Selam genclik... Ilk bolumu sonunda tamamliyabildim. Iyi okumalar , vote ve yorumlarinizi bekliyorum... -multimedia'da bartu-
***
Demek kuzenim geliyor. Hmmm. Eger buraya geliyorsa ayni okula gidicez. Acaba nasil bi kiz? Kafa dengi mi , gicik mi? Guzel mi , cirkin mi? Ahhh banane ki... Asagidan sesler duydum.
-Ah merhaba Asli teyze , Orhan amca!
Sesi civil civil , enerji dolu.
-Tatlim istersen odana cik Bartu'da orada hem.
-Peki cikiyorum.
Hemen havluyu altima gecirdim ve ciktim. O sirada kapi acildi.
-Pardon , cikmami ister misin?
-Gerek yok Buse cekinme.
-Peki.
Tanrim! Benimle bagi oldugu nasil belli? Okadar guzel , enerji dolu olmasi benden kaynaklaniyo herhalde.
-Giyinip geliyorum.
dedim ve kiyafetlerimi alip alt katta ki tuvalete gittim.
#Buse Aker#
Cidden nutkum tutulmustu. Uzun boylu, yapili -sixpack'li!- , yakisikli bir cocuktu. Ve kuzenimdi...
#Bartu Aras#
Giyindikten sonra asagi indim. Annemle babam mutfakta biseyler yapiyordu. Buse acikmis ve susamistir diye dusunup bende mutfaga girdim. Bir bardak limonata koydum ve ikimiz icin kek. Annem'in sesiyle oldugum yerde durdum.
-Tanistiniz mi?
- Ah evet direk odaya gonderdigin icin havlumla birlikte ona merhaba dedim.
-O elindekiler ne?
-Kiz yoldan geldi acikmistir filan diye dusundum..
-Iyi tamam.
Annemin sorgusu bitince depar atar sekilde odam- pardon odamiza depar attim. Girdigimde odayi inceliyordu.
-Ihim ihim.
-Ah selam.
-Acikmissindir diye kek getirdim.
-Saol.
Oturduk ve keki yedik. Benim gibi keki adeta somurmustu. Tanrim benim kiz halim gibiydi bu kiz?! Tam ben dusunceler dalmisken telefonumun titremesiyle kendime geldim. Mesaj vardı
*Gelen - Kardeşim*
-Yarın geceki partiye gelcek mısın?
What that shit?! Parti tamamen aklımdan çıkmış. Tabii ki gidicektim. Ya Buse? Annem tek gitmeme izin vermez onuda peşime takardı. O zaman o da benimle gelicekti.
- GeliyoruZ kardeşim.
-GeliyoruZ?
-Tek geliceğimimi sanıyodun?
-Ah tamam neyse hadi ben gecelere akar bays.
Cevap bile vermedim. Şimdi sıra geldi Buseyi ikna etmeye.
-Buse?
-Efendim?
-Yarın bi parti var , benimle gelir misin?
-Aslı teyze izin verir mi?
-Onu salla. Sen gelmek istiyo musun onu söyle?
-Ah tabii gelirim. Ama kıyafet?
-Onu yarın halledicez güzelim.
Güzelim mi demiştim?!
#Buse Aker#
Güzelim mi demişti?! Tanrım kalp krizi mod:on! Neyse , devam edin okumaya...
#Bartu Aras#
-Hadi kalkta oyun odasını gösteriyim.
-Oyun odası?
-Bodrum katta , burda herşey var canım , hadi.
Kalktı ve peşimden bodruma indi. Langırt'ı görünce gözleri büyük bir hevesle açıldı.
-Oynamak ister misin?
-Ah evet ama ağlarsın sonra.
-Vayyy iddialıyız , sevdim bunu. Hadi kırmızı mısın mavi mi?
-Kırmızı.
Başladık. İlk golü ben atmıştım tabii. O gururla böbürlenirken onun vurduğu top kaleme girdi. Sonuç 10-9 ve hayır ben yenemedim!
-Ağlıycak mısın? Bak omuzum hani.
Ona doğru gittim. Başımı omzuna gömdüm. Ama ağlamamış öpmüştüm. Birden geri çekildi.
-Ben ağlamam.
-Kuzenim olman bunu gerektirir.
Lanet olsun gerçeği yüzüme vurmak zorunda mısın be hatun?! Nolurdu bi kan bağımız olmasaydı da başka bi şekilde tanışsaydık? Ah ne diyorum ben.
-Hayır sen bana benzemişsin güzelim. Ben ağlamadığım için sen ağlamıyosun.
- Ya he.
Esnedi. Uykusu gelmiş. Aslında benimde uykum gelmişti. Saat 12 olmuştu bile. O geldiğinde zaten saat 9.30 du. Ve teklifimi sundum.
-Yatalım mı?
-Ah evet uykum geldi.
Yukarı çıktık. Odama girdiğimizde giyinmesi gerektiğini anlamıştım. Ama o demeden çıkmaya niyetim yoktu. O da çık dememişti zaten.Arkasını dönerek giyindi. Bende aynı şekilde giyindim.
-İyi uykular meleğim.
-İyi uykular şeytanım.
-Bunu iltifat olarak alıyorum melek.
-Nasıl algıladıysan şeytan.
Aynı anda yatağa girdik. Kafamı koyar koymaz uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KuZeN ♈
Teen FictionHep ana karakterler kuzenlerinin evine gitti ve hep onlarin bakis acisini gorduk. Pekiii ya gittikleri kuzenleri neler yasiyor? Iste yazicagim kitabin konusu...