι σας βρηκα αγκαλιτσα στο πατωμα.''

''Ααα τον μαλακα.Ηρθε το πρωί και ξάπλωσε δίπλα μου.''λεω νευριασμενη

"Άλλο που δεν ήθελες εσύ."

"Είσαι τελείως μαλακας αγόρι μου;"

"Όταν έχει δίκιο ο Αλέξης αρχίζουμε και τον βρίζουμε εε;"

"Καλα.Επειδη εσύ δεν σταματάς ποτέ τις μαλακιες,εγώ πάω για ένα ντουζ."λέω πηγαίνοντας προς την τουαλέτα

"Στο καλό."λέει ειρωνικά

"Θα πάω."του απαντάω

Μπαίνω στο μπάνιο,βγάζω τα ρούχα μου κι αφήνω το ζεστό νερό να κυλήσει πάνω μου

[....]

Just dieWhere stories live. Discover now