Gozlerimi actigimda Buse ustume oturmus beni opuyordu.
-Gunaydin sebek.
-Gunaydin uykucu , hadi kalk okul var bugun.
-Igggk.
Dedigini yapip kalktim ve altima pantolonumu gecirdim. Ustune gri sweatshirt ve hizmami taktim. Altinada siyah converselerim. Pantolonda siyah tabii. Odaya girdigimde Buse saclarini tariyordu. Onu suzdum. Siyah yarim corap , sort ve yarim tisort giymisti.
-Buse kisa oldugundan degil uyumlu olmamiz icin sweatshirt giysen nasil olur?
-Olur. Ne renk?
-Siyah giy sen.
-Okey.
Yatağa oturdum ve onu izlemeye başladım. Dolabına gidip iki siyah sweatshirt çıkardı. Yarım olanı aldı ve diğerini geri koydu. Tişörtü çıkardı. Vücudu pürüssüzdü ve beli inceydi. Ardından çekmeceden siyah südyeni aldı ve tuvalete girdi. Sweatshirt ün kollarını dirseğine kadar çekmiş şapkasını takmıştı. Acaip tatlı gözüküyordu.
-Seni yiyebiliyomuyus küçük hanım?
-Ye.
Sırıtarak söylemişti ve o kadar şekerdiki. Ayağa kalkıp dibine girdim. Önce yanağını öptüm sonra her karışını öpe öpe boynuna indim. Kıkırdıyordu. Sesi o kadar huzur vericiki.
-Hadi inelim okula geç kalıcaz.
-Peki converse'imi giyiyim dur.
Bilekli converse'lerini alıp ayağına geçirdi. Sonra birlikte mutfağa indik. Dolabı açmış karıştırıyordu. Sonra kahvaltılığı aldı ve masaya koydu. Krep yapmış annem ya yerim. Neyse. Oturduk ve masadakileri sömürmeye başladık. Saat 8.30. Dersin başlamasına 20 dakika kala çıktık yani. Arabaya atladık ve son sürat gaza bastım. On dakika içinde okula girmiştik bile. Okulun nerdeyse tamami bahcedeydi. Dikkatler dogal olarak Buse'deydi. Sadece yeni kiz olmasindan degil , guzelligide dikkat cekici. Bu sinirimi bozmuyo degil tabii. Neyse. Hayir olamaz. Fak ti sistim. Dusmanimin sinifinda misin? Cidden mi? Lanet olsun. O sirada karsidan Mert geldi.
-Selam kardesim.
-Selam , bu kiz ?
-Kuzenim , Buse . Buse bu Mert , kardesim gibi biseye ihtiyacin olursa ona da soyliyebilirsin.
-Memnun oldum Mert.
-Bende.
-Hadi sen sinifina git Buse.
-Okey kactim ben.
Dudagima kucuk bir opucuk birakti ve gitti. Umarim sinifta onu rahatsiz etmez.
#Buse Aker#
Sinif kalabalikti. Iceride kizdan cok erkek olmasi ayri bi durum. En arkaya gectim. Telefonumu cikardim ve retrica da bir fotograf cekildim. Twitter a da _ okulun ilk gun arka sirada sacmalama qeyff_ diye paylastim-kapak fotografi- . Tabii ekran birden favorilerle ve instagramdan likelarla doluyo. O sirada bi cocuk yanima oturdu.
-Meraba Emre ben.
-Selam , Buse.
-Memnun oldum.
-Bende.
Onume dondum. Tamam yakisikli olabilirdi ama benim bitanem Bartu. O vazgecilmezim...
#Bartu Aras#
Emre kesin onunla tanismistir. Keske bi yolu olsa da benim sinifima gelse. Ya da Mert'in sinifina gitse nolur du? Offf. Bu kotu oldu.
#Buse Aker#
Bi kiz gelip onumuze oturdu.
-Meraba , Asya ben.
-Memnun oldum Asya bende Buse.
-Bende.
O sirada ogretmen geldi. Dersimiz basladi...
^40 dakikalik tenefuste^#Bartu Aras#
-Memnun oldum Asya , Buse'yle iyi anlasmaniza sevindim. Sinifta sana emanet hani.
-Tabii.
Asya ben ve Buse bahcede yuruyorduk. Tamam , suana kadar agzina Emre'nin adini almadi ama yakindir. Zaten korkumda bu.
-Ha bu arada Emre diye bi cocukla birlikte oturuyorum.
-Ne?!
VOTELAR VE YORUMLAR ICIN TESEKKURLER:) BIRAZ ARTARSA GUZEL OLUR HANI:D DIGER KITAPKARIMIDA OKUYUN! BIRAZ GEC YAZIYORUM AMA KUSURA BAKMAYIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KuZeN ♈
Teen FictionHep ana karakterler kuzenlerinin evine gitti ve hep onlarin bakis acisini gorduk. Pekiii ya gittikleri kuzenleri neler yasiyor? Iste yazicagim kitabin konusu...