Frank bir ses duyduğunda bahçeyi çeviren küçük tuğla duvarın üzerinde oturuyordu. İlkokulun küçük oyun bahçesinde etrafına bakındı ama sebep olacak bir şey bulamadı.
"Artık hiç yemeğim yok." Frank birinin konuştuğunu duydu. Arkasına döndü ve işte , olan biten buydu. Kendi yaşlarında omzuna kadar saçı – kız saçı- ve parlak hazel gözleri olan bir çocuktu , ki Frank geçen hafta bu gözleri gördüğünde uzun süre bakmak zorunda kalmıştı.
Frank her yaratıcı bir şey yaptığında annesinin "Bu çok güzel Frankie," diyeceği gibi , Frank Gerard'ın çok güzel olduğunu düşündü. Ama şimdi , bugün , siyah tişörtünün her yerinde süt vardı ve Derek yemeğini yere fırlatıp Gerard'ı omuzlarından itmişti.
Hayır , Frank Gerard'a bunun olmasına izin veremezdi. Daha önce konuşmamışlardı bile ama hala onun pek–de–parlayan-değil-ama-annem-bunu-cidden-yıkamalı- Frankenstein tişörtlü şövalyesi olabilirdi.
Frank duvardan zıplayarak atladı ve öfkeyle her şeyin olduğu yere gitti.
"Onu rahat bırak , Derek, hiçbir şey yapmadı ve artık senin yüzünden yiyecek hiçbir şeyi yok." Dedi Frank.
"Peki ne yapacaksın , cüce ? Gidip kar-beyaz'a gelip seni kurtarmasını mı söyleyeceksin? " Derek kime bulaştığını bilmiyordu.
"Oh o zaman kar-beyaz'dakinin kim olduğunu nasıl biliyorsun? Annen sana yatmadan önce mi okuyor? "
Gerard , Derek ve Derek'in arkadaşlarının Frank'in karşılığına nefeslerinin kesilmesi Frank'in gururla sırıtmasına neden oldu.
"Bu işe burnunu sokma , cüce." Dedi Derek , Frank'in muhteşem karşılığını görmezden gelerek.
Daha sonra Frank'i yolundan çekerek Gerard'ı yere itti ve etraflarında oluşmaya başlayan küçük gruptan bir kahkahanın yükselmesini sağladı.
Frank Gerard'ın kalkmasına yardım etti ve Derek'e geri dönmeden önce ona gülümsedi. Kendini uzun çocuğa doğru attı daha sonra kollarını ve bacaklarını etrafına fırlatarak ellerini değdirebildiği her yerine vurdu. Bir noktada Derek'in omzunu bile ısırdı.
"Frank Iero Derek'i hemen bırak!" Bayan Charles bağırdı.
Frank bırakmadı tabii , bağırmaya ve tekme atmaya başladı , Gerard'ı tekrar incitmemesini yoksa onu öldüreceğini söyleyerek. Frank ve Gerard hala birbirlerini tanımıyorlardı gerçi bu yüzden Frank'i hayranlıkla izlerken tüm bu olay ona birazcık kafa karıştırıcı geliyordu.
Sonunda öğretmen Frank'i Derek'ten uzaklaştırmayı başarıp Derek'i hemşireye yönlendirdiğinde ,Frank ve Gerard müdürün ofisine yönlendiriliyordu.
"Biri bana okul bahçesinde neler olduğunu söylemek ister mi?" Bay Johnson önündeki iki çocuğa sordu.
Gerard parlayan ve ıslak saçlarını sallayarak saçlarının gözlerini saklamasını sağladı , küçük çocuğun her an ağlayacağını göstererek.
Frank kendisinden uzun olan çocuğa baktı ve nasıl Gerard'ı utandırmadan hikayeyi anlatacağını düşünürken yüzünü buruşturdu.
"Şey, görüyorsunuz ki , Bayım , Derek Gerard'a çok kaba davranıyordu ve yemeğini yere attı görebileceğiniz gibi ," Gerard'ın tişörtünü işaret etti. "-sütünü üstüne döktü. Hiç yemeği kalmadı ve oldukça eminim ki ona kötü isimler de söyledi."
"Peki sen nasıl karıştın Frank?" Bay Johnson gözlerini ovdu. Frank her zaman onun ofisindeydi ve kavgalara neden karıştığını ya katman katman yada sevimli bir şekilde anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not so shining knight (türkçe)(frerard)
FanficIt's not my work . Here's the original link to the story.(http://www.mychemicalromancefanfiction.com/Story/710/Not-so-shinning-knight/1/ ) I'm just translating the story cause I think it needs to be read by a lot bigger amount of readers. But If th...