Reakcja BTS, gdy przyłapią Cię na masturbacji.
Suga
Chłopcy mieli wrócić do dormu późnym wieczorem. Miałaś strasznie ochotę a do powrotu YoonGiego nie dasz rady wytrzymać.
Przymknęłaś drzwi od sypialni, po czym położyłaś się na łóżku i zaczęłaś sobie robić dobrze.
Byłaś już na skraju, gdy usłyszałaś, że drzwi od pokoju się otwierają.-No i ktoś tu będzie miał celibat. Mogłaś przecież na mnie zaczekać-oburzył się raper, stojący w progu drzwi.
Twoja twarz momentalnie nabrała czerwonej barwy. On miał wrócić później... Miałaś ochotę zapaść się pod ziemię. Niby już uprawiałaś z nim seks, lecz ta sytuacja była dla Ciebie upokarzająca.
-Teraz pomożesz mi, uporać się z tym- powiedział pokazując na wybrzuszenie w jego spodniach.-A potem będziesz miała szlabanik na seks przez następne dwa tygodnie i nie masz prawa się dotknąć- zadecydował, po czym zaczął się rozbierać.Jin
Był bardzo wczesny ranek. Miałaś ochotę. Sądziłaś, że każdy z chłopców jeszcze śpi. Po cichutku zacząłaś fapować. Nagle do Twojego pokoju wbił Jin. Chłopak zapewne chciał Cię obudzić. Szybko zakryłaś się kołdrą, żeby nie świecić przed Koreańczykiem swoją przyjaciółką. Nie wiedziałaś jak masz się teraz zachować.
-[T.I.], nie ładnie to tak samemu grzeszyć!
J-Hope
Robiłaś sobie dobrze myśląc, że nikt Cię nie widzi, ani nie słyszy. Byłaś tak pochłonięte zabawą, że nawet nie zauważyłaś HoSeoka, który od dłuższej chwili siedział na krześle, przy biurku i uważnie się Tobie przyglądał. Dopiero po osiągnięciu szczytu skapnęłaś się, że on tu jest. Przestraszłaś się go, przez co donośnie pisnęłaś.
-[T.I.], nie krzycz. Musisz oszczędzać głos na wieczór.
JungKook
Kook wbił Ci do toalety, gdy sprawiałaś sobie przyjemności.
-Słodko jęczysz- powiedział pewny sobie, a Ty spaliłaś buraka.
Taehyung
Chłopak bez pukania wszedł do Twojego pokoju. Kosmita jadł lizaka, którym chciał się z Tobą podzielić. Niestety przyszedł w nieodpowiednim momencie.
-[T.I.], c-co Ty robisz?
Jimin
Gdy tylko ChimChim zobaczył co Ty wyprawiasz, od razu zaczął z siebie zrywać ubrania.
-Kochanie, mój język sprawi Ci większą przyjemność od Twoich paluszków- rzekł, po czy od razu nad Tobą zawisł i zaczął Ciebie całować w każdym możliwym miejscu.
Rap Monster
Jakąś godzinę temu chłopcy pojechali do wytwórni. Miałaś ochotę a nic Ci nie stało na drodze, żeby się trochę pomastubować. Robiłaś to na kanapie, bo i tak nikogo, oprócz Ciebie nie było w dormie. Nagle usłyszałaś trzask drzwi. Nie zdążyłaś się nawet wstać a NamJoon już był w salonie.
-O hejka [T.I.], widzę że się dobrze bawisz- zaśmiał się, po czym ruszył w stronę swojego pokoju.
~~~~~~~~~~~~
Opowiadałam tacie o chłopakach z BTS.
Ja: No i NamJoon to większa kaleka ode mnie.
Tata: A da się być bardziej fajtłapowatym?
CZYTASZ
Reakcje BTS i inne takie pierdoły
RandomGłównie w tej "książce" będę się pojawiać reakcje BTS, ale również czasami wstawię jakiś wiersz czy coś podobnego. Mam nadzieję że się spodoba ^^