§6§

523 26 4
                                    

Ben ona Meraba deme dusuncesinden bile rahatsiz olurken onunlami oturuyordu ! Ben bahtsizin oonde gideniymisim ya aq. Neyse bunu da hallederiz. Ben konusurum o salakla. Ya da ne konuscam ya.  Buse bakmaz ona hem. Bakmaz ya. Bakmaz bakmaz. Offf.

-Buse ben nefret ediyorum o cocuktan yaklasma ona cok.

-Niye? Ben gayet sevdim.

-Nedeni bu zaten! Sevdigim her kiz ona takilip beni birakip gidiyo.

-Sacmalama Bartu , seni birakmiycam. 

-Bunun bana yuzde yuz kanitini verir misin peki?

-Seni seviyo olmam yetmez mi?

-Dusunceler ve hisler degisebilir.

-Iliski guven uzerine kurulur onu napcaz?!

diye bagirdi ve hisimla okula girdi. Lanet olsun iste bunu yapmiycaktim! Ya benden uzaklasmisken Emre onu kendine cekerse? Lanet olsun simdi sictim...

#Buse Aker#

Hayir ona onu sevdigimi soyluyorum o hala bana dusunceler ve hisler degisebilir diyo. Gostericem ben sanadusunceyle his nasil degisiyo. O sirada karsidan Emre geldi.

-Buse? Bisey mi oldu? Gozlerin dolmus?

-Ha , yok bisey ya.

-Bisey var evet ama konusmak istemiyorum tamam mi?! Rahat birak beni!

Lanet olsun , aglamaya basladim. Emre saarildi.

-Sakin ol gel bi su alalim kantinden.

-Ben djdhs bu ajgsjh halde hagfk hic hdsf bir yere jsahfdkj gitmem.

Aglamalarim yuzunden konusamiyodum. Beni sinifa cikardi ve sirama oturttu. 

-Ben su alip geliyorum.

Cevap bile veremedim, bogure bogure agliyordum. O sirada sinifin kapisi acildi.

-Buse?

Bu Asya'nin sesiydi. Kafami kaldirinca Asya soka girmis sekilde bana bakti. Lan o kadar cok mu aglamistim ben bu salak icin? 

-Ne oldu sana , kim aglatti seni?

-Bosversene.

-Bak tamam yeni tanistik , bana guvenemiyebilirsin hemen. Ama anlat , icini dok. Rahatlarsin.

-Ah tamam , bak simdi...

Ona olanlari anlattigim da gozlerini devirdi. "Ne var?" der gibi baktim.

-Kusura bakma ama salaklik sende. Cocuk sadece kiskanmis. Ayrica hakli olabilir. Emre'yi hemen taniyamazsin , hatta beni bile.Eminim bu dediklerimi anliyosun ve hakli oldugumu kabul ediyosun ama inadindan ozur dilemiyicegine eminim.

-Haklisin.

-Butun kizlar boyle olmasa hakli olma imkanim olmazdi.

-Kizlar aralarina beni de alabilirmi?

Bu ses Emre'nindi. Su almis kapinin agzindan bize siritarak bakiyordu. 

-Alabilir.

dememle iceri girdi ve karsimiza oturdu. Suyu bana uzatti. Aldim ve tek dikiste %75'ini bitirdim.

-Oha!

Asya bana agzi "O" seklinde acilmis bana bakiyordu.

-Insan basketbolcu olunca inan boyle cok su icmeye alisiyo. Bi saat susuzca at gibi kosturuyolardi bizi.

-Bi ara maca var misin ?-emre-

-Ezilmek istemekte ayri bisey. Olur , varim.

-Goruruz kim eziliyo.

 -HaHaHa komik , neyse ben kacar.

Disari ciktim ve Bartu ' yu buldum . Kolundan cektigim gibi onu arka bahceye surukledim. Itiraz etmeden takip etti . Yuzunu ellerimin arasina aldim.

#Bartu Aras#

Beni optu ve hemen konusmaya basladi.

-Ozur dilerim , seni anliyamadim fazla sinirliydin. Lanet olsun! Hata bende tamam onunla yakin olmam ama bana kizma.

Sadece siritarak yuzune bakiyordum. Oysa endiseliydi. Optum. Ve sarildim , simsiki , hicbirakmiycakmiscasina sarildim...

KUSURA BAKMAYIN TWITTER'DA FAZLA TAKILDIGIM ICIN GIREMEDIM , E BIDE YABANCI DIZI IZLEMEYE BASLADIM.. NEYSE YORUM VE VOTE LARINIZI BEKLIYORUM :)

KuZeN ♈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin